Hakutulokset

  1. M

    polykystiset munuaiset ja haaveissa neljäs

    Hei Minulla todettiin polykystiset munuaiset. Toimivat vielä mutta jossain vaiheessa toiminta loppuu ja alkaa dialyysihoidot. Meillä oli haaveissa neljäs lapsi mutta tämä tieto kyllä murskasi haaveemme totaalisesti! Onko jossainpäin suomea joku jolla on samanlainen sairaus ja haaveissa vauva...
  2. M

    Lento puolivuotiaan kanssa

    Lähdemme kesällä puolivuotiaan vauvamme kanssa noin kolmen tunnin lennolle. Olisiko teillä antaa vinkkejä, miten lentomatka sujuisi mahdollisimman kivuttomasti? Olen ajatellut imettää nousuissa ja laskuissa, mikäli vauva vain on halukas. Joskus luin kiivasta keskustelua siitä, missä vauvan...
  3. M

    Mites sunnuntaina?

    Saatko valmiin kakun,leipooko miehesi,vai oletteko kenties ilman,vai teetkö itse? Mä teen täytekakun itte.Aito kermakakku sen olla pitää!
  4. M

    päänympärys 1-vuotiaana

    Millasia päänympäryksiä teidän lapsilla ollut 1-vuotiaana? Mietin vaan, että, onko meidän pojalla pieni pää, kun se on 46,3 cm...
  5. M

    näppylä nivusissa ennen menkkoja?

    Mistähän johtuu et tulee suunnilleen viikkoa ennen menkkoja nivuseen näppy? Se näyttää ihan turvonneelta finniltä! Sitten se häipyy jonkuajan kuluttua kun menkat on ohi! Kellään tällästä onkelmaa???
  6. M

    Oysin 1hengen huoneesta.

    Kuin helposti noihin yhden hengen huoneisiin pääsee? Jos on vapaana ja pyytää päästä mahdollisimman pieneen huoneeseen niin kai onnistuu???
  7. M

    Mikä voide atoopikolle?

    Meidän 10kk ikäisellä pojalla on alkanut tulla pientä näppyä ja punaisia läiskiä poskiin, käsivarsiin ja jalkoihin. Tavallinen perusvoide tuntuu vain pahentavan tilannetta ja välillä näpyt vähenevät, sitten tulevat takaisin. Onko olemassa mitään voidetta joka ihan selkeästi auttaa, neuvolan täti...
  8. M

    uusia ruokaohjeita!

    Kertokaa jotain hyviä ruokaohjeita... Loppunu jo mielikuvitus kun aina vaan teen samoja ruokia jauhelihasta tai broilerinsuikaleista! Ideoita kaivataan!!!! :p
  9. M

    imetys ja painonhallinta

    haluaisin tietää kuinka kovaa ja ahkerasti voin kuntoilla ja treenata imetyksen aikana ilman että maito loppuu kesken. Kuntoilen joka päivä, kävelyä sekä lenkkeilyä.Käyn myös kerran viikossa salilla. Ruokavalion olen yrittänyt pitää monipuolisena mutta vähäsokerisena ja vähärasvaisena. Kertokaa...
  10. M

    PCOS

    Tervetuloa mukaan parisataajäseneiseen yhteisöön jossa on tietoa ja tukea pcos:stä eli monirakkulaisista munasarjoista kärsiville naisille. Osoite onpi http://groups.msn.com/pcolaiset
  11. M

    joensuu->

    Heips! Ens kuussa olisi muutto joensuun ylämyllylle,enkä tunne sieltä ketään ja kaikki "yhteydet"jää kaupunkiin,joten olisi mukava saada uusia tuttavuuksia saman ikäisistä uutta ystävää kaipaavista.Olen 21vuotias,vuoden ikäisen vesselin äippä(+ la 12/04) Postia tulemaan :flower: ceezy@luukku.com

Yhteistyössä