Hakutulokset

  1. H

    Onko juoksijoita?

    Voi anteeksi yolanda, ei ollut tarkoitus jättää sua tänne yksin. Mulla meni nyt toissa viikko huonosti: kävin kävely lenkillä ihan väärillä kengillä jotka sitten suututti jalan niin pahasti, etten pystynyt viikkoon tekemään mitään. Nyt olen sitten yrittänyt käydä uimassa, salilla ja...
  2. H

    Onko juoksijoita?

    Hui, ihan hirvittää tuo 15 h/vko. Pikkasen epäilen, että mun mieheltä loppuu kyllä huumorintaju jos sille tuollaista ehdottaisin. Täytyy sit vissiin laittaa neiti rinkkaan ja tehdä tosi pitkiä vaelluksia viikonloppuisin :) . Muutoin juoksut on nyt jääneet ellei sitten lasketa satunnaisia...
  3. H

    Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

    Piirkille vastaan, että minulla on kolme lasta joista kaksi vanhinta jo teinejä. Kuopus on alle 3 v ja nyt olen kokopäivätyössä. Työ muuttui vuodenvaihteessa kahteen vuoroon, joka vähän vaikeuttaa liikkumista. Yritän silti mahdollisimman usein päästä salille tai sitten jumppaan kotona. Ilman...
  4. H

    Liikunnan ilo irti pienten lasten kanssa-vinkkejä kaivataan

    Mä en pysty kotona jumppaamaan 2,5 v tytön kanssa muutoin kuin näitä taaperojumppia missä neiti on mukana (tulee hiki ainakin mulle :D ): http://www.perheliikunta.fi/pdf/taaperotemppuja.pdf http://www.perheliikunta.fi/pdf/viidakossa_vilisee.pdf
  5. H

    Onko juoksijoita?

    Että te olette olleet ahkeria!! Mulla on takana spinningiä yms. voimaharjoittelua, torstaina kävin lämmittelemässä pitkästä aikaa juoksumatolla 22 min ja kyllä tuntui seuraavana päivänä lonkissa.. Innolla odottelen jo kevättä että pääsis lenkille ulos (kun en vieläkään uskalla kylmällä ulos...
  6. H

    Onko juoksijoita?

    Mä jätän nyt lenkkeilyn suosiolla kevääseen, salilla käyn normaalit treenit, eli spinningiä, pumppia yms. Oli kyllä hyvä tietää tuo sykeraja mianjo. Mulla on maksimisyke kuntotestin mukaan 187, eli ihan liian korkealla on sykkeet kun käyn lenkillä (ka 150 +- 5). Millähän ilveellä ne sais...
  7. H

    Onko juoksijoita?

    Mulla oli normaali treeniviikko ja sunnuntaina kävin hölkällä. 9 km hölkkäsin: ensin särki alaselkä, sitten polvi ja nyt on niska ihan jumissa. Taisin siinä hölkkäillä hartiat korvissa . :/ Ja lauantaina juoksin salilla juoksumatolla 2 km niin kovaa kuin pystyin. Mutta terveenä olen...
  8. H

    Onko juoksijoita?

    Mun viime viikko oli seuraavanlainen: ma: spinning 1 h + lihaskuntojumppa 45 min ti: Pumppia 1 h to: spinning 1 h + easy step 45 min la: spinning 1 h su: hölkkä 4,5 km ja spinning 1 h Tuo hölkkä tuntui tosi kamalalta, oli ilmeisesti niin pitkä aika edellisestä lenkistä, sykkeet oli...
  9. H

    Onko juoksijoita?

    Mulla on noi polvet se heikoin lenkki. Mutta se möllerin omega 3 -nivelille auttaa siihen. Välillä riittää 1/pvä, joskus tarvii 2. Valittelin juuri, kun en ole yhtään päässyt juoksemaan, mutta itseasiassa mä juoksen joka paikkaan: junalle mennen tullen ja töissä koko päivän, että mikäs hätä...
  10. H

    Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

    "Lukkarissa" on ohjelmaa 5 päivälle, yksi on pyhitetty lepopäivä ja yksi "fiiliksen mukaan". Ja ohjelmassa pumppia (korvaa salin), spinningiä (peruskuntoa ja cardiota), easy steppiä ja teema jumppaa joka vaihtuu kuukausittain (tässä kuussa lihaskuntojumppa). Niin, meinas unohtua että juoksemisen...
  11. H

    Onko juoksijoita?

    Voi kun te olette olleet ahkeria, ihan hävettää kun en ole lenkille ehtinyt /tms. tekosyy. Muuta liikuntaa kyllä: ma: spinning 1 h + lihaskuntojumppa 45 min ti: curlingia 2 h to: spinning 1 h + easy step 45 min la: spinning 3 h ja keilailu 1 h su: keilailu 1h Nyt tarvis sen potkun...
  12. H

    Onko juoksijoita?

    En päässytkään ke lenkille, huomenna on pakko mennä, satoi tai paistoi. Tuosta harjoittelumäärästä sen verran, että eräässä haastattelussa kokenut maratoonari sanoi, että viikossa pitäisi juosta sen maratonin verran yhteensä, eli hän juoksee sen 42 km pätkissä. Tuosta kait vois sit ajatella...
  13. H

    Onko juoksijoita?

    Äsh, tekis niin mieli lähteä juoksemaan kun lukee näitä teidän juttujanne, mut ei auta, mulla odottaa pumppitunti. Huomenna olis se viikon ainokainen lenkki, tai jos sunnuntaina aamulla jaksais käydä sen toisen kerran. Mulla on nimittäin "lukujärjestys" ihan täysi, 9 ohjattua tuntia viikossa +...
  14. H

    Onko juoksijoita?

    Onpas täällä ollut ihanat keskustelut menossa, itsellä on ollut kiireitä enkä ole kerinnyt koneelle enkä lenkillekään. Ihan yksin olen minäkin joutunut juoksemaan, paitsi että viimeisimmälle lenkille mies uskaltautui mukaan ja oli elämänsä onnessa kun jaksoi hölkätä mun kanssa 9 km. Ja...
  15. H

    Onko juoksijoita?

    No mä kanssa mietin sitä, että pitäisikö vaan juosta sitä 5 kilometriä ja yrittää saada vauhtia lisää, mut sitten halusin juosta sen vähintään tunnin. Mulla menee tuohon 10 kilometriin tunti ja 5 minuuttia, eli aika hissukseen menen. Mun lenkkireitillä on paljon mäkiä ja pitää sit vähän aikaa...
  16. H

    Onko juoksijoita?

    Onko tänä kesänä aloittaneita? Miten menee? Itse aloitin vasta nyt elokuussa. Tarkoitus oli seurata sportin juoksukoulua millä jaksaisin juosta 5 km yhteen menoon. Jaksoin kuitenkin hölkätä tuon matkan jo ensimmäisellä kerralla, joten hölkkäilin sitten jonkun aikaa sitä suoraan. Nyt olen...
  17. H

    Oletteko jäseniä

    Paikalliseen kuntokeskukseen kuulun, tarjonta on monipuolinen ja mikä parasta, siellä on ihana lapsiparkki. Hinta on jäseneltä 25 euroa / 2 vkoa.
  18. H

    kuntopyörä

    No kalamama, mites olet jaksanut polkea? Joko mittari toimii? nimim. utelias aatu :D
  19. H

    käsivarret timmiin kuntoon!

    Kiinteytymiseen tarvitaan pitkiä sarjoja sellaisilla painoilla että sen sarjan just ja just jaksaa. Itse olen aikoinani saanut kauniit käsivarret seuraavalla ohjelmalla (aloita vaikka 3 kg:n painoilla): 1) 3 x 20 hauisnosto 2) 3 x 20 nosto olkapäiltä suoraan ylös 3) 3 x 20 kädet sivuilta...
  20. H

    kuntopyörä

    Kannattaa ottaa musiikki avuksi, poljet musiikin tahtiin (niin spinningissäkin tehdään). Kun tulee nopeatahtinen kappale, silloin otat vastukset pois, kun hidas, laitat raskaat vastukset. Toisin sanoen, idea on että vastukset valitaan tempon mukaan. Välillä voi tehdä spurtteja (poljet...

Yhteistyössä