Hakutulokset

  1. R

    Leppävaaran äidit!!!

    moikka, täällä yksi äiti ja reilu 3v tyttö Leppävaarasta! Laita viestiä, jos kiinnostuit tutustumaan.
  2. R

    Varaisovanhempia?

    Onko vielä ihmisiä, joilla on suuri sydän? Olen yh, lapseni 3v menevä pieni neiti. Meillä ei ole lainkaan isovanhempia, minun puolelta kuolleet, lapsen isän puolelta eivät halua olla missään tekemisissä kanssamme. Löytäisimmekö ns. varaisovanhempia tätä kautta? Aikuisia, jotka haluavat antaa...
  3. R

    Espoosta seuraa

    Äiti ja 3v tyttö hakee seuraa Leppävaaran lähistöltä. Joskus sitä vaan kaipaa juttuseuraa tms. =) Posti tulemaan: onnis78@luukku.com
  4. R

    G:tupakoitko? Montako korvatulehdusta lapsellasi on ollut?

    Kummatkin joo, lapsella ei yhtään korvatulehdusta.
  5. R

    Paras stressinsietokeinonne?

    On pakko ollu opetella stressinsietokykyä, mutta sekin on perinnöllistä. Uuvuin tuossa muutama vuosi sitten ja voimat loppui, kun en pitänyt huolta itsestäni. Parasta on paloitella tekemättömät asiat tarpeeksi pieniksi ja painaa hommia koko ajan sopivasti, ettei tule ruuhkaa. Lasten ja omille...
  6. R

    NAISET ESIMERKKINÄ

    Mahtava kommentti, tuo lapsen reisijuttu. Sinulla ainakin on itsetunto kohdallaan. Minullakin on kaksi pikkutyttöä, jotka tarkkailevat ympäristöään. huomaavat korvikset ja kaikki pikkujututkin. Tällainen naisellisuus ihastuttaa minua ja saa minutkin vähän laittautumaan, koska yleensä olen...
  7. R

    NAISET ESIMERKKINÄ

    HUOMENTA! Miksi naiset suhtautuvat niin kriittisesti itseensä ja antavat lapsilleen samanlaisen mallin? Monet morkkaavat kroppaansa ja itsetunto naisena laskee. Kuka valittaa nenäänsä, läskimakkaroita tai tissejä. Mies vieressä on aivan tyytyväinen ja ihmettelee moista touhua. Onko tämä...
  8. R

    Etovia aiheita täällä

    Hei! Kylläpä nauruhermoja kutkutti. Luulisi aikuisten ihmisten ja varsinkin äitien jo tutustuneen ihmisen anatomiaan. Liittyyköhän tämä kaamea tuomitseminen jotenkin omaan kroppaan ja kielteiseen suhtautumiseen siihen? Lapsillehan pitäisi antaa luonnollinen esimerkki elämästä ja itsensä...
  9. R

    yh:ten piristysketju

    Arki alkaa huomenna... :( Eli töihin ja hoitoon. Plaah... Ihana viikko ollut, saatu olla vaan ja ladata akkuja. Hieman todellakin piristää se, että aurinko paistaa ja kesää kohti mennään. Eilen oltiin laskemassa mäkeä ja voi sitä lapsen riemua.
  10. R

    yh:ten piristysketju

    Oltiin tytön ja kummitätinsä kanssa tänään teatterissa. :) Todella hyvä esitys ja lapseni jopa pysyi paikallaan peräti 55 minuuttia... :D Hieno saavutus häneltä.
  11. R

    G: Esittely

    vm -78 Espoosta ja -04 syntynyt tyttö.
  12. R

    Kokemuksia tukiperheestä?

    Pääkaupunkiseudulla alaikäraja on 3 vuotta!! Tai lastensuojelu sanoo näin, että YLEENSÄ ei alle 3v lapsille paikkoja ole... Mutta siis mahdollisuus olisi saada myös alle 3 vuotiaalle tukiperhe, ja jonot ovat pitkät, joten johan siinä jonotellessa lapsi täyttää tuon 3 vuotta...
  13. R

    Yh miitti?

    Kannatetaan täälläkin... =)
  14. R

    Sopeutuminen yh rooliin

    Välillä on hieman vaikeuksia olla lapselle sekä äiti, että isä. Isää ei kiinnosta millään tavalla olla meidän elämässä mukana, joten päivä kerrallaan koitetaan vaan selviytyä. Vaikeinta on se, että isää ei saa puhelimellakaan kiinni, ei ole antanut osoitettakaan meille, ja kun lapsi itkee...
  15. R

    3-kympin riisi?

    Hei! Ihania kirjoituksia. Minulla on tätmä elämä ollut todellista rytäkkää viimeiset kuusi vuotta. Täytän 34 kesällä. Eli tulin raskaaksi ja sain tietää odottavani kolmosia. Sitten kuoli äiti ja lapset syntyivät. Ensimmäisestä vuodesta selvisin hengissä ja opin tietämään mitä väsymys on. Nukuin...
  16. R

    pms

    Hei ja yksi karjuva jalopeura täällä. Noin viikkoa ennen menkkoja se alkaa. Hiostaa, turvottaa, #&%?$!*. Saattaa olla univaikeuksia. Yhtenä päivänä on supersurullinen olo ja koko oma elämä mättää. Yhtenä päivänä riehutaan ja heilutaan hulluna, siivotaan ja räjähdellään pikkuasioista. Joskus...
  17. R

    unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

    onko kellään kokemusta lomasta tai sen varaamisesta? Itse laitoin juuri toiveita koskevan lomakkeen eteenpäin...
  18. R

    Nyt on pakko purkautua.

    Olen atoopikki ja kolme lastakin ovat. Tosin pojalla on vain kuiva iho. Tyttöjen atopia alkoi puolivuotiaana. Noin puolitoistavuotiaana toisella tytölläni oli aivan järkky ihottuna ja koko kropassa. Ei saanu illalla unta, kun kutitti ja oli kiukkuinen ja väsynyt. Tappeli sisaruksien kanssa ja...
  19. R

    no siitä RUPSAHTAMISESTA

    Juu, mulla repes nahka ihan vasta raskauden loppuvaiheessa rasvauksesta huolimatta, mutta odotin kolmosia! Kaikilla naisilla sidekudosjuoste vatsalihasten välissä (pitkittäin) antaa myöden, jotta masu voi kasvaa. Mulla oli tosiaan kolmosraskaus, joten ei ihme jos lihaksetkin erkani. Näin käy...
  20. R

    no siitä RUPSAHTAMISESTA

    Hei Ja olipa mukava lukea ajatuksianne! Kiitos kamalasti kaikille. Mulla on tosiaan kolmoset ja painoa tuli mahtavat 27 kg. Painoa jäi noin 15 kg ekstraa imetyksen jälkeen 6kk. Mulla oli kauniit c-rinnat ja kun ne täyttyi maidosta, ne olivat kuin kaksi jättikokoista limppua. Maha oli aivan...

Yhteistyössä