Hakutulokset

  1. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Paljon onnea Esteri1:lle tytöstä! Täällä on tänään laskettu aika. Paino on tippunut kymmenessä päivässä seitsemän kiloa eli raskausviikolla 38+4 syntyi 3,1 kiloinen 51 senttinen poikahurmuri. Luomusynnytyksen kestoksi tuli 3 tuntia 3 minuuttia. Avautumisvaiheen kivuista kun selvisin, kaikki...
  2. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi kaikille! Listalle voisi lisätä mun tiedot eli helistin71, 2. lapsi, ja laskettu aika 25.1.2015 eli tänään saavutin täysiaikaisen raskauden. Jee! Esikoinen syntyi viikoilla 37+5 joten olen tuudittautunut ajatukseen, että tämäkin syntyisi siihen mennessä. Nyt on kuitenkin hiipinyt mieleen...
  3. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jospa pitkästä aikaa muutaman rivin ehtisi kirjoittaa... Tervetuloa mukaan mileena74 ja Josefiina73 Bugsy, niin kauniisti kirjoitit lasten kasvusta ja ajan kulusta. Kunpa aina osaisikin elää hetkessä ja nauttia ihan tavallisesta arjesta. Onnittelut Esteri1:lle äitiysloman johdosta. Nyt...
  4. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitti Esteri1 vastauksesta. Tsemiä tuon insuliinin kanssa. Alussa itsestäni tuntui tosi pelottavalta jos lääkitys joudutaan aloittamaan, mutta ajan myötä olen tajunnut, että yleensä sairauksiin/vaivoihin saadaan lääkettä eikä raskausajan insuliinilääkitys ole mitenkään tavatonta. Huomenna alan...
  5. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos MillaMaaria. Nykyisin ei tosiaan pelkkä ikä oikeuta kromosomitutkimuksiin. Vuonna 2011 pääsin iän perusteella tutkimuksiin, tällä kertaa en :) Koska taustalla oli tuo kromosomipoikkeavuus sain Taysista "neuvoteltua" istukkatutkimuksen. Pikkuinen oli takaseinäistukan edessä joten...
  6. H

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei, haluaisin myös ketjuun mukaan... Odotan toista lasta, esikoinen on 7-vuotias ja itse olen 43-vuotias. Raskausviikkoja on kertynyt jo 26+5. Tämä on neljäs raskauteni, toinen päättyi kolme vuotta sitten keskeytykseen sikiön 18 trisomian takia. Vuosi tuon jälkeen tutustuin...
  7. H

    1,5 v yrittämistä takana, nyt haalea mutta selkeä plussa

    Ututyttö, miten tilanteesi on edennyt? Täytin itse viime viikolla 43 vuotta ja olen tällä hetkellä raskausviikolla 10+2. Tämä oli tavallaan yllätysraskaus, olemme jo pari vuotta sitten luopuneet toivosta, että perheemme koko kasvaisi. Kovasti siis kiinnostaa onko meitä muita kypsempiä...

Yhteistyössä