Hakutulokset

1. M

päivähoitomaksut

Itselläni oli päivähoitomaksu 90,-/kk (teen myös 30h työviikkoa) ja juuri oli tulojen tarkistus, niin se nousi 105,-/kk, ja tulot eivät ole kovin hääppöiset..
  2. M

Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

\ entä jos lapsistanne olisi toinen kutsuttu ja toinen ei??? Siitähän tässä oli kysymys.
  3. M

Porkanallekko allerginen?

Tyttö aloitti perjantaina porkkanan ja eilen sunnuntaina tuli posket ja nenä punaiseksi. mitään muuta oiretta ei ole. tyttö on hieman nuhainen ollu ja tekee hampaita, ja aivastelee....ja täällä kukkii leppä. pitää nyt mainita nuokin kaiken varalta. pidänkö nyt taukoa pari päivää vai annanko...
  4. M

Kaukomatkalle raskaana?

Millä raskausviikoilla olette matkustaneet? Meillä on matka varattuna Karibialle raskausviikoille 29-30, uskaltaakohan silloin vielä lähteä matkaan. Lento kahdessa osassa, pidempi lento 9-10 tuntia. En mä usko että siinä lentomatkassa mitään kovin hankalaa on. Tarttee vaan juosta tuplasti...
  5. M

Ex-vaimolla sama nimi

Itse otin tyttönimeni takaisin eron jälkeen, miltei pelkästään siitä syystä, kun olin aina inhonnut mieheni sukunimeä, ei olisi alunperikään pitänyt sitä ottaa, mutta kun "perinteisiin" kuului että nainen ottaa miehen nimen.. Lapset pitivät alkuperäisen sukunimen, eli isänsä, isän toivomuksesta...

Yhteistyössä