Hakutulokset

  1. S

    Kantoliina, kuinka leveä?

    Kuinka leveitä kantoliinoja teillä on ja köytetäänkö kaksinkerroin taitettuna vai yksittäisenä? Onko kukaan tehnyt tsi-liinaa fleecestä?
  2. S

    Pappakerho

    Heips! Meillä pappa avasi oman kotisivun sekä foorumin papoille :D Saapi toki muutkin kirjoitella, laitoin myös pyynnön että saisi meille vanhemmille oman osion jossa kenties voisi antaa isovanhemmille vinkkejä :wave: Pappakerho
  3. S

    Asikkala-Padasjoki-Kuhmoinen?

    Onkos ketään tällä linjalla?!? Minä olen kohta 26v kahden muksun äiti, pojat on syntyneet 10/01 ja 10/02.. Uusia ystäviä kahviseuraksi, leikkikavereita lapsille! coffepot1@surfeu.fi
  4. S

    Kuinka pian loppuvat oireet?

    Tuli alkuraskauden keskenmeno rv6+6 :'( Nyt kysyisin kuinka pian voi olettaa oireiden loppuvan? Tuntuu vaan että enemmän oksettaa ja rintoja särkee... Kamala että ei millään saa rauhaa tältä, vaan väkisinkin ajattelee menetettyä raskautta oireiden jatkumisen myötä.. Keskenmenoa ei todettu...
  5. S

    Helou! Täällä taas..

    Heipä hei.. Täällä noloissani päätä nostan :ashamed: Painoahan sain tippumaan vuoden aikana melkein 20kg, mutta nyt sitä tuli kummasti 10kg takaisin.. Ei siinä mitään, 10kg ollaan kuitenkin voiton puolella! Nyt pitäisi saada painoa taas alas, raskaaksikin ehdin tuossa tulla mutta päätyi...
  6. S

    KILOPINO vk 21

    Eipä oo tullut katsottua pidättekö pinoa vielä pystyssä, mutta kohta sieltä alkaa vanhat palailla mammalomilta joten pino henkiin! Minä en oo painoa nyt tarkkaillut, mutta veikkaampa että se on tuolla 66kg pinnassa (siis jossain vaiheessa oli jo 61kg, mutta pääsin lipsumaan...) Tyylilajini on...
  7. S

    Kilopino vk9

    Heipä hei! Suhteellisen hyvin meni viikko, mut plussaa silti +900g!! No, syy varmaan piilee alkaneissa menkoissa sekä alkavassa vatsataudissa! Vanhempi poika oksens torstaina ja nuorempi viime yönä... Minä varmaan jatkan sitten tänään :ashamed: \|O
  8. S

    Uskaltaisko kokeilla?

    Meinasin että uskaltaiskohan sitä kokeilla pari viikkoa tota hiilihydraatitonta elämää? Söis vaan pelkkää lihaa,kalaa, kasviksia ja mahdollisimman vähähiilarisia maitotuotteita... Pelottaa vaan että mitä jos se paino nousee!!! Nyt on kuitenkin -18 mutta matkaa olis vielä 12kg. Jos tämmönen...
  9. S

    kuntoilusta

    millä te ihmiset olette saaneet itsenne liikkeelle?? mulla kun se tuntuu olevan aivan turhaa ees yrittää kun en mihinkään pääse.. Mä kattelin tossa tuuli.net sivuilta justiinsa vatsajumppa ohjeita kun jos tota mahaa sais vähän sisäänpäin :ashamed: Sitten tuli taas syötyä varmaan kahden...
  10. S

    KILOPINO vk8

    Heipä hei!!!! Nytpä tämä tyttö sai itseään niskasta kiinni ja pudotti huimat 1,7kg!!!!!! Paino pääs nousemaan muutaman viikon aikana ton 700g mutta nyt sitten kuin palkkioks lähti korkojen kanssa :D Tästä on hyvä jatkaa, paino nyt 62 ja seuraava tavoite on 60. Ja uusille tiedoksi että...
  11. S

    Sovituskoppi kammo

    Juuh, eilen sitten tuli käytyä reissussa ja ostoksilla.. Löysin sitten muutamat kivat housut ja otin muutamaa kokoa pienemmät kuin normaalisti ja painelin sovituskoppiin.. Laitoin housut jalkaan ja hyvin mahtuivat! Mutta se näky mikä kurkisti peilistä oli kammottava! Nyt olen tasantarkkaan sitä...
  12. S

    Hyvää ystävänpäivää!!

    OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ LAIHDUTUSKUMPPANEILLE :flower: :heart: :flower: Eihän syödä liikaa suklaata ja leivoksia??
  13. S

    Tänään mättää kaikki!

    Paino oli noussut eilisestä 2kg vaikka noudattanut pisteitä! tiskiä on pöydät täys ja kuka ei muistanut hakea konetiskiainetta!!!?? Kyllä nyt taas elämä potkii päähän...
  14. S

    Kipeä.....!

    Olempa tässä huomannut että kun on tän viikon ollut aikas tiukasti ja korvannut muutamat ateriat korvikkeella niin kun syö rasvaista tai makeaa, tulee maha kipeäksi! Tänään (päätin jo viikko sitten) oli hekuttelu päivä ja olo on TODELLA sairas! mahaan sattuu ja ilmaa on kun ilmapallossa :x :x...
  15. S

    Nyt alkaa uusi kokeilu!

    Nytpä kokeilen sitä "koti-nutrilettia" ja katsotaan tuleeko siitä syötävää... eipä ollu ainakaan kallista, osti vaan soijaproteiinia (2,30e) ja maitojauhetta (5e) Tosin toi soija pitäis olla jauhetta ja mä ostin rouhetta, mut siitä jauheestahan se rouhe on tehty! Eli eiköhän se jauhoksi mene kun...
  16. S

    Pisteitä kolmioleivässä?

    Olisin tahtonu tietää paljonko pisteitä on huoltsikan kinkku sandwichissä?
  17. S

    KILOPINO vk3

    Mitnkäs se viikko meni? Mulla meni tosiaan vaihtelevalla menestyksellä! Alkuviikko oli tosi helppo, tuli lenkkeiltyä ja kaikkea, mut sitten torsataina iski syöppö! kolme päivää oli vaan tajuton nälkä.. Ei siiä sitten kerenny pisteitäkään laskee kun piti vaan syödä. Eilen se sitten helpotti ja...
  18. S

    Sokeripaasto

    Nyt vielä ja taas kerran kerron kaikille kuinka makeanhimosta pääsee EROON! Vaatii hiukkasen itsekuria, mutta ei paljoa koska minäkin siihen pystyin.. (yleensä mua ohjailee syödessä ja mieliteoissa se "kolmas"persoona Eli lyhykäisyydestään; idea on mammadietin sivuilta ja tapahtuu näin: VAIN...
  19. S

    Nyt sai vauhtia tähän urakkaan!

    Juu, piti tulla tänne kertomaan kun on päässyt taas tosi hyvin vauhtiin tässä laihtumisessa.. Eilen ja tänään kävin muutaman tunnin rataslenkillä ja työnsin väkisin molempia mukuloita painona rattaissa (2 ja 3v) Nyt tuntuu että aineenvaihdunta vilkastui hetkessä, mut nälkäkään ei ole! tuntuu...
  20. S

    Loistava linkki!

    Käykääpä katsomassa ja pistäkää palsta eloon! Käy tän sivun käyttäjätunnukset. www.painonvartijatlehti.fi

Yhteistyössä