Hakutulokset

  1. M

    jyväskylästä...

    \ ahaa, entäs päiväkodit?? (oon lähihoitaja...)
  2. M

    jyväskylästä...

    mikähän mahtaa olla jyväskylän työllisyystilanne esim. sos. ja terv.alalla??
  3. M

    millainen paikka on KAARINA?

    kokemuksia ja mielikuvia? :)
  4. M

    Mäntsälästä äitejä

    Ja muutkin äidit lähialueilta, saa kirjoitella! Uudelle pikkakunnalle muutto odottaa ja sieltä en tunne vielä ketään. Meidän perhe koostuu 26-vuotiaasta äipästä, isistä ja kahdesta alle kolme-vuotiaasta lapsesta. Tarkoitus on alkaa taloa rakentamaan ja äitiyslomailen vielä ainakin vuoden...
  5. M

    Äitejä Pohjois-Savosta

    Oletteko alkuperäisiä Varpaisjärveläisiä? Vai miten olette sinne ajautuneet? Itse olen sieltä opiskelujen perässä pois muuttanut. Paluumuuttoa en ainakaan lähivuosina ole suunnitellut..
  6. M

    mikkeli

    Täällä juuri Mikkeliin muuttanut...huolitaanko uusia??? Kaipailisin mammakamuja, kun ei juuri ketään tunne!!!
  7. M

    JÄRVENPÄÄ ja lähialueet.

    täältä olisi muuttamassa 2 lapsen kanssa äiti ja isä. vieras paikka joten kaikki uudet tuttavuudet ovat tervetulleita :wave: onko siellä muita yksinäisiä perheitä/äitejä? tai ylipäänsä ketään :whistle:
  8. M

    kaksio kolmelle..

    Kyllä kaksioon mahtuu kolme ja vielä neljäskin. Asumme kaksiossa 2aik. 2lasta (3v. ja 6kk) ja ihan hyvin on mahduttu. Nyt muutto edessä, kun kolmas vauva ilmoitti tulostaan...
  9. M

    Onko jyväskylän suunnalta poppoota?

    Poppoista en tiedä, kun välillä on popotkin hukassa, mutta mukaan ilmoittautuisin (lapsineni, vai kuvittelenko jonnekkin pääseväni ilman lasta?) jos sellainen pystyyn pistetään. Tahikka siis, niin. Äiti 27-v Poika 2-v
  10. M

    Yksinäinen..

    Täällä 2 vuotiaan vauhtiveikon 27 vuotias (mihin hävisivät vuodet 25 ja 26?) äiti. Minullakin kaveripiiri haipui lapsen tulon myötä, tai ainakin vaihtui. Nyt vielä olemme muuttamassa toiselle paikkakunnalle... Olisi mukava saada kirjoittelukavereita ja jos samalla puolella Suomea taputtelemme...
  11. M

    Vantaan Kartanonkoski

    Mekin olemme pohtimassa muuttamista Pohjois-Helsingiin tai Kartanonkosken / Pakkalan alueelle! Alue vaikuttaa kiehtovalta ja olisin itse lähettänyt samankaltaisen kysymyksen. Itseäni arveluttavat ennen kaikkea kulkuyhteydet: miten julkinen liikenne alueen ja Helsingin keskustan välillä pelaa?
  12. M

    Huomio Sotkamo

    Löytyykö Sotkamosta yksityisiä perhepäivähoitajia tai henkilöitä, jotka hoitavat lasta sovitusti muutamana päivänä viikossa? Olen tehnyt pari kyselyä Sotkamon kunnalle, mutta vastaus on viipynyt kohta kuukauden.. Eikö Sotkamoon tarvitakaan lisää väkeä? :( Paluumuuttaja
  13. M

    Kuntalisä Lohjalla

    Hei. Olemme muuttamassa Lohjalle. Tietääkö kukaan, maksetaanko siellä kotihoidon kuntalisää? Entä millainen päivähoitotilanne kaupungissa on? Löytyykö perhekahviloita tai avoimia päiväkerhoja ym? Tiedoista kiitollisena odottelen vastausta.
  14. M

    Oulu hoi

    \ [/i] Kempele kävis hyvin... mut tuo teidän vuokra on vaan meille liian iso. Ei pystytä yli 500 ekee kuussa maksamaan :( Kiitos kuitenkin :flower:
  15. M

    Jyväskylän seudulle? Asunnoista?

    Niin, minä ajattelin kyllä vähän Laukaata lähempää, kun miehen työ olisi sitten J-kylässä. Ja ehkä siltä seudulta olisi itsekin mahdollisuus joku homma löytää. Mutta ihan kaupungin keskustaa ei kyllä ajatellakaan. Eli jotain ehkä max 20-30 km säteellä J-kylästä. Ja mielellään haja-asutusalueelta...
  16. M

    Jyväskylän seudulle? Asunnoista?

    Hei! Osaisiko joku kertoa, mistä päin Jyväskylää / naapurikuntia kannattaisi ostaa omakotitalo. Ts. mitkä ovat niitä lapsiystävällisimpiä ja siistejä alueita ja mitä kannattaisi välttää (huono maine tms.)? Ja tietysti, missä olisi kohtuuhintaisia asuntoja? Olemme ehkä muuttamassa J-kylään tai...
  17. M

    Oulu hoi

    Onko teillä tai tiedättekö ketään jolla olisi antaa vuokralle Oulusta vuoden alusta saunallinen kaksio/kolmio rauhalliselta paikalta ja vieläpä kohtuuvuokralla?? Täällä olisi savuton ja siisti pariskunta 26 & 29 v ilman uutta kotikoloa! =)
  18. M

    Pohjois-Savo?

    Hei! Aloitan syksyllä opinnot ammattikorkeakoulussa, joten muutan perheeni kanssa Iisalmeen elokuun aikana. Perheeseeni kuuluu 6/03 syntynyt tyttö, aviomies sekä koiramme. En entuudestaan tunne ainoatakaan ihmistä Iisalmesta, joten uudet tuttavuudet - varsinkin lapselliset - olisivat oikein...
  19. M

    Keskisuomalaisia ?!?!?

    Heissan. Mistähän päin tarkemmin ottaen olet, ollaan muuttamassa perheen kanssa Saarijärvelle ensi kuun alusta ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin. Kotosalla olen 7kuisen tytön kanssa ja itellä ikää 24v. Kirjotelkaa myös muut lähistöllä asuvat, olisi tosiaan kiva löytää uusia mamma-ystäviä...

Yhteistyössä