Hakutulokset

  1. P

    Onko paikalla ketään,joka harrastaa puutöitä

    Mä nimittäin olen saanut päähäni, että haluaisin opetella "miesten hommia". Jos vaikka ekaks tekis roskikselle suojauksen.. Kertokaa omia kokemuksianne!
  2. P

    Elän nyt täysillä

    Hei onko täällä kohtalo kavereita?? Tein n. kuukausi sitten elämäni toisen erittäin tärkeän päätöksen. Sanouduin irti vakinaisesta työpaikasta lasteni vuoksi. Minulla on 4 lasta (10, 7, 5, 4) ja edellisen kerran oikeissa töissä olen ollut 7 vuotta sitten. Oli hoitovapaata ja virkavapautta...
  3. P

    meiliystäviä helsingin äideistä ja muukin äidit!

    meiliystäviä etsin muista äideistä, tääl olis kahden lapsen äiti itä-hki, meil on myös isäkin.
  4. P

    hei!!!

    tääl olisi yks äiti, olen 34.v kotiäiti, meil on kaksi lasta( 02,03) ja isäkin.
  5. P

    missä olette itä/hki äidit????

    tääl yks kahden lapsen äiti, olen 34.v kotiäiti itä-hki alueelta, meitä on minä, lapset ( 02,03 ) ja isä.
  6. P

    hyvää juhannusta kaikille äideille!!!!

    tääl yks kahden lapsen äiti,olen 34.v ja lapset ovat 2.v 3kk, 1.v 3kk, ja isäkin on.
  7. P

    onkos tosi ystävää!?

    tääl olisi yks kahden lapsen äiti itä-hki, ja minusta sais tosi ystävän, ja olen 34.v kotiäiti, ja meitä on minä,lapset 2.v 2kk,1.v 2kk, isäkin. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  8. P

    hei te äidit vuosaaren läheltä!!!

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti puotilasta, ja ole 34.v kotiäiti, ja meil on lapset 2.v 2kk, 1.v 2kk, isäkin on. huom! minne hävisitte? paivi.lindlof@helsinkinet.fi =) :'(
  9. P

    missä kaikki äidit ootte??????

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti itä-hki, ystävää etsin muista äideistä, ja lapset kavereita, ja olen 34.v kotiäiti, ja lapset ovat 2.v 2kk, 1.v 2kk, ja isäkin on, ja meil on myös kaksi kissaakin. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  10. P

    kirjeystäviä äideistä!

    tääl yks kahden lapsen äiti, kirjoitella voi, ja olen 34.v meillä on lapset 2.v 2kk, 1.v 2kk, ja isäkin on. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  11. P

    huhuu helsingin äidit!

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti itä-hki, ja onkos kaikki helsinkiläis äidit kadonneet? etsimme ystäviä ja kavereita lapsille. meitä on minä 34.v, lapset 2.v 2kk, 1.v 2kk, isäkin. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  12. P

    MEILIYSTÄVIÄ ÄIDEISTÄ!

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti itä-hki, ja meitä on minä 34.v ja lapset 2.v 2kk, 1.v 2kk, isäkin. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  13. P

    onkos ystäviksi äitejä?

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti itä-hki, ja olen 34.v, lapset ovat 2.v 2kk, 1.v 2kk, isäkin on. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  14. P

    itä-hki,onkos ystäviä?

    tääl huhuilee kahden lapsen äiti itä-hki alueelta, ja olen 34.v ja lapset ovat 2.v 2kk ja 1.v 2kk, ja isäkin on. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  15. P

    huhuu katri31 ja muutkin äidit!

    tääl huhuilee yks kahden lapsen äiti itä-hki, ja kirjoitella voi 34.vuotiaalle äidille tänne itä-helsinkiin. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  16. P

    onkos tääl äitejä ystäviksi?

    tääl huhuilee yks äiti itä-hki, voi mulle kirjoitella. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  17. P

    onkos tääl äitejä ystäviksi?

    tääl huhuilee yks kahden lapsen äiti itä-hki, ja kirjoitella voi mulle. paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  18. P

    onkos tääl äitejä ystäviksi?

    tääl huhuilee yks kahden lapsen äiti, ja kirjoitaa voi mulle. sähköposti laatikko tyhjää kolisee, ja täs osoite: paivi.lindlof@helsinkinet.fi
  19. P

    itä-hki, löytyykö ystäviä?

    tääl olisi yks äiti ja kaksi pientä lasta, löytyykö 34.v äidille ystäviä? ja lapsille kavereita? lapset ovat : tyttö 2.v ja poika 1.v...

Yhteistyössä