Hakutulokset

  1. M

    Blume

    Tule takaisin.Oi kuinka me sinua kaivataan!
  2. M

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Onko tää koko palsta kaapattu marssiin??? En voi uskoa että todella monta vanhaa nikkiä on just niinkuin nyt päättänyt yhtäaikaa tulla kaapista.
  3. M

    Jos lapsilisä tulee verolliseksi

    Jos lapsilisä tulee verolliseksi niin meneekö se isän vai äidin verotuksessa? Saako perhe itse päättää kummalta?
  4. M

    Reiman nettikaupan alennuskoodi

    Onnistuin äsken poistamaan tänään tulleen nettikaupan sähköpostin.Otsikossa oli 10€ alennus nettikaupassa.Olisiko jollain antaa se?
  5. M

    Ystävänpäivä ja kortit

    Kuinka moni lähettää kortteja ystävänpäiväksi?Itse laitoin tänään nipun postiin.Tykkään itsekin saada kortteja=)
  6. M

    Korko kohdallaan asuntolainassa

    Eilen oli koron tarkistuspäivä.Uudeksi koroksi tuli 1,15%. Ei paha=)
  7. M

    Mikäs Veskulla on?

    Onko Veskulla rahat loppu kun meinaa että vauvalle pitäisi lainata joltain vaunut?
  8. M

    kolikoiden laskennasta

    Missä pankissa tai pankeissa kolikkojen laskenta on ilmaista? Lapsi on säästänyt ison purkillisen pikkukolikoita.Tili hänellä on Aktiassa mutta ei mitään tietoa veloitetaanko siellä jotain laskennasta.Rahaa purkissa arviolta jotain 70-80 euroa.
  9. M

    Onko Me Naiset tullut postilaatikkoon?

    Minula ei ollut tullut tänään postin mukana.Missä lienee jaettuna...
  10. M

    Kiitos Kela!

    jjj
  11. M

    Miillä saisi arkun auki?

    Tytön huoneessa on sellainen vanhanajan puinen kapioarkku.Avaimia siihen on ollut tasan yksi.Nytpä sitten oli kadottanut sen avaimen.Saisiko sitä mitenkään auki lukkoa rikkomatta?
  12. M

    Kreppirauta hakusessa

    Tyttäreni haluaisi sellaisen.Onko niitä enää edes myytävänä?Vasta yhden kaupan Prisman olen ehtinyt katsoa ja ei ollut.
  13. M

    Aukeaako teillä tuo pph ruoka ketju?

    Niitä on ainakin neljä aloitusta ja ne ei aukea.
  14. M

    Mitäpä teillä muilla iltaruoaksi?

    Meillä pitkästä aikaa siskonmakkarakeittoa:pPerunateatteri odottaa palstailun lomassa.
  15. M

    Oletteko jo grillailleet paljon?

    Piti tänään avata grillikausi kun eilen tuli 10 kilon makkarasatsi.Täällä vaan sataa räntää ja ei taida viitsiäkään.
  16. M

    Huovutusvillaa netistä

    Mistä kannattaisi ostaa huovutusvillaa(netistä tai pk-seudulla joku kauppakin)?Tehtiin perhekerhossa pienet huovutustyöt ja olisi kiva kokeilla kotonakin.
  17. M

    Saako sairaslomalla lomailla?

    Tuli äsken Hilkka Ahdetta koskevasta jutussa mieleen saako sairaslomalla lomalla?
  18. M

    Pätkiikö muilla tämä palsta?

    Minulla on tökkinyt jo suunnilleen tunnin ajan.Menee hermot kun nyt oli aikaa palstailla|O
  19. M

    Pätkiikö muilla tämä palsta?

Yhteistyössä