Hakutulokset

  1. R

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Hei taas :) ultrassa käyty alkuviikosta ja siellä meidän pieni sentin mittainen minivauva oli vahvoine sydämen lyönteineen <3 Vastasi tv.7+0 niinkuin laskujen mukaan piti ollakkin.Nyt osaa jo hieman nauttiakin raskaudesta,mitä nyt Tän pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäksi pystyy....kestää Tän...
  2. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Heips :) ultrassa käyty alkuviikosta ja alkio vastasi rv.7+0 mikä silloin oli omien laskujenkin mukaan ja sydän sykki vahvasti <3 Nyt rauhallisin mielin ootan neuvolaa joka on reilun viikon päästä ja siellä taas varmaan ultrataan tai ainakin kuunnellaan sydän äänet.Siirryin fb puolelle myös,niin...
  3. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Voi tuuti ja jen :( suuret pahoittelut ja halaukset täältäkin :( Itse keskenmenon,kkm ja kohdunulkoisen kokeneena tuon surun muistaa selvästi,mutta kyllä Se helpottaa ajan kanssa <3 Itsellä vähintään siinä vaiheessa kun huomasi uuden raskauden sujuneen hyvin alun jälkeenkin. Voimia! Toivotaan...
  4. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Voi Tuuti <3 Toivotaan ettei kuitenkaan tarkottais keskenmenoa <3 Mulla tuli seksin jälkeen pikkusen hailakasti vaaleanpunaista valkovuotoa ja säikähdin sitä kovasti vaikka muistin että Se on ihan normaalia. Onko sulla maha ihan tosi kipeä? Mulla ollut keskenmeno rv.6 ja maha tuli niin kipeäksi...
  5. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Pakko oli tulla tänne taas purkamaan tätä oloa ;) Oon,niin iki onnellinen tästä raskaudesta ja kiitollinen että me luultavasti saadaan vielä vauva <3 Mutta Tää olo...miten mää ikinä selviän esim.ensviikon töistä ku tää olo vaan pahenee. Huonon olon kans kamppailu vie kaiken energian ja...
  6. R

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii minä kans mietin mihin olet hävinnyt,mutta mukava kun kirjoitit kuulumisia,kun täällä kuitenkin kurkkimassa käyn:) Tosi paljon tärppionnea nyt teille:love::love: Ihana kun oot saanut muutakin ajateltavaa vauvajuttujen lisäksi.Miltä uudessa kodissa asuminen on alkanut tuntua? Erica...
  7. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    jen_915 ompa tympeetä:( Minä kans vihaan epätietoisuutta ja kun oon monesti joutunut pettymään niin ei vaan osaa nauttia raskaudesta ennen kuin tietää miten asiat on. Sulla on kuitenkin viikot nousseet testissä,niin luulis että siellä kuitenkin elämää on.Jos ois keskeytynyt keskenmeno,niin...
  8. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    tervetuloa Juliet :) Ihanan pienellä ikäerolla teillä lapset:) Itekkin oisin saattanut haluta pienimmilläkin ikäeroilla lapset,mutta mulla tuo imetys on estänyt aika hyvin raskautumisen aijemmin, Mulla kun kuukautisetkin yleensä alkanut vasta lopetettuani imettämisen kokonaan tai silloin kun yö...
  9. R

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    voi ei annimaria:cry: Nyt sais se mies jo pitää lupauksensa.Toivotaan että teillekin se pieni pian tulee:love: tsemppiä myös hemmpa:love: Jee blomma! Onnea menkoista.Nyt pääsee taas yrittämään:)
  10. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Henttis nyt oli pakko kaivaa kaikkien lasten odotusajan äitiyskortit esiin,kun muistelin että esikoisesta kuului syke ennätys aikasten ja niinhän se olikin :) Eli neuvolassa esikoisesta kuului syke jo rv.8+6 Seuraavasta v.9+2 kolmannesta ei löytynyt rv.10+1 joten ultrattiin ja siinä näkyi syke...
  11. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Silmät ristissä tulin tänne kurkkimaan maisakaarinan ultra kuulumisia ja voi ihana miten hyviä kuulumisia olikin tullut <3 Toivottavasti niitä saadaan me muutkin :)
  12. R

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Hei mitäs tänne kuuluu? :) Olen välillä käynyt täällä lueskelemassa kun on tullut teitä ikävä,mutta en oo saanut kirjoitettua. Ensin stressasin että raskaus ei varmasti mee hyvin,mutta sitten alkoi armoton väsymys ja huonovointisuus ja nyt ei jaksa oikein mitään.Oksentaa ei oo vielä...
  13. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Maisakaarina olihan Se sun ultra tänään? Uutisia odottelen :) Pikkasen epätoivoinen olo ollut tänään Tän olon takia ja epätoivoiset teot ;) Sulatin suklaata mikrossa ja sitten lappasin suuhuni sitä lämmintä herkkua ja kyllä autto :) :) Väsy on ihan mahdoton.Oli pakko perua lasten Tän illan ja...
  14. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Nyt on hyvät neuvot tarpeen :) Alkaa olla niin tukalat oltavat ja en enään tiedä miten selviän työpäivistäni. Kokopäiväinen huonovointisuus vaihtui kokopäiväiseen huonovointisuuteen+yökkimiseen.Tänään ja eilen on tullut yökittyä ihan tosissaan ja nyt oksennus ei ole kaukana. En halua että meidän...
  15. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    maisakaarina paa heti uutisia ku oot käynyt ultrassa. Toivotaan parasta:love:
  16. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Minäkään en yhtään tiedä mitä sitten tehdään jos jotain poikkeavaa löytys nt ultrassa :( Toivon vaan että sieltä tulee hyviä uutisia,eikä tarvi mitään liian raskaita asioita miettiäkään. Tulipas suollettua niin raskaita ajatuksia että päädyin poistamaan ne kaikki:censored: Alko ahistaan liikaa...
  17. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Ollakovai ihania ultrakuulumisia sulla <3 :) Ite ei muuta nyt niin paljo ootakkaan kuin omaa ultraa johon nyt tasan viikko aikaa.Tuntuu että sitten tämä tulee todellisemmaksi kun omin silmin näkee ja kuulee.Ja sitten uskaltaa paremmin luottaa kaiken menevän hyvin,jos ultrassa kaikki on hyvin...
  18. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Oi ollakkovai ja maisakaarina ihana,kun teillä ultrat ihan just :) odotan uutisia ja pidän peukkuja :) Tervetuloa uusille. jen_915. Minkä ikäinen vauva sinulla on? Hajut ällöttää täälläkin.En tykkää vahvoista hajusteista muutenkaan(mutta oon silti käyttänyt esim.hajuvettä juhlissa) ja...
  19. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Hei :) Viikonlopun menoista selvitty ihan kohtalaisesti.Olo pysyi lievänä ällötyksenä eväiden syönnin ansiosta ja ihan hyvin jaksoin kummankin päivän pienten kanssa(mies reissussa),mutta iltasin kun päästiin kotia niin ei jaksanut enään yhtään mitään.Toki iltapala syötiin,käytin lapset...

Yhteistyössä