Hakutulokset

1. K

Lokakuiset 2025 🍁

Olen pahoillani @merin 🥺💔 Paljon voimia! ❤️
  2. K

Lokakuiset 2025 🍁

Onnea vuokko84 hyvistä uutisista ultrassa 😍 Joo toi liikunta- asia on haastava. Joudun kans jättää nyt tauolle yhden harrastuksen mut lenkillä, tanssimassa ja salilla voisi edelleen käydä. Tässä nyt on vaan se että näissä oloissa ei tuu kuuloonkaan :/ hyvä että pystyn kävelyttää koiran ulkona. 😅...
  3. K

Lokakuiset 2025 🍁

Tervetuloa uusille munkin puolesta ❣️ Tikkunekulle isot tsempit!!! RV 7+6 ja mullakin aamupahoinvointi on muuttunut kokoaikaiseksi. Nyt kolmas päivä putkeen kun olo on taukoamatta kaamea ja oon oksennellut aamuisin ja iltaisin. Töissä jaksan sinnitellä jotenkin ihmeen kaupalla mutta loppupäivä...
  4. K

Lokakuiset 2025 🍁

Toivon niin paljon että lähtisi helpottaa olo siellä! Toi on kropalle kyllä kova koettelemus :/ Harmi ettei siellä päivystyksessä ollut konkreettisia apukeinoja, mutta toivottavasti yksityisen kautta tulisi apua. Ja onnea @Peyakainen plussasta! 😍 On varmasti ollut iso yllätys! Uskon että tossa...
  5. K

Lokakuiset 2025 🍁

V Varasin ton jonku semmosen nettiajanvaraus systeemin kautta niin ehkä se sit näkyy eri tavalla maisassa kun jos on varannut jollain toisella tavalla ajan.
  6. K

Lokakuiset 2025 🍁

Hello! Täällä 7+4 ja etovuutta esiintyy, etenkin aamuisin. Ja nukkuminen on katkonaista kun heräilen pissahätään. Ja sitten se menkkamainen jomotus on tullut takaisin ja tunne että kohta vuotaa.. väkisinkin mietityttää että voiko nää jomotusoireet johtua siitä hematoomasta joka löytyi kohdusta...
  7. K

Lokakuiset 2025 🍁

Kävin tänään ultrassa jossa näkyi pieni tyyppi hyvällä sykkeellä. 😍 Kätilö sai saman 6+5 mitä itsekin olin laskeskellut.
  8. K

Lokakuiset 2025 🍁

Mulla kans ollu munasarjajomotusta oikealta (josta kans oviskivut tuntuivat tässä plussakierrossa). Nyt ehkä vähän vähentynyt se oire. Huomenna ultra, apua ku jännittää!! Ja naamakin on yhtäkkiä tullut täyteen finnejä, ei mulla aikuisiällä oo koskaan ollu tällainen finninaama ku nytte! 😅...
  9. K

Lokakuiset 2025 🍁

Hei ja otetaan vastaan vinkkejä mikä auttaisi taistelee pahaa oloa vastaan? Jotkut pienet välipalat? Hedelmät?
  10. K

Lokakuiset 2025 🍁

Oi miten jännittävää, se on ihan kohta jo! Toivotaan kaikkea parasta sinne! 🙂
  11. K

Lokakuiset 2025 🍁

Millos se seurantaultra suunnilleen on? Tsemppiä kovasti pahoinvoiville! ❣️ Mulla työt sijoittuu arkipäiviin 8-16 (joskus loppuu aikaisemmin) ja veikkaan että väistämättä tulee joitain poissaoloja näihin liittyen. En ihan vielä olisi esimiehelle halunnut kertoa mutta jos tää pahaolo ei helpota...
  12. K

Lokakuiset 2025 🍁

Jep, infotulva on valtava! Mulla tais tänään (kai 6+2) ekaa kertaa tulla tätä kuuluisaa aamupahoinvointia ihan kunnolla. Järkky olo! Tällä viikolla tää on ok kun on lomaa mut miten ihmeessä selviin töissä jos tää huono olo ei helpota. 😬 Hyh.
  13. K

Lokakuiset 2025 🍁

Onnea @Havu89 plussasta! 😍 Meen kans kätilölle varhaisultrassa paikkaan jota mun kaverit on suositelleet. 😁 Ja hei sama täällä että tunnen itseni jotenkin hölmöksi kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä! Tuntuu etten tiedä mistään mitään eikä mitään hajua mitä kuuluisi tehdä. 😆 Mutta ehkäpä...
  14. K

Lokakuiset 2025 🍁

Onpa ihana kuulla @eessi että hyperstimulaation oireet ovat helpottaneet siellä! ❣️ Ja onpas surkeeta @Heidihuu että nyt tossa punnitus asiassa tuli tuollainen muutos. Ja jep, painoindeksi ei ota huomioon kehon koostumusta ja ei ole kaikkien kohdalla paras mittari. Tänään mulla on ollut...
  15. K

Lokakuiset 2025 🍁

Tervetuloa mukaan Iik ja onnea plussasta! 🥰 Mulla on ollut viime päivät niin vähäoireista menoa että tosiaan unohdan olevani raskaana. 😁 Ainoastaan toi tissikipu ja se että hengästyn ja väsyn helpommin, muistuttaa mua tästä. Odotan kyllä todella kovasti sitä alkuraskauden ultraa reilu viikon...
  16. K

Lokakuiset 2025 🍁

Oon 34v ja tämä ois eka.:)
  17. K

Lokakuiset 2025 🍁

Oon kertonut muutamalle lähimmälle ystävälle jotka muutenkin tiesivät vauvahaaveistani. Heille voin myös sitten parkua jos kaikki ei olekaan hyvin varhaisultrassa. Mut muuten varmaan vasta sen ekan virallisen ultran jälkeen jos sinne asti jaksan odottaa. 😁
  18. K

Lokakuiset 2025 🍁

Mä varasin kahden viikon päästä maanantaille sen. Tullaan silloin viikonloppuna reissusta ja en yksinkertaisesti malta odottaa pidempään. 😁 Taitaa olla myös just 6+5 silloin mikäli olen oikein osannut laskea tätä. :) Hui, en malttaisi odottaa!
  19. K

Haaveena vauva 2025

Ovis voi tulla myöhemminkin, että kannattaa varmaan vaan jatkaa tikuttelua.
  20. K

Lokakuiset 2025 🍁

Hui, kuulostaapa kivuliaalta tuo hyperstimulaatio, toivottavasti olo lähtee palautumaan mahdollisimman pian. Ja paljon onnea plussasta! 🥰 Ja anskulle kans onnea plussasta! 🥰 Pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin ❣ Mulla on ollut todella vetämätön olo ja väsyttää ihan sikana vaikka...

Yhteistyössä