Hakutulokset

1. G

Tammikuun 2007 taaperot

Pitkästä aikaa tulin kuikkaamaan ja ihania uutisiahan täällä sai lukea. Avio-onnea, plussia ja vauvauutisia!!!!onnea kaikille!!!!! Meilläkin alko loma ja neitokainenkin saa huilia neljä viikkoa kotosalla! Oltiinkin heti yö suvun mökillä, saunottiin ja nautittiin sähköttömyydestä..Oli niin kiva...
  2. G

Tammikuun 2007 taaperot

Olipas mukava päivä! Paikkakunnalla oli koiranäyttelyt ja lähettiinpä sinne sitten kannustamaan useampaakin tuttua sukulaisten koiraa. Omat sai jäädä riimun nokkaan! Reissulla menikin varmaan kuusi tuntia mutta yllättävän hyvin lapset kyllä jakso.Pikku neitikin tyyty yllättävän hyvin vaunuissa...
  3. G

Tammikuun 2007 taaperot

Moikka kaikille pitkästä aikaa!!!Piti tulla kattomaan kuulumisia..Kränä: Tosiaan kannattaa tarkistuttaa jos näkö vaikka vaivaa koiraa, luopuminenkin "ilman syytä" on varmasti raskasta vaikka voi olla hyvä ratkaisu puolin ja toisin. Äitinikin antoi koiran pois tuttuun paikkaan kun pikkusiskoni...
  4. G

millaista on fitnessjooga?

Onko hurjan rankkaa näin ylijäykälle aloitteilijalle?
  5. G

TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Ajattelinpa taas pitkästä aikaa pyörähtää kattomassa kuulumisia.. Ja hyvää isäinpäivää kaikille iseille1 Meilläkin isi sai kahvit ja kakun sänkyyn aamulla. Ja vinon pinon lasten tekemiä lahjoja ja vähän muutakin! On ne sitten ihania nuo koulussa tehdyt lahjat. Pikku-neitikin oli hoidossa...
  6. G

TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Tosi pitkästä aikaa!!!!Mitä teille kuuluu? Itse olen palannut töihin nyt lokakuun alusta ja viime kuun kuljin jo opiskelemassa torstait ja perjantait toisella paikkakunnalla..sosionomi pitäis joskus tulla.. Neiti siis aloitti 1.10 pienessä ryhmiksessä..On kaikkien paijattavana ja joka aamu...
  7. G

haluan kotiin työllistetyn hoitamaan lasta+mikä palkka?

Eli siinäpä aihe olikin. Mikä on suurinpiirtein se minimi palkka mikä tulee maksaa?
  8. G

TAMMIVAUVAT 2007

Kuulumisia täältä päin..Kumpikin isommista lapsista aloitti nyt koulutaipaleen, eli toinen ekalla, toinen eskarissa. Ja äiti niin ylpeä pikku koululaisista =) Pikkuneiti on oppinut ryömimään ja konttaamaan joku aika sitten, tosin hitaasti mutta varmasti, jollei ole jotain jännää näkyvissä kuten...
  9. G

TAMMIVAUVAT 2007

Poio: se semperin punakampela-perunasose on hyvää! Meillä neiti tykkää siitä eikä ole rakeista, meillä kans toisen merkkinen kalasose oksennettiin kaikkine päivineen ulos!
  10. G

TAMMIVAUVAT 2007

Meiltäkin 6kk neuvolakuulumisia..pituutta oli 67cm ja painoa 8140g..Hienosti oli kaikki.. Neiti oppi tossa 1,5vk sitten menemään kontilleen ja karhukävely-asentoon. Siinä sitten vispataan ja koitetaan vauhteja ottaa josko ne jalat ja kädet lähtis niin liikkeelle..Taitaa jättää oikean ryöminnän...
  11. G

TAMMIVAUVAT 2007

Moikka taas pitkästä aikaa! kattelin tossa teidän neuvolakuulumisia niin kylläpä teillä on ihanan pieniä mussukoita, meidän neiti kun oli 5kk neuvolassa jo 7770g! Ens viikolla olis 6kk neuvola et mielenkiinnolla odotan! Tosin paino hirveästi tasoittunu ku liikkuu niin paljo.. Meillä on nyt...
  12. G

TAMMIVAUVAT 2007

Ihan turhaan stressaa lapsen kehityksestä jos ei ole oikeaa syytä, jokainen kehittyy omaan tahtiinsa!Mun serkkupoika käänty vatsalleen kun oli 6kk ja minun keskimmäinen nousi sen ikäisenä seisomaan..kumpikin taatusti oikein kehittyneitä koululaisia..Toisilla vaan on enempi kiire kuin toisilla! =)
  13. G

TAMMIVAUVAT 2007

Joopa..on vähä aikaa kun olen näillä sivuilla pyöriny..noin kaks kuukautta ehkä..oli niin hidas netti ettei juuri kiinnostanu tänne edes yrittää mut nyt pitäs pelittää!!! No neiti on tietty kasvanu kovasti ja kovasti yrittää eteenpäin, ylihuomenna tulee 5kk täyteen. Tuossa just räkättää nauraa...
  14. G

TAMMIVAUVAT 2007

Onnellista äitienpäivää kaikille :flower:
  15. G

TAMMIVAUVAT 2007

Aluksi Sayenne :hug: Tervehdys tosi pitkästä aikaa! Jaksoin vain viimeisiä viestejä selata kun oli näköjään tullut mukavasti pitkän tauon aikana.. Tänne kuuluu ihan hyvää..mitä nyt sen verran murhetta että jouduttiin viikko sitten lopettamaan mun heponen kun polvi jatkoi remppaamista..kyllä...
  16. G

TAMMIVAUVAT 2007

Eli neidin maagiset mitat 3kk neuvolassa oli 6260g(3870) ja 59cm (50) Rokotus harmitti, ensin itketti ja sit ku se meni ohi pärisytti huulia vihaisena. Itteä nauratti ku se oli just sellaista mielenosoitusta että "minä olen vihainen!" eikä itkua!! :laugh: :ashamed:
  17. G

TAMMIVAUVAT 2007

Niin sitä vielä piti et onkos keskustelua ollu jo tässä vaiheessa et mitä teette mammaloman jälkeen? Mulla on jo tässä vaiheessa sellainen ahdistus kun mietin et haluan jäädä kotiin mut mitäs rahatilanne siihen sanoo? Saisin kyllä tehä jatkossa päivävuoroo ja se on jo jotain verrattuna entiseen...
  18. G

TAMMIVAUVAT 2007

Onpas ollu tauko täällä käynnissä! Pikaisia kuulumisia: Tänään on 3kk neuvola mut vielä ei siis ole kasvutietoja.. Meilläkin neiti ottanut jo hyvän tovin leluja käteen ja kyllä minäkin ihan normaalina olen asiaa pitänyt! Nyt on ruennut Iita hoksaamaan että voi tosiaan rueta yrittämään itsekin...
  19. G

TAMMIVAUVAT 2007

Jopas oli tullu tekstiä että osa jäi sit taas lukematta.. Meillä kans joku hirveä kasvupyrähdys varmaan menossa ja kun ei yöllä juuri syö niin päivällähän se on tankattava! Kolme päivää sitten otettiin sitten soseet kehiin, pientä määrää ollaan persikkaa syöty ja vatsa toimii hyvin. Neuvolassa...
  20. G

TAMMIVAUVAT 2007

Tervehdys! Nyt on niin tyytyväinen olo kun sai mörskän siivottua!!! Ihania nuo meidän lapset kun hoitivat niin ahkerasti aamun pikkusiskoa, minun ei tarvinnut siivoukselta kun vaihtaa kakkavaippa ja lämmittää maitopullo! Meillä on neiti nukkunut kaksi yötä heräämättä syömään! Toissa yönä nukku...

Yhteistyössä