Hakutulokset

  1. M

    Masuasukin nimi

    Esikoista kutsuttiin Vaaviksi ristiäisiin saakka. Nyt toista masuasukkia kutsutaan Tyypiksi.
  2. M

    varkauden äideille

    Lueskelin tuossa teidän pitkän pitkiä keskusteluja ja yllätyin, että siellä tuppukylässä on noin viriiliä äiti-lapsi toimintaa. Hienoa! Itsekin kävin viime kesänä nuorten äitien ryhmässä muutaman kerran, kunnes se toiminta lopahti. Olen tulossa 2,5 vuotiaan poikani kanssa viettämään jälleen...
  3. M

    raivarit

    Olen itsekin miettinyt ratkaisua omaan huuto-ongelmaani ja maltin menettämiseen. Sitä kun tuppaa tapahtumaan vähän liian usein. Ajattelin kokeilla joogaa. Vähän mielenhallintaa yhdeistettynä kehon hallintaan. Ostin jooga kirjankin :) Kunhan kesäloma alkaa (enää kaksi viikkoa!!) ja on enemmän...
  4. M

    ongelmia hiusten pesussa...

    2,5 vuotias poikani pelkää tulla suihkuun hiustenpesu päivänä. Kun otan shampoo pullon käteeni, hän pyrkii karkuun. Ja kun shampoo on hänen hiuksissaan, hän rimpuilee ja aloittaa surkean itkun. Tämä hiusten pesu kammo juontaa juurensa varmasti siitä, kun muutaman kerran suihkussa hänen naamallen...
  5. M

    äidit-86

    Hei täällähän on muitakin varkaudesta! Me ollaan varkaudesta kotoisin, mutta opiskelen lappeenrannassa. Oon myös 86- syntynyt, joten uskaltaisin väittää, että tiedetään toisemme, jos ei tunneta... Varkaudessa on aika pienet piirit. Meidän poika on reilu 2v. Onnittelut melko tuoreelle äidille!

Yhteistyössä