Hakutulokset

  1. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Meillä tärppäsi heti ekasta kierrosta, eli todella nopeasti :) Oltiin varauduttu liki vuoden yrittämiseen ennen tärppiä, mutta kroppa taisi olla hyvillä mielin luomuna olosta =) Toivottavasti teistä todella moni plussaisi, eli roppakaupalla onnea kaikille yrittäjille :flower: =)
  2. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Juuri piti tulla tännekin ilmoittamaan plussasta, mutta olittekin ehtineet jo tehdä salapoliisin työtä minua ennen =) Toivotan todella paljon plussatuulia kaikille!!! =)
  3. K

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei kaikki! Taas on kulunut pitkä tovi kun viimeksi olen täälä käynyt ja tällä kertaa onkin plussauutisia kerrottavana!! Eli plussa saatu tikkuun joten nyt vain odotellaan että jaksaako pikkuinen olla matkassa mukana loppuun saakka vai palaanko takaisin kuumeileman. Paljon plussaonnea kaikille...
  4. K

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei kaikille! :wave: On taas vierähtänyt todella pitkä aika viime kerrasta ja nyt onkin sitten kp:t 6/30, eli täti tuli noin viikkoa etuajassa.. mutta eipä tuo haittaa, uusi yritys alkaa ensi viikolla :) Mieskin on aivan täpinöissään jo tästä koko jutusta ja taitaa tahtoa tätä jo enemmän...
  5. K

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei kaikille!! :wave: Täälä olen edelleen! On vain ollut pidempää taukoja kirjoittelussa. Meillä yritys aloitettukin jo tässä kuussa ja ovis on parhaillaan meneillä (kp 16/30 jos joku listaa päivittelee) Täytyy yrittää kaataa miestä sänkyyn vielä tänään tai huomenna ja toivoa että kerrasta...
  6. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Tässä hyvä sivusto josta saat tiedot selvittämällä aika hyvin ovulointipäiväsi tai seuraavien kuukautisten alkamispäivän (ym. kivaa tietoa). Tämä on aika hyvä ja paikkaansapitävä vaikka kiertosi olisikin hieman epäsäännöllinen (kuten minulla) http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
  7. K

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei kaikille! Liittyisin mielelläni joukkoonne jos sen vain sallitte. Olen kohta 28v. nainen jolla pukkaa kovasti vauvakuumetta ja mieheni (33v.) kanssa olemme suunnittelemassa esikoisen yrittämisen aloittamista toukokuusta alkaen. Liikakiloja löytyy varmaankin 15-20kg (en ole useaan...
  8. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Pahoitteluja kaikille negan saaneille. Toivotaan että ensi kerralla olisi kaikilla parempaa onnea matkassa. Kaikille kuitenkin tasapuolisesti oikein mukavaa Ystävänpäivää! :) :flower:
  9. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hei kaikille! Tässä myös yksi uusi kuumeilija liittymässä joukkoonne. Olen kohta 28v. ja mieheni 33v. ja esikoisen yrittämiselle saatu muutaman viikon takaisessa keskustelussa lupa, eli kierukka poistetaan huhtikuussa ja toukokuussa alkaa yritys :) Oikein ihanaa ja aurinkoista viikon jatkoa...

Yhteistyössä