Hakutulokset

  1. L

    taas :(

    meni pitkän aikaa hyvin, miehen kanssa..jo alkoi unohtumaan kaikki se paha ja huono mitä on ollut..kunnes taas.. tuli erimielisyyksiä..mies haukkui ja nimitteli sekä hakkasi päähän ja repi hiuksista.. enkä voi enää kertoa edes ystävilleni kun ei ne jaksa kuunnella..
  2. L

    yh:lle uusia ystäviä

    Asun lasteni kanssa Rovaniemellä ja olen yh. Olisi niin mukava löytää uusia ystäviä, ja nimenomaan yksinhuoltajista. Olisi mukavaa kun voisi jutella arjesta ja kaikesta mahdollisesta.
  3. L

    rovaniemeltä äitejä..

    Hei! Olen muuttamassa Rovaniemelle lasten kanssa lähiaikoina. Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia sieltä päin. Minulla on neljä lasta ja olen yh. Voitaisiin ensin vaikka tutustua kirjottelemalla..sähköpostia tai mesessä ja sitten myöhemmin tavatakin..
  4. L

    yksinodottajat

    olen eroamassa. olen raskaana viikolla 10. raskasta on mutta ero on tilanteessani ainoa oikea ratkaisu.
  5. L

    yh-äidit pohjois-suomessa

    hei. olen eroava lasta odottava äiti. asun oulussa. olisi kiva saada uusia ystäviä ja erityisesti sinusta joka olet myös yh.
  6. L

    oma aika?

    mulla ei ole koskaan omaa aikaa. meillä on neljä lasta. kun tulen töistä kotiin niin mun on pakko alkaa viihdyttää miestäni kaikin tavoin enkä saa hetken rauhaa. mies kulkee koko illan perässä ja vaatii läheisyyttä. minua tämä on alkanut ahdistamaan. eikä jokainen ihminen tarvitse myös hetken...
  7. L

    MESEKAVERIA 30+ YH-ÄIDEISTÄ

    moi. olisi kiva saada uusia mesekavereita muista yh-äideistä. iällä ei ole niin väliä mutta itse olen 35v. asun helsingissä. voit olla mistä tahansa. mutta jos olet läheltä niin olisi mukava myös tavata joskus ja saada uusia ystäviä.
  8. L

    mistähän yh-äiti löytää miehen..

    baareista ei..mistä löytäis sellaisen joka ymmärtää mitä on olla yksin vastuussa lapsista..yh-isästä?? mutta missähän sellaiseen voisi tutustua..netistäkin tuntuu olevan niin vaivalloista etsiä ketään. onkohan se sitten vaan oltava yksin |O
  9. L

    yh-äidille yh-ystäviä

    olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ja onhan se aika raskasta välillä yksin pyörittää arkea..mikäpä sen mukavampaa kuin tutustua toisiin yksinhuoltajiin ja vaihtaa kuulumisia.. laitahan viestiä tulemaan sannanposti2@luukku.com. mese löytyy myös. annan sen osoitteen myös jos haluat..

Yhteistyössä