Hakutulokset

  1. R

    Ruualle perso Labradorinnoutaja

    Mukana tulevassa lehtisess oli jossakin kohtaa maininta: luonnostaan ahneet rodut (labradorinnoutaja).. =)))
  2. R

    Jarmon kirje nyt netissäkin

    Miten joku voi olla noin sekasi ?! :o Hyi olkoon ja voi lapsi ressu !!!
  3. R

    mitä pitäisi tehdä :(

    \ Mitäh? Soita omo infoon ja kysy sieltä? Ihan itse sinä sen elämäsi rakennat. Ei tohon sun ongelmaan nyt voi antaa mitää yhtä vastausta. Se pitää kyllä sanoa, että aika käsittämättömältä sekoilulta vaikuttaa. Onko mies hyvässä duunissa? Toisekseen en saa kunnolla selvää sun tekstistä kirjota...
  4. R

    löystyneet paikat?

    \ Taidat olla vähän hölmö. Luuletko, että paikkojen löysyyteen vaikuttava syy on ainoastaan synnytys? Mieti uudelleen ja tule sitten kyselemään uudestaan itsestäänselvyyksiä. ja jos ei vielä tällä avautunut tähän vastaus niin nyt tulee vastaus sulle: "Voi olla"
  5. R

    Haluan takaisin vapauteni!

    \ Niin tuota noin. Mikäs siinä jos olet noista ylpeä kukapa ei olisi. Kysymys kuuluukin mitä teet tällähetkellä työksesi? Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi itsesi ja perheesi suhteen?
  6. R

    Saako lukea miehen viestejä...

    \ Whattaa? Kysytäänpä nyt tolla samalla logiikalla millä kirjoitat, että mitäs sitten kun teoissa on ne koneet ja vempaimet. Mitä ihmettä koitat selittää? Mikä h-e-lvetin konereissu? Lentokone vai? Elvistellään what? Eikös se vanha sananalasku mene niin, että siitä puhe mistä puute? Minä olen...
  7. R

    Suositelkaa matkarattaita

    Me ostettin just Brion Racet ja ne ei mene ihan makuuasentoon. Muuten tosi näppärät ja hyvin samanlaiset kun Zenitit.
  8. R

    Saako lukea miehen viestejä...

    \ Ei oo tosi. Nonniin otetaan tämä malli käyttöön . Kuten aikaisemmin kirjoitit(tai oletan että olet sama koska vastaat niin) "monesti on saanut lukea että mies haukkuu vainoharhaiseksi jos epäilee, ja vielä kiinni jäätyään yrittää valehdella päin naamaa." Johon minä vastaan "että suurin osa...
  9. R

    vahvaksi

    Ihan yhteistuuminko se lapsi tähän ihanaan maailmaan tehtiin? :kieh: Ei mitään ku tämän palstan linjauksia noudattaen jaksamista :hug: :flower: jne.
  10. R

    Saako lukea miehen viestejä...

    \ Juuri näin sinä ajattelet, kun surffailet täällä nettipalstoilla. Tilastollisesti veikkaisin, että suurin osa ihmisistä, jotka käyttävät tätä plus paria muuta parisuhde palstaa ovat suurimmaksi osaksi naisia. Miehet löydät tekniikka forumeilta ja Usenetin news groupseista pohtimassa jotain...
  11. R

    kotiäidit?

    Aijai niin hyvä aihe, että pakko provoilla. Täällä osa kotiäideistä istuskelee ja haaveilee miehestä joka ymmärtäisi heidän tuskaansa, kun ovat toisen puhuneet ensin ympäri lastentekoon ja nyt ihmettelevät kun eivät saa tukea. :laugh:
  12. R

    Kertokaa...

    Meillä ikäeroa 2 v ja 3 kk. Ensin meinattiin ostaa tuplarattaat, mutta päädyttiin ostamaan seisomalauta. Ajateltiin, että ostetaan rattaat sitten, jos siltä näyttää ettei lauta yksin riitä. Onneksi ei ostettu niitä tuplia, olis rahat menny hukkaan. Esikoinen kävelee jo mielellään ja jaksaa...
  13. R

    vähäpuheinen 2,5 v

    Meidän poika aloitti puheterapeutin seurantakäynnit 2-vuotiaana. Ei sano kun muutaman sanan edelleenkään ja täyttää 3 ensi kuussa. Monella paikkakunnalla aloitetaan vasta 3-vuotiaana, mutta Vantaalla puuttumiskynnys on 2-vuotta. Varsinainen puheterapia on tarkoitus aloittaa syksyllä. Jos vaan...
  14. R

    sydämen syke

    Mulla sykkeet näkyi selvästi rv 6+4. Silti meni kesken viikolla 11+. Sikiö oli kuollut jo viikolla 8+. Kyllä olen paljon kuullut ja lukenut että sykkeet on näkynyt,mutta kesken on mennyt kuitenkin.
  15. R

    Miten teillä keskenmenot alkaneet?

    Meme: Avasin itselleni luukkuun sähköpostin, kun en noista chateista tiedä. Eli osoite on Ressu8@luukku.com. vuoto on tällä hetkellä ollut lauantaista asti poissa. Toivottavasti pysyykin. Entä sulla?
  16. R

    Kun lapsi on nirso ruoan suhteen..

    No anna sitä perunaa ja makkaraa, anna sitä mitä syö.
  17. R

    Miten teillä keskenmenot alkaneet?

    Meme: eilen ei taas vuotoa! hiihaa, jokohan se alkais loppuun. tietysti nyt kun hehkutan sitä täällä, niin kohta lurahtaa. Niin, mulla jälkitarkastus vasta huhtikuun lopulla. No eihän se ole kuin viikko sun jälkeen ja viikonhan mä oon sua jäljessä muutenkin. Mulla on muuten kans pitkä kierto (35...
  18. R

    Miten teillä keskenmenot alkaneet?

    Meme: no johan oli kiva uutinen työpaikalta, kaiken tän muun lisäksi. Oon kuullut paljon vastaavaa, että sen jälkeen kun on kuultu työntekijän lapsen teko suunnitelmista, niin työsuhdetta ei jatketakkaan. Koita jaksaa! Vuorokauden oli vuotamatta ja eilen taas tuli sellainen ruokalusikallinen...
  19. R

    Miten teillä keskenmenot alkaneet?

    Meme: Mulla loppui pahoinvointi viikon 8 lopussa. Ihmettelinkin sitä silloin, mutta väsymys jatkui. samoin palelu loppui. rinnat olivat kyllä arat viikolle 11 asti, jolloin todettiin sikiön menehtyminen. Oli siis menehtynyt jo viikolla 8.

Yhteistyössä