Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Nassuressu täällä tuo strebto näyte otetaan neuvolassa loppuraskaudessa. Mun mielestä se on ihan uusi käytäntö, että kaikilta otetaan se neuvolassa? Multa otettiin viimeksi vasta rv 38-39.
  2. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Onnea maalis hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :love: painoarvio meillä oli 393g ja viikot silloin tasan 21+0. valkovuotoa piiiisaa täälläkin!! :cautious: yäk!
  3. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Täällä oli rakenneultra torstaina ja kaikki oli pienellä ihan mallillaan. Mitä nyt vastasi muutamaa päivää pienempää ja reisiluun mittakin viikkoa pienempää...Tarkisti kuitenkin että rajoissa menee, jottei joudu seurantaan. Mullahan yksikään muksu ei mikään hongankolistaja ole :whistle...
  4. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Täälläkin on tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu ultra! (y) En vielä tiedä kysynkö sukupuolta...Ehkä mä vaan kysyn vaihvihkaa, et näinkö mä jotain tuolla haarovälissä tai et voi vilasta haaroväliin josko siellä selvästi jotain näkyy, mutta ei tarvi etsimällä etsiä merkkejä :ninja:
  5. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Fb:n puolella myös vallitsee poikavalta (y):love:
  6. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    TuleJo Meillä on 1 vuotiaalla tuo stokken steps käytössä ja syöttötuolina ainakin on ihan huippu! Ja ulkonäöstä vain plussaa! (y)Vanhemmilla lapsilla meillä oli aikanaan Tripp trapp:t. Kirosin ne aina alimpaan sinne, kun väistämättä aina löin varpaani niihin jalkoihin :whistle: Stepsissä tulee...
  7. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Eipä ole tullut aikoihin tänne kirjoitettua... Onnea kaikille ultrassa kävijöille hyvistä kuulumisista ja tyttö/ poikalupauksista :love: Meillä rakenneultraan reilu viikko aikaa... äp makuupussi on meillä ollut kovassa käytössä. Vuosikas nukkuu siinä ulkona päikkärit vielä. Mulla on kaks...
  8. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Synnytyksen kestot eka 6h49min, toinen 1h25min ja kolmas 3h. Ekasta ponnistusvaihe oli 40 min, toisesta 7min ja kolmannesta melkein puoli tuntia (vauva 4,3kg). Viimeisestä mentiin sairaalaan niin oltiinkin jo 9cm auki ja sai alkaa ponnistelemaan heti. Sairaalaan meiltä matkaa n. 400 m :) Tää...
  9. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumista (y) Omaan vielä viikko aikaa :whistle: NassuRessu Nyt vaan otat omaa aikaa ja lähdet käymään jossain yksin tai miehen kanssa kaksistaan ja lapsi hoitoon (y) Et sä paskamutsi ole, vaan eiköhän me kaikki tarvita välillä sitä omaa aikaa ilman lapsia :)
  10. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Vatsalihaksista suoria vatsalihaksia saa tehdä ainakin viikolle 20 ja sen jälkeen voi tehdä syviä ja vinoja. Käyn normaalisti salilla ja käyn kyllä ihan loppuun saakka. Painoja nostan sarjoihin omantunnon mukaan tai teen pienemmillä ja pidempiä sarjoja...liikkeet joissa kohdistuu painetta...
  11. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    kasvun seurannasta Meillä ainakin viime raskaudessa neuvolatäti laittoi lähetettä polille kun sf-mitta meni yläkäyrillä. Käytiin joskus rv 38 ultrassa jossa vauvan koko oli jo yli 4kg, eikä silti käynnistetty o_O Onneksi poika syntyi parin viikon sisään tästä! Mulla oli eilen np-ultra. Viikot...
  12. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Äiti seiskanelonen me jäätiin viime raskaudessa np-ultrassa kiinni ja downin riskiluku oli 1:14. Riskiä nosti toki turvotus jota oli 4,2 mm. Käytiin silloin istukkabiopsiassa ja kaikki oli hyvin. Kovasti voimia tulosten odotteluun! Tiedän mikä myllerrys siellä pään sisällä käy ja se on ihan...
  13. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    ^ tuota olenkin miettinyt, että olisiko parempi laittaa uutinen viestillä vai kertoa kasvotusten? Ehkä kallistun sitten viestiin.. Ei olla tästä raskaudesta kerrottu vielä kuin minun vanhemmille. Torstaisen ultran jälkeen pitänee alkaa paljastelemaan asiaa, ellei osa ole jo mahasta huomannutkin ;)
  14. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    IMN voi samaistun noihin sun viimeisiin lauseisiin. Meille tosi läheinen ystäväpariskunta (kuopuksen kummit) ovat myös yrittäneet monta vuotta tuloksetta :( Mulla oli tosi hankala silloin kertoa edellisestä raskaudesta, josta tietenkin aidosti iloitsivat...Mutta nyt sit tämä raskaus...Joka päivä...
  15. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Tulejo Mulla on kaikki kolme ollut aina ultrattaessa tosi rauhallisia. Viimeisintä sai aina tökkiä kunnolla että liikkui (y) Mulla siis kaksi poikaa ja yksi tyttö ja pojat oli paljon rauhallisempia mahassa kun taas tyttö pyöri ja jylläsi aina kunnolla :)
  16. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mulla on toi streptokokki b myös positiivinen. Viimeksi ei ehditty tiputtamaan mitään antibiootteja kun sairaalaan mentäessä olinkin jo 10cm auki ja sai alkaa suoraan ponnistamaan. Synnytyksen jälkeen seurattiin vauvan lämpöjä, virkeyttä ja syökö hyvin. Tuo streptohan on tosi yleinen :)
  17. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Toppapukua ei meilläkään ole vauvalle ollut. Syyskuussa syntyneelle vauvalle oli koko syksyn, talven ja kevään käytössä http://www.lastenturva.fi/tuote/babynest-dauni-untuvamakuupussi-turvakaukaloon-/4005226062241/ tollanen makuupussi. Käytin tuota siis kaukalossa ja vaunuissa kopan sisällä ja...
  18. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Sniff me käytiin noita viikkareita kans kattelemassa viimeksi, mutta päätin sit tilata buffalot niitä koeajamatta...niitä kun ei täällä pohjoisessa myydä missään. Masu on jokaisessa raskaudessa pullahtanut aikaisin esille :ninja: vaikka pituutta löytyy päälle 170cm. Viime raskaudessa...
  19. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Vaunuista. Meillä on Bugaboon buffalot ja tupliksi on tulossa saman merkin duot, jotka saa siis myös monoiksi, eli yhdelle lapselle. Olin kahden ensimmäisen lapsen aikaan jonkulainen vaunufriikki ja olen aikamonet eri kärryt testannut :ninja: enimmäkseen emmaljungia...nyt olen menettänyt...
  20. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Sniff on siellä melkein kolmisenkymmentä, tervetuloa :) Pirittt tsemppiä ja voimia sulle. Ihana että olet päässyt tilanteesta juttelemaan, eikä ole tarvinnut yksin miettiä asioita. Eikä kannate tehdä päätöksiä joihin ei ole valmis ja joita ei itse usko oikeiksi. Uskon, että niitä tulisi aina...

Yhteistyössä