Hakutulokset

  1. Gloria

    Jos teidän pitäisi valmistaa illallinen, niin mitä se sisältäisi?

    Meille on tulossa lauantaina ruokavieraita ja mietin, että mitä sitä tällä kertaa tekisi. Mitään ruokarajoitteita ei ole. Ja siis alkuruoka, pääruoja ja jälkiruoka :)
  2. Gloria

    Kirjasuosituksia :)

    Laitetaanko pinoa hyvistä kirjoista, joita suosittelisit muillekkin luettavaksi :) ? Lars Keplerin Hypnotisoija (paras lukemani kirja lähiaikoina), Paganin ja paholainen ja uusin Tulitodistaja. Ensimmäinen ja viimeinen olivat tosi hyviä, luin hetkessä. Anna-Leena Härkösen Loppuunkäsitelty...
  3. Gloria

    Paras suklaakakkunne

    Joku oikein syntisen hyvä, mehukas ja maistuva :) Mulla on hyvä ohje hakusessa...
  4. Gloria

    Paljonko pyydätte kirpulla uusista dvd:istä?

    Aiheena mm. toimintaa, romanttisia komedioita, Simpsoneita useampi tuotantokausi?
  5. Gloria

    Paras kanapastasalaattinne?

    Ohjeita kiitos :)
  6. Gloria

    Kuinka paljon pitää varata boolia?

    25 henkilölle? Suurin osa isolla janolla varustettua miehiä. Meillä on myös mietoja juomia ja snapseja tarjolla.
  7. Gloria

    Tarjottavat 30v synttäreille

    Meillä on miehen 30v juhlat viikonloppuna. Juomapuoli on lähes hoidettu (tarjoamme olutta, siideriä, lonkeroa, boolia, snapseja). Pitäisikö tarjota myös skumppaa vieraiden tullessa? Vieraat tulevat eri aikaan, kuka mitenkin pääsee, klo 15-20 välillä. Alkuun tarjoan kakut ja kahvit, koska...
  8. Gloria

    Asiaa masennuksesta ja pitkästä sairaslomasta

    Voi huokaus. Sairastuin jo vuosia sitten masennukseen, joka reilu vuosi sitten eteni psykoosiin ja sairaalajaksoon. Käyn terapiassa kerran/kaksi viikossa. Tällä hetkellä sairasloma on elokuun loppuun ja olin asennoitunut menemään takaisin töihin. Tänään terapiassa keskusteltiin asiassa ja...
  9. Gloria

    <valokuvauksesta tietävät

    Millaisilla asetuksilla saan otettua sellaisia ns. vanhannäköisiä kuvia? Sellaisia kellertäviä. Ja siis, mulla on Nikon.
  10. Gloria

    Paras ja raikas marjamousse täytekakkuun

    Laittakaa resepti tai linkki omiin suosikkeihinne :)
  11. Gloria

    30v syntymäpäivät ja alkoholi

    Vieraita tulee noin 40. Mietin, että minkä verran pitäisi varata bisseä, siideriä ja lonkeroa. Oletetaan siis, että kaikki vieraat nauttivat alkoholia. Ja missä suhteessa mitäkin? Tuntuu, että nykyään tosi moni juo lonkeroa. Onko booli näitten mietojen lisäksi hyvä, vai olisko "baaritiski"...
  12. Gloria

    Synttäritarjottavat, miten tekisitte?

    Miten te tekisitte? Makeat olen jo päättänyt ja suolaisetkin OLIN päättänyt. Tarjoaisitteko kahta erilaista voileipäkakkua (kinkku ja lohi), vai tekisittekö ainoastaan toisen voileipäkakun ja sitten lisäksi ruisneppareita lohitäytteellä? Että voi olla vaikeaa päättää :headwall:
  13. Gloria

    Uudet (vanhat) lastensängyt :)

    Pojan sänky Tytön sänky Mun mielestä nuo on aivan ihanat :heart:
  14. Gloria

    Heinäkuussa hoikistuvat

    Osallistujat: Almandiini Mun alkupaino oli 83 kg helmikuun alussa, huhtikuun alussa 76 kg. Toukokuun alussa 72 kg. 31.5. 69,5 kg astrolabe Pituutta 158 cm. Paino nyt 62 kg (mulla ei oo digitaalivaakaa, nää ei oo yhtä tarkkoja mittoja kuin muilla). Lähtöpaino elokuu 2011 liki 100...
  15. Gloria

    Pitäis lähteä rokkailemaan

    Täällä olisi tänään Ämyrock. Keli näyttää hivenen epävakaalta ja sadetta on luvattu, pöh :mad: Arvon täällä, että vietänkö päivän pihahommia tekemällä ja yksin kotona vai lähdenkö huippuseurassa festaroimaan. :saint: Miten te tekisitte?
  16. Gloria

    Tiedättekö, että mistä saisi tilattua käsinvirkattuja mattoja?

    Niitä sellaisia pyöreitä ja sellaisia jotka olisivat ainakin puolitoista metriä halkaisijaltaan. Tai onko niitä vaikea tehdä itse? Oppisinkohan tekemään sellaisia?
  17. Gloria

    Lasten syntymäpäivät

    Mietin taas tarjottavia. Miltä nää kuulostaa? Mansikkakakku (sitä on toivottu) Hedelmäinen juustokakku Minttusuklaaleivokset Kanelinen pitkopulla (edellisvuonna synttäreillä meni tätä 4 isoa pitkoa) Lusikkaleivät Savulohivoileipäkakku Kinkkuvoileipäkakku Kahvi, tee, mehu...
  18. Gloria

    Heli Kajo ---> IHANA

    Vitsit, olen nyt viikon verran kuunnellut Heli Kajoa ja olen ihan myyty. Ihana ääni ja laulujen sanoitukset NIIIN totta. Tykkäättekö? Mun suosikkibiisi on Sosiaalista Toimintaa.
  19. Gloria

    Koira ei syö (vehnäterrieri)

    Meille tuli nyt kokonaan koira, joka on ollut meillä aikaisemmin paljon. Ongelmana on syömättömyys : / Tarjoan koiralle 2 x päivässä ruokaaa, mutta tosi huonosti menee alas. Syö ehkä max kymmenen nappulaa ja loput levittelee pitkin lattioita. Jatkanko vaan sitkeesti tarjoamista ja luotan...
  20. Gloria

    Rajatilahäiriö

    Minulla todettiin nyt tämä "tauti" vaikean masennuksen lisäksi. Kertokaa teidän kokemuksia tätä sairastavista ihmisistä? Sairastaako joku itse tätä? Miten pärjäät, käytätkö jotain lääkkeitä, miten masennuksen kanssa?

Yhteistyössä