Hakutulokset

  1. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 23 ja mies kanssa. lapset 3, 2 ja 2 kk. yhdessä 6 vuotta
  2. M

    Mitä kaipaatte elämäänne?

    tällä hetkellä juttukaveria, ystävää...mutta yleisesti uskon siihen, että saan elämältä kaiken mitä ansaitsen ja tarvitsen ja se mitä en saa, en sitä tarvi. pakko näin on ajatella, muuten ei päivistä selviä.
  3. M

    nahtavaa suomessa?

    Kiitos ehdotuksista! :) surffailin netissa jatettyani juttuni tanne ja ihastuimme naantaliin, joten ainakin muumimaailma tulee varmasti kaytya. Tiedatteko, onko naantali kuinka suosittu kesakaupunki ja onko siella leirinta-alueita ja minkalaisia ovat? Hiekkasarkat (uimarannaksi ymmarsin...)...
  4. M

    nahtavaa suomessa?

    Asumme washingtonissa ja olemme tulossa ensimmaista kertaa lasten kanssa suomeen kaymaan elokuussa. Lapset ovat 3v,5v seka 8v kaksoset. Lennamme jenkeista helsinkiin, jossa vietamme muutaman paivan ja sitten olisi tarkoitus lahtea asuntoautolla kohti rovaniemea. Meilla ei ole sukulaisia...
  5. M

    Päiväunista

    meillä lapset 4 ja 2.. sen vanhemmaksi kun lapsi kasvaa, sen vähemmän se unia tarvii.. meillä ne nukkuu kokonaisia öitä ( 22-10 joka aamu!!) päivällä ne nukkuu siinä 3 nurkis. 4v nukahtaa selkää varovasti hieromalla (rentouttava vaikutus!) ja 2v nukahtaa joskus samaan malliin mut usein pullo...
  6. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    on monella ihania nimiä.. meillä poika Jonny Zebastian, tyttö Mathilda Emilia (taisi jollakin olla jopa sama nimi:)
  7. M

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    missä te tapailette, onko teillä lapset mukana yms
  8. M

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    hei!! onko tässä vain kokkolalaisia? Olen uusi....kokkolalainen tällä palstalla. Itselläni kaksi lasta. olen 24-vuotias.
  9. M

    Löytyiskö äitejä kotka ovat synytäneet vuona 2004

    Meillä on poika joka on syntynyt 21.6-2004 Todella iloinen ja touhuava vesseli. :heart:
  10. M

    ruokalakko(ko)?

    Lapsille saattaa tulla tällaisia ruokalakko aikoja.Välillä syödään kuin hevonen ja välillä temppuillaan syömisen kanssa,näin ainakin meillä. Ainakin neuvolassa meille sanottiin että lapsi osaa säännöstellä syömisiään,että ruokailusta ei kannata tehdä suurta numeroa jos lapsi ei aina niin hyvin...
  11. M

    Huomasin kauhukseni,että tyttö

    Olen miettinyt samaa itse,sillä erolla että meidän pojalla 2,5v on autoja kasapäin eikä yhtä ainoata nukkea....Poika on hulluna autoihin kaikki on vaan auto auto auto....Olen tosissani ajatellut ostaa huusholliin ainakin yhden nuken tasapainottamaan tätä autovillitystä.Tosin tyttöserkkujen luona...
  12. M

    Vinkki pienten sängynvaltaajien vanhemmille

    Poikamme 2v5kk nukahtaa vain parisänkyymme jomman kumman vanhemman viereen.Omaan sänkyyn nukuttaminen on ollut yhtä huutoa vaikka pojan sänky on sänkymme vieressä niin että hän siitä kyllä näkee meidät.(eikä poika tosiaankaan nuku enään pinnasängyssä)Pojan nukahdettua olemme kantaneet hänet...
  13. M

    KYSELY synnyttäneille naisille

    1) Timmissä kunnossa. Laijiharjoittelua, jumppaa ja kuntosalia. 2) Olen aina syönyt paljon, eikä painoa ole tarvinnut tarkkailla. Johtunee reilusta liikunnasta. Muutenkaan en ole kovin ulkonäkö-ihminen. 3) Painoa tuli reilusti. Kesän vuoksi turvotusta. Söin alkupahoinvoinnin jälkeen niin kuin...
  14. M

    Eka sektiolla, toinen käynnistettynä?

    Minulla esikoinen leikattiin suunnitellusti sektiolla vauvan perätilan takia ja koska vauva oli suuri.Toisen synnytin normaalisti alakautta.Avautumisvaihe oli minulla todella pitkä,yli vuorokauden odoteltiin kunnes supisteluista väsyneenä kysyin käynnistyksen mahdollisuutta.En ollut vielä...
  15. M

    Paha tapa.......

    Kun saan lapset nukkumaan ja minulla on hetki omaa hiljaista aikaa,nautiskelen tv:n ääressä omasta ajastani kera karkkien.....yleensä tulee pupellettua lakritsia.....mukamas parempi ja "turvallisempi" vaihtoehto suklaalle.... :/ Ei nyt sentään joka ilta mutta aika usein kuitenkin...... :(
  16. M

    2vuotias..huh huh mikä uhmis

    Sitä on täälläkin liikkeellä...... :D Kaksivuotiaan uhma saattaa olla kyllä aika räjähtävää kun se pää tulee:Viskotaan tavaroita ja rimpuillaan pukemisen kanssa ja sitä HUUTOA.Miten voi kaksivuotiaasta lähteä niin iso ääni?? :whistle:
  17. M

    miten ultrassa sanottu sukupuoliennuste on pitänyt paikkansa

    Itse en ole halunnut kummassakaan raskaudessa tietää etukäteen kumpi tulee.Ollessani rakenneultrassa toisessa odotuksessani niin ultrahoitaja kuitenkin möläytti että:"Pitkäsäärinen tyttö täällä näyttäisi olevan.....tai mikä lienee..."Tämä lausahdus jäi mieleeni jäi alitajunnassa odottelin tyttöä...
  18. M

    Eka sektiolla toinen normaalisti

    Mulla esikoinen leikattiin perätilan takia,ja toisen synnytin normaalisti alakautta.Olihan alatiesynnytys henk.koht rajumpi kokemuksena,mutta näin jälkeenpäin siitä jäi kuitenkin ihan hyvä mieli ja kaikki meni hyvin.Supistelut oli aika rajuja kun niitä en kerran varsinaisesti ennen suunniteltua...
  19. M

    150?/kk 2aikuista+lapsi

    mites olis makaronilaatikko.helppo tehdä,hyvää ja aineksetkin suht halpoja.kandee tehdä keittoja ja laatikkoruokia,halpoja ja niitä voi halutessaan myös pakastaa.
  20. M

    150?/kk 2aikuista+lapsi

    selvennätkö vielä että mikä se sun kysymys olikaan?

Yhteistyössä