Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ompas täällä ollut hiljaista! Itse olen tämän viikon huilannut töistä, kun ei työnteosta tullut mitään kurjan olon vuoksi. Oksentelin töissä enkä saanut oikein mitään pidettyä sisällä. Tänään sain reseptin bonjestaan ja sen kokeilun aloitan nyt tänään illasta. Toivottavasti siitä on apua! Toki...
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Viikonloppuna kuultiin ekaa kertaa selkeästi vauvan syke dopplerilla ja sitten menikin monta päivää, ettei löytynyt. Tänään aloin jo panikoida (menkkajomotuksia selässä tänään), kunnes äsken illasta kuului pienen syke niin selkeästi ja vahvana 🩷 olin jo aikeissa soittaa neuvolaan huomenna, että...
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ei vitsi, miten huono viikko olojen suhteen on ollut. Toki pitää olla onnellinen, että oireita on, mutta en muista kenestäkään aikaisemmasta lapsesta näin pahaa oloa. Tänään esimerkiksi lenkillä piti useaan otteeseen oksentaa. Kotonakin yökkäillyt pitkin viikkoa ja tänään meidän esikoinen...
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ostin tälläsen: https://www.raskauskeiju.fi/angelsounds_kotidoppler_jpd-100b_kotidoppler_2?gclid=Cj0KCQiAouG5BhDBARIsAOc08RSCMSDe4h_AeGUU4_TWng23VUhwh66fvIObIxHhhDNBS4h-fFlYCYMaAkJfEALw_wcB
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Sain eilen ajan nt ultraan viestillä. Kätilö ultraa, mutta viestissä luki, että samalla käynnillä tapaan myös äitiyspolin lääkärin. Onko tämä tavallista? Työkaveri ei tavannut lääkäriä tällä viikolla nt ultrassa. Meillähän kuopuksella kromosomipoikkeavuus, tällä hetkellä löytö ilmeisesti...
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tänään on ollut fyysisesti tosi raskas päivä. Mikään ei ole viikkoihin oikein maistunut, mutta tänään kaikki mitä olen vähän yrittänyt syödä, on tullut pian ulos. Jääkaappia en uskalla edes avata, pelkkä ajatus sai aamulla oksentamaan.. Pää on kipeä, sillä kahteen päivään en ole kahvia pystynyt...
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kohdusta löytyi viikkoja vastaava vauva 🩷 Olipa kyllä helpotus keskenmenon jälkeen nähdä kohdussa syke 🩷
  8. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kävin tänään korvalääkärissä. Minulla on vuosia tutkittu mahdollista menierin tautia ja nyt raskauden aikana huimauskohtauksia on ollut kaksi. Kuulokäyrä näytti kyllä siltä, että menier selittää sen, meillä myös perinnöllistä kuulonalenemaa. Vielä en kuulokojetta ottanut, katsotaan sitten...
  9. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Pitihän se nyt joku flunssa napata ennen ylihuomista ultraa. Onneksi flunssa jo paranemaan päin, yskä vain valvottaa ja aamuisin saa ihan senkin vuoksi oksennella 🤢 Olen yökkinyt tällä viikolla aikalailla kaikelle epämiellyttävälle ja pelkään jääväni pian kiinni työpaikalla.. en muista...
  10. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Huhheijaa, että viikonlopun aamut ovat olleet haasteellisia. En tiedä, onko tää "vapaa" ja rauha syynä sille, että ehtii voimaan pahoin. Keittiössä yökin, lapsetkin jo kyselee, mikä hätänä. Siskolleni eilen lenkillä kerroin, tuntuu, että tässä on ollut niin yksin kaikkien ajatusten kanssa...
  11. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Todella ahdistavaa, kun joinain päivinä ei oireita juuri lainkaan ja toisena hentoisesti huonoa oloa. Tänään on vatsaa ja selkää koskenut aika lailla. Reilu viikko ultraan! Rv5+4. Ollaan sentään päivä enemmän kuin edellisessä kesken mennessä raskaudessa..... Rankat päivät edessä, kun saisi...
  12. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Eilen oli suhteellisen oireeton päivä. Mitä, nyt yökin aamulla asiakkaan hampaita pestessä ja illalla imuroinnin yhteydessä yritin korottaa ääntäni ohjaillen lapsia nostelemaan tavaroita lattialta, niin yökin siinäkin. Mies kurkkasi kulman takaa ja nauroi, niin huvittavaa se kuulemma oli. Ruoka...
  13. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ajatukset siellä teidän tilanteessa tänään 🩷 En tosiaan voi tunteitasi käsittää, kun itsellä spontaaneja km takana aivan alkuraskaudessa, mutta voin vain kuvitella ahdistuksen määrän 🩷 Toivon suotuisia uutisia 🩷
  14. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista 😍 pitäisi itse vielä malttaa hetki odotella! Etova olo voimistuu päivä päivältä 🤢 iltavuorot on etenkin olleet aika rankkoja, kun iltapäivällä huonoin olo toistaiseksi.. mutta etova olo alkaa heti aamulla ja voimistuu päivän mittaan, helpottaen...
  15. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä on nyt tulossa muutto tän vuoden puolella, koska saadaan ilmeisesti talo myytyä! Tänään hyväksyttiin tarjous ja tässä sitä sitten pähkäilen, että miten hitossa tulen selviämään, jos täytyy muuttoa tehdä ja samalla oksentaa 😅 mut ei siinä, nopeat liikkeet on näyttäviä! 🤩 Ja kohti unelmia...
  16. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Paljonko siulla oli arvo torstaina? 🩷🙏🏼 Pidetään nyt kuitenki peukkuja 🤞🏼
  17. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei influenssarokotus ja raskaus. Muistaakseni ainakin vuosia sitten ei ollut estettä ottaa rokotetta, onko edelleen sama?
  18. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Me varattiin perhearteen vu viikolle 6+6, marraskuun tokalle viikolle parin viikon päähän! 🤩
  19. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Painosta kun puhutaan, niin tällä hetkellä itselläni painoa 20kg enemmän, mitä oli, kun keskimmäistä aloin odottaa! Olen aina ennen (eli nuorempana 10 vuotta sitten 😅) ollut hoikka, nyt en enää.. Vähän kauhistuttaa, miten paljon raskauden aikana paino nousee... Tänä aamuna dpo15 (pitäiskö jo...
  20. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Toivon siis teillekin rentouttavaa raskausaikaa ❤️ Alkuraskaus kyllä matelee, pitää keksiä päiviin tekemistä, jos ei ole huono olo, niin saisi ajan kulumaan. Ajattelin itse soittaa neuvolaan jo maanantaina, mikäli testi edelleen vahva. Meillä on kuopuksella kromosomipoikkeavuus (joka vuosien...

Yhteistyössä