Hakutulokset

1. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä oli tänään nt-ultra, ja kaikki oli hyvin. Vastasi täysin viikkoja eli 12+1, lainataksen kätilön sanoja niin täsmällinen kaveri siellä kuulema majailee🥰
  2. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo meilläkin oli vaan muutama aika mistä pysty varamaan ja siks harmittaakin että pitää mennä niin aikasin tohon nt ultraan😕 Mun terkka ainaki sano että jos bulevaardilla on ruuhkaa niin myös Hyvinkäällä tehdään noita ultria? En kyllä tiiä mikä tilanne siellä Hyvinkäällä on😬
  3. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä sain varattua ajan maanantaina neuvolan jälkeen, meillä on 21.11 ja oon vissiin viikoilla 12+1 sillon jossen ihan väärin muista🤔 Olisin itse menny mielummin vähän myöhemmin mutta ei ollu aikoja.
  4. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Toinen lapsi, 30 (31 helmikuussa), la 4.6 ja HUS
  5. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä on sama että vasta sit myöhemmillä viikoilla kuunnellaan sydänääniä. Meillä on kyllä nyt toi ensimmäinen käynti etänä, joku uus säästö varmaankin, niin ei senkään puolesta kuunneltais. Mut ihmetyttää vaan et aikaa on varattu 1,5h ja siinä pitäis samalla hoitaa vauva kun on joko...
  6. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä on esikoinen helmikuinen🤭
  7. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mekin käytiin eilen ultrassa ja kaikki siellä hyvin❤️ Siellä pieni sydän sykki, mutta oli aika huonossa paikassa eikä oikeen mittoja saatu otettua kunnolla, aikalailla vastasi viikkoja❤️
  8. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mekin varattiin nyt tulevalle torstaille varhaisultra Perhearteen🤩 Sillon pitäis olla rv 8+1.
  9. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mua harmittaa kun itellä on kolmas joulu kun ei saa syödä graavilohta joulupöydästä😭😅🥹 Noo jospa sit jouluna 2025 vihdoin sais sitten syödä, ehkä se odotus palkitaan sitten?🙈
  10. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täälläkin on aika oireetonta, välillä on päiviä jolloin on hetkittäin huono olo mutta muuten vähän kutittavat rinnat on ainoa oire. Edellisessä alkuraskaudessa oli paljon enemmän oireita, mutta toisaalta ehkä oon ihan ilonen että melko oireeton, jaksaa paremmin touhuta esikoisen kanssa. Meillä...
  11. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kiva että tänne on tullu lisää porukkaa😍 Itse en ole enää tehny raskaustestejä sen jälkeen kun plussasin. Tänään on 5+5, ja me käydään 22.10 yksityisellä ultrassa. Meillä on takana keskenmeno 2023 ennen kun esikoinen synty, ja se oli keskeytyny keskeenmeno niin en vaan ite pysty odottamaan...
  12. N

Kesäkuiset 2025 ☀️

Moikka! Mäkin voisin liittyä tähän keskusteluun :) LA olisi kesäkuun alussa, ja odotetaan toista lasta. Täällä toistaseksi ei ole muuta raskausoireita kun janoisuus ja joskus hieman huono olo. Esikoinen pitää kiireisenä kun täyttää kohta 8kk, joten väsymys voi johtua kummasta vaan🫣 Onnea...

Yhteistyössä