Hakutulokset

  1. R

    Varaisovanhempia?

    Onko vielä ihmisiä, joilla on suuri sydän? Olen yh, lapseni 3v menevä pieni neiti. Meillä ei ole lainkaan isovanhempia, minun puolelta kuolleet, lapsen isän puolelta eivät halua olla missään tekemisissä kanssamme. Löytäisimmekö ns. varaisovanhempia tätä kautta? Aikuisia, jotka haluavat antaa...
  2. R

    Espoosta seuraa

    Äiti ja 3v tyttö hakee seuraa Leppävaaran lähistöltä. Joskus sitä vaan kaipaa juttuseuraa tms. =) Posti tulemaan: onnis78@luukku.com
  3. R

    NAISET ESIMERKKINÄ

    HUOMENTA! Miksi naiset suhtautuvat niin kriittisesti itseensä ja antavat lapsilleen samanlaisen mallin? Monet morkkaavat kroppaansa ja itsetunto naisena laskee. Kuka valittaa nenäänsä, läskimakkaroita tai tissejä. Mies vieressä on aivan tyytyväinen ja ihmettelee moista touhua. Onko tämä...
  4. R

    ei tuu mitään..

    Minä en kehtaa puhua ihmisten kanssa ku en tiedä mistähän tämä johtuu et hengitys haisee ihan sika pahalle.. Haistan sen itsekkin... Huomannut ku syö jotain niin noihin niulurisoihin jää ruokaa ja se paakkuuntuu sinne ja ne haisee.. En edes lääkäriin kehtaa mennä...! :$
  5. R

    Naamiaisasu 1 vuotiaalle?

    Hei kivoja vinkkejä kaivataan, eli joku simppeli naamiaisasu yksivuotiaalle tytölle? En ole mikään taitava ompelija joten jotakin yksinkertaista kiitos. Ei siis mitään prinessa-röyhelömekkoja. Mietin jotakin eläinhahmoa, tyyliin korvat ja häntä! Eli askartelukin käy.

Yhteistyössä