Hakutulokset

1. T

**HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

Olen ihan pudonnut listoilta, alkuodotuksessa kirjoittelinkin jonkin verran mutta sitten työ ja kaksi pikku miestä vei kaiken vapaa-ajan. Minulla siis oli laskettuaika 6.4. mutta raskausmyrkytyksen takia synnytys käynnistettiin viikolla 35+6. Tyttö syntyi 10.3. viikot tällöin 36+1. Kaikkin...
  2. T

Nummela

Löytyisikö seuraa tai kirjoittelukaveria Nummelasta pienten lasten äitejä lähinnä haeskelen. Itselläni puoli vuotias Joona poika.
  3. T

Syyskuussa laskettuaika

Tarkoitin lähinnä sellaista erilaista palstaa, esim Yahoo- tai MSN-yhteisöä. Onko tällaista olemassa???
  4. T

Syyskuussa laskettuaika

Löytyisköhän jotain foorumia äideille jolla laskettuaika syyskuussa? Olisi kiva päästä keskustelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa.
  5. T

Keväällä 2004-syntyneitä?

Mä laitoin sulle yv:tä vaikka et suoraan mulle vastannutkaan, mutta meiltä löytyy myös 2004 syntynyt poitsu. tinttarilla Rekisteröidy ja tule mukaan kerhoon juttelemaan arjesta meidän kanssa. (kerholaisilla lapset 2002 ja/tai 2004) Laita yv.tä niin kerron enempi.
  6. T

uusi tapaaminen Linnanpuistossa

Keskiviikkona ei olla Suomessa... täytyy katsella myöhemmin =)
  7. T

uusi tapaaminen Linnanpuistossa

Mekään ei päästä tulemaan tuolloin 20.päivä, mutta esim. maanantai olisi parempi päivä...
  8. T

tapaaminen Linnanpuistossa

Heippa! Löytyipäs täältä muitakin Hämeenlinnalaisia. Me oltaisiin myös poitsujen kanssa innokkaita puistoilemaan, mikäli vaan päivä sattuu kohdalleen. Toivottavasti pakkaset laskee ja pääsis vähän pihallekin, kun ikiliikkujan kanssa sisällä kaiket päivät alkaa jo pikkasen rassaamaan...
  9. T

HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

Onpas päässyt putoamaan, joten nostellaanpas taas vähäsen :) terv. Tuire & Jami
  10. T

Jospa mekin päästäisiin tulemaan, on isukillakin juuri iltavuoro joten tylsää olisi kotona... Mä voisin tuoda vaikka limpsaa, onkos värillä väliä?? :) Laitan sulle vielä ihan privaviestiä tulemaan ;) - Tuire & Jami -
  11. T

Meille olisi sittenkin käynyt mielummin keskiviikko, mutta ei haittaa jos ei pysty enää muuttamaan tullaan taas sitten toinen kerta mukaan. Meillä kun on tiistaina 24. päivä muskarin päättäjäiset. Tuire ja Jami
  12. T

Meille ainakin näillä näkymin kävis molemmat päivät, jos nyt en ole ihan unohtanut jotain todella tärkeää menoa ;) joten tosi hyvä idea ja voisin sitten itekin yrittää kahvitella joku päivä :) Terv. Tuire & Jami
  13. T

Mäkin taas vähän nostan tätä viestiä ettei ihan häviä :) Toivotaan että ollaan 12. päivä terveitä, kun taas vaihteeksi ollaan oltu kuumeessa ja kauheessa räkiksessä :'( Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;) Niin ja hyvää Äitien päivää huomiselle Terv. Tuire ja Jami
  14. T

Kivaa uusia tapaamisia :) Harmittaa vieläkin ettei päästy tulemaan tapaamiseen, mutta olihan se parempi että hoidettiin tauti pois alta :) Mutta piknikki kuulostaaa hyvältä, mutta toivottavasti olisi taas iltapäivä aika jotta päästäisiin mukaan, töissäoleva kun olen... Mutta Kaisa laita viestiä...
  15. T

Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

Nostetaanpas tätä jos vaikka löytyisi lisää Hämeenlinnalaisia =)
  16. T

laitoin sulle vistiä tuohon uuteen osoitteeseesi :) Tinttarilla
  17. T

Kiva idea.... mullekin saa laittaa mailia, käyn kyllä täälläkin kurkkailemassa tasaiseen tahtiin =) terv. tinttarilla
  18. T

Nyt pinoon taaperoiden äidit HÄMEENLINNASTA! =)

Täälläkin yksi Hämeenlinnalainen ja pojalla ikää 1vuotta ja 1kk :) Kirjoitella saa myös mulle osoitteeseen tinttarilla@netti.fi
  19. T

Hienoa että muitakin Hämeenlinnalaisia löytyy :) Kirjoitelkaa....
  20. T

Olettekos kaikki äidit vielä kotona vai onkos jo töissä käyviä?? Ite Hämeenlinnasta ja työt aloitin helmikuussa. "Vauveli" on vuoden ja on nyt hoidossa perhepäivähoitajalla. Mullekin saa kirjoitella osoitteeseen tinttarilla@netti.fi

Yhteistyössä