Hakutulokset

  1. I

    Miten matsissa kävi?

    Voittiko Ruotsi?
  2. I

    Lugesteron, oireet?

    Olisin uteliaana kysynyt, millaisia oireita Lugasteron teissä saa aikaan? Itsellä oli punktio keskiviikkona 11.4. ja siitä asti olen ko. lääkettä käyttänyt. Nyt on maha turvoksissa, rinnat kipeänä, paleltaa, närästää, heikottaa ja tekee vaikka mitä... Ja vielä käyttö muutoinkin äärimmäisen...
  3. I

    Synnytykseen ilman miestä?

    Kuinka moni on ollut tai menee synnytykseen ilman miestään? Mun miehelläni ei ole "päätä" tulla sinne eli pyörtyy ihan varmasti kun näkee minusta tulevan verta. Menkkojenkaan aikaan ei halunnut nähdä verta. Olenkin pyytänyt ja saanut oman äitini tukijaksi mukaan synnytykseeni. Naisena ja...
  4. I

    Anoppi taas muisti

    perhettämme törkykirjeellä eilen. Onkin ollut välissä jo usea kuukausi kun niitä ei ole tullut. Mieheni, jonka äidistä siis kyse, ei halua olla missään tekemisissä äitinsä kanssa. Mutta mieli kyllä pahoittui taas kerran kirjeen luettuamme. Tämä yleensä tarkoittaa sitä että kirjeitä alkaa taas...
  5. I

    Emmaljungan vaunuista..

    Tietääkö kukaan onko emmaljungan yhdistelmiin saatavana uutta koppaa,siis makuu koppaa kuomulla erikseen? Mulla on 2003 yhdistelmät,muuten tosi hyvä kuntoiset,mutta se koppa osa...tai edes kuomu..
  6. I

    tuplarattaat vai ei

    Meille tulossa toinen lapsi ja ikäeroksi tulee 1v 10kk ja olen miettinyt kannataako ostaa tuplarattaat vaikka vain sateenvarjomalliset? Kokemuksia olisikiva kuulla? :)
  7. I

    Vanha synnyttäjä?

    Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää?????
  8. I

    Vanha synnyttäjä?

    Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää??????
  9. I

    Vanha synnyttäjä?

    Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää????
  10. I

    Muisto

    Vilkaisin, ja jäin kiinni, silmiisi. Se katse värisytti. Monta muistoa. Tukahdettuja tunteita. Häpeä, petoksesta. Se ei enää saanut tapahtua. Vaikkei siitä kukaan tiennyt. Hipaisu, kun tarjosit tulta. Hymy. Mä olin kaukana, menneessä, keskellä kesää. Istuttiin takapihallasi, ilma oli, kesäisen...
  11. I

    onnistuuko?

    Te, joilla on kokemusta tällaisesta tilanteesta: Mies muuttamassa työn perässä toiselle paikkakunnalle n.350km päähän. Meillä 7kk vanha lapsi, enkä tahdo ainakaan vielä muuttaa nuin kauas pois, kun ei tuttuja ja mies jatkuvasti työssä. Elikkä jäisin vauvan kanssa tänne kotikulmillemme ja mies...
  12. I

    elatusmaksuista

    Yksinkertaisuudessaan.. Paljonko ex-miehenne joutuvat maksamaan elatusmaksuja lapsesta/lapsistanne teille? Pääsittekö summasta yhdessä sovintoon?
  13. I

    pelkopoli lähetteellä synnyttäneet huom!

    Kirjoittelin tuossa aiemmin IIK synnyttämään otsikon alla ja sain ihanasti kannustusta monilta äideiltä. Kävin sitten neuvolassa ja otin asian puheeksi ja kuinka ollakkaan myös uusi terkkani odottaa ja hän aikoo itse lähetteen pelkopolille pyytää. Ja myös minulle se tehdään. Olisi kiva kuulla...
  14. I

    IIK synnyttämään!!!

    Aika huvittavaa vissiin, koska odotan jo neljättä lastani.. Ensimäistä synnyttäessä sain kaikenmahdollisen lievityksen.. Toisen kohdalla vain ilokaasua ja se näin jälkeenpäin on ollut paras synnytykseni, ponnistus vain 5minuuttia!! Kolmannen kohdalla tehtiin käynnistys, enkä älynnyt pyytää muuta...
  15. I

    kalorin kulutuksesta kysyttävää.

    paljonko kuluttaa 30 min juoksulenkillä? 30 min kävelylenkillä? 30 min pyöräillessä? jos tietää joku, niin kiitos paljon...

Yhteistyössä