Hakutulokset

  1. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka73: Voihan meitä..ja meidän kohtalo.. :'( Päätettiin meki miehen kanssa,että uusiin hoitoihin ei enää lähdetä. Kiitetään onneamme meidän kultapojasta ja eletään onnellinen elämä!!! ..kun viime viikolla paras koulukavereni(41v.)ilmoitti raskaudesta (3-s luomu vauva), nii et ihmeitä...
  2. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei kaikille! Olen uusi tällä palstalla. Itsestäni, olen (40v.) 1 pojan mamma ja "pikku kakkosta",yrittämässä,lapsettomuus hoidossa 8/2011,lähtien.. - 4x UIU = nega, - IVF (1 alkio)= nega, - 1 PAS (1 alkio) = nega, viime viikolla 2 PAS (2 alkio)+(2 alkio) = 4 alkiota ei kestäneet...
  3. J

    40+ ja ivf onnistus.. ?

    Hei kaikille! Lapsettomuus hoidossa. Kävin.. - 4x UIU = nega, - IVF (1 alkio)= nega, - 1 PAS (1 alkio) = nega, - 2 PAS (2 alkion siirto) = ei kestänyt sulatusta, Onko kellä 40+ hoidot ovat onnistuneet?
  4. J

    Inseminaatio 2012

    Uusi kirjoittelija ilmoittautuu! Olen seurannut keskusteluja jo jonkin aikaa taustalta, ja nyt kirjautumiskynnyksen ylitti.. Kolme inseminaatiota on tehty, Niistä tulos oli valitettavasti nega, ja neljättä kierrosta 2 vk.sitten tehty,eipä tärppänyt alavatsassa nipistelle sille.. :'( Elämä ei...
  5. J

    rakastajan pitäminen

    \ Olihan mulla omasta mielestäni sellainen toistakymmentä vuotta, mutta en silti voi väittää olevani "syytön" siihen että ukkoni lähti toisen mukaan. Jos meidän suhde olisi ollut hyvä, tuskin olisi ollut vietävissä.
  6. J

    rakastajan pitäminen

    Ai miten niin tuhota kaksi perhettä? Eikö ne ole jo aika ruvella jos moiseen lähdetään - olettaen että kyseessä kaksi perheellistä? Siinä olen samaa mieltä että ensin pitäisi siivota yksi pesä ennen kun toista alkaa rakentamaan, mutta usein se päätös kypsyy vasta kun on joku keneen turvautua...

Yhteistyössä