Hakutulokset

  1. Joe the Lion

    mitä pitäisi ajatella?

    \ Peesi
  2. Joe the Lion

    kysymys miehille

    \ Aika mielenkiintoinen tapa lähestyä asiaa. Ensin vieraisiin, sitten toteaa että on mielenkiinto lopahtanut omaan, ja nyt sitten pitäis ratkaisu löytää? Enpä taida osata kyllä auttaa. :x
  3. Joe the Lion

    Miehet pinoon....

    :wave:
  4. Joe the Lion

    kysymys teille mies-immeisille

    Ensimmäinen reaktio on varmaan sama kuin kaikilla muillakin. Jätä miehesi ! Toisaalta jos ajattelee hiukan pintaa syvemmältä, niin musta tuntuu että lopulta aika harva mies on ihan oikeasti ylpeä itsestään lyömisiensä jälkeen? Kysymys on varmaan enemmän jostain itsehillinnän puutteesta...
  5. Joe the Lion

    Mikä on pervointa mitä olet tehnyt?

    Miksi sen täällä kertoisin ? Luulenpa että pärjäisin vertailussa.
  6. Joe the Lion

    Mies reissutyössä+ lapsenhoito+kotityöt???

    \ Näin miehenä joka reissuhommia tekee jonkin verran myös, voin sanoa ettei se kotoa pois olo niin kovin ruusuiista ole sekään. Ainakin itse mietin että mitenköhän siellä menee. Toinen totuus on se että kun reissusta tulee on yleensä tehnyt pitkää päivää ja ajanut yöt. On tosi väsynyt. Mulla...
  7. Joe the Lion

    onko täällä uskovia(kristittyjä) jotka...

    \ Olen parin tuttuni takia tuota asiaa joskus enemmänkin miettinyt... Siihen tuskin ihan selventävää vastausta on edes olemassa. Kysymys on huomattavasti, siis täysin eri asiasta kuin tuo palstalla käyty aborttikeskustelu ja sen oikeutus. Me ollaan vaimon kanssa saatu lapsia ihan...
  8. Joe the Lion

    minun tarinani..

    Miks yleensä käydä vieraissa ja sillain... Todella sairas avaus noin niinku ihan jo ylipäätään...
  9. Joe the Lion

    Haluan tietää et.....

    \ Peesi
  10. Joe the Lion

    minun tarinani..

    \
  11. Joe the Lion

    miehet vastatakaa

    Olen naimisissa ja toivottavasti pysyn ja itse myös naimisiin halusin.

Yhteistyössä