Hakutulokset

1. P

Lapsettomuushoidoissa olevat

@Mariamimi kp 10-12 pitäisi olla ekassa kierrossa ultra. Sitten jos jatkoa tarvitaan ekan kierron jälkeen niin ei välttämättä ultrata joka kierrossa. Ainakin ekassa kierrossa myös seerumin Progresteroni labra 7vrk ovulaatiosta. Jännittävää. Tää alkaa tuntua pikkuhiljaa todellisemmalta. Nyt...
  2. P

Labrat kunnossa, jes!!! Olin päättänyt, että haen Letrozolit kun labrat kontrolloitu ja todettu olevan viitearvoissa. En jotenkin viitsinyt hakea vähintään 6 viikoksi kaappiin kummittelemaan, ennen kun oli tieto, että päästään eteenpäin. Noh. Selvisipä sitten tänään apteekissa, että...
  3. P

@haaveillen juu näin on! letrozol 2,5mg olisi tarkoitus aloittaa 3. kiertopäivänä kuukautisten alusta (ja ne pitäisi alkaa viimeistään alkuviikosta) Jos nyt tämän päivän labrat on kunnossa niin ehtisi seuraavaan kiertoon vielä oikein hyvin! Olisi kiva, ettei tuu enempää odotusta, koska...
  4. P

@Keltainenkukka92 Ouh, kuulostaa kyllä ikävältä piikiltä, onneksi vain yksi! Tuosta monisikiöraskaudesta. Meille ainakin lääkäri sanoi, että joskus joudutaan keskeyttämään hoito jos kehittyviä munarakkuloita on kerralla liikaa. Ja että ei tietoisesti haluta aiheuttaa monisikiöraskautta, koska...
  5. P

@Keltainenkukka92 Onpa harmillista kuulla, että toivottua tulosta ei tällä kertaa vielä tullut 💔💔💔 Uskotaan siihen, että vielä löytyy vaihtoehtoja jolla vaste olisi hyvä, tsemppiä kovasti ❤️ Kyllä tää polku taitaa olla aikamoista tunnemyräkkää, toivoa ja pettymyksiä, onnistumisia ja...
  6. P

Totta! Varmasti nopeammin vastaavat labrat jotka otettu yksityisen kautta itse maksavana. Itsekkin ekat labrat maksoin yksityisen lähetteellä, mutta otettiin HUSissa koska tuli huomattavasti halvemmaksi. Sitten saatiinkin lähete HUS ja husin kautta otettu loput labrat. Katsotaan miten asiat...
  7. P

Ihanaa kun asiat etenee nyt vähän kaikilla ! 🫶❤ Mä saan ensi viikolla viimein käydä labrassa ja jos kilpirauhasarvot kunnossa niin sitten mennään meilläkin eteenpäin asioissa❤ toivottavasti mekin ehditään jo seuraavaan kiertoon, nyt tosin en tiedä mitä olettaa kierrolta kun edelliset menkat...
  8. P

@Mariamimi Oi! Ihana uutinen! Toivottavasti kysta häviää pian eikä häiritse etenemistä enempää! Oliko kysta jotenkin sellaisessa paikkaa, että häiritsee hoitoja / selittikö lääkäri miksi sen pitää olla ensin hävinnyt? Mielenkiinnosta kysyn, koska itsellä tosiaan löytyi yksi kysta jo elokuun...
  9. P

Kiva kuulla, että asiat alkaa edistymään @Karhurouvanen ja @Keltainenkukka92 sekä muutkin, kevättä kohti!!!😊 Täällä odottelua vielä 3vko ennen kun saa käydä kilpirauhasarvojen kontrollissa, jos sen jälkeen tulisi vihreää valoa inseminaatiohoitojen aloitukselle. Jotenkin tuntuu, että kroppa...
  10. P

@Keltainenkukka92 kiva, että saitte ajan julkisellekkin! Asiat etenee! Meille ainakin ennen ensikäyntiä määrättiin HIV ja hepatiittikokeet (nämä saa olla max 2v vanhoja, liittyy hedelmöityshoitolakiin) sekä mulle AMH-mittaus. Kaikille; oliko teillä jotain kummallista oireilua...
  11. P

No sepä juuri! Pari päivää tässä ehdin googlaa ja spekuloida kaiken kun jännitin tutkimuksia. Olin varma että nyt on munajohtimet tukkeessa ja kaiken maailman piilevät tauditkin olisi pilannut mahdollisuudet lapseen. Luojan kiitos tuli se peruutusaika, ettei ehtinyt enempää sekoilla asian...
  12. P

Äh, taas onnistuin kommentoimaan vierailijana 🤭
  13. P

Hei! Me saatiin iloinen yllätys alkuviikosta ja saatiinkin aukiolotutkimus peruutusajalle vielä tähän kiertoon ja se nyt jo takana päin. Hyvä niin, koska mieli oli ehtinyt kehittää kaikki mahdolliset ongelmat mitkä tutkimuksissa voitisiin todeta. Siellä kuitenkin todettiin, että munajohtimet on...
  14. P

Kyllä sitä jotenkin kierron eri vaiheissa huomaa suhtautuvan eri tavalla asiaan. Me ollaan tietoisesti yritetty ainakin lähes joka kierrossa. Lääkäri antoi käynnillä toivoa luomuonnostumiseen n. 25% verran, joka ei ole paljoa mutta jotakin sentään. Toki vielä ei ole tietoa aukioloista. Kyllä...
  15. P

Me käytiin ensikäynnillä tällä viikolla. Hyvä fiilis jäi sinänsä, paperilla ja tutkimustuloksien valossa kaiken pitäisi olla kunnossa. Eli toistaiseksi "selittämätön lapsettomuus" Aukiolotutkimus tehdään seuraavaksi, vähän harmittaa että ei ollut mahdollista saada tähän kiertoon aikaa enää ja...
  16. P

Hups, onnistuin kirjoittamaan näköjään edeltävän viestin vierailijana ^^^
  17. P

Kuulostaa siltä, että lähete on hyväksytty! Mulle ei ainakaan tullut soittoa siitä vaan pärähti pian kirje lähetteen hyväksynnästä omapostiin (postin sähköinen palvelu) Näkynee maisassa myöskin aika pian? Toivotaan että asiat etenee teilläkin pian! :)
  18. P

Me saimme lähetteen HUS:iin marraskuun lopussa, joka hyväksyttiin parin päivän kuluessa. Nyt helmikuun alussa tulossa ensikäynti eli n.2kk lähetteen teosta. Katsoitko Maisan? Joskus siellä tarkempi informaatio. Toivottavasti teille tulee jatkosuunnitelma pian tietoon ❤️
  19. P

Oi, jännittävä viikko teillä tulossa! Pidetään sormia ristissä 🤞❤️ Hyvä tosiaan, kun tällaisia palstoja on. Itse olen toistaiseksi kertonut vain ihan parille lähimmälle ystävälle meidän tilanteesta ja toiveista. Katsotaan, kun asiat toivottavasti ensikäynnillä vähän selkeytyy, että kenelle...
  20. P

Sain nyt luotua vierailijan tilalle uuden nimimerkin, jatkossa tämä pienitoiveemme ❤️ Välillä täällä on käyty kurkkimassa tekstejä, mutta päätin osallistua viimein mukaan keskusteluihin. Onko teillä kokemusta kuinka pian ensikäynnin jälkeen asiat etenivät? Päästiin ensikäynnille aika...

Yhteistyössä