Hakutulokset

  1. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa taas. Sain tänään tiedon minulle valituista luovuttajista. Hoitoni siis tehdään valmiilla, hoidoista yli jääneillä alkioilla. Klinikalla tässä hoidossa luovuttajista saa antaa vain pari itselleen tärkeää ominaisuutta, mutta ei saa mitään listaa, josta valita. Minun vaan pitää hyväksyä tai...
  2. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos. Kyllä se varmasti niin on, jos noin harvinaista on terveen vauvan saaminen omilla. Minä kun en ole koskaan aiemmin käynyt tutkimuksissa, enkä hoidossa, niin ei ole niin tuttua tämä. Varmasti siis hyvä valinta tämä suoraan luovutetuilla. Itselleni ei ole merkitystä sillä, onko lapsi...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyt on pakko kysyä tyhmä kysymys. 😄 Olen pohtinut Ultrakäyntiäni 4pv ovulaation jälkeen. Ultrassa näkyi selvästi, että ovulaatio tapahtunut. Näin oletinkin, koska kierto säännöllinen. Limakalvo oli 8,4mm. Afc 6+6. Kaikki näytti siltä, kuin pitää. Amh tasoani en vielä tiedä, minulle ei...
  4. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei. Ilmoittaudunpa minäkin tänne vertaistuen piiriin. Olen 45v yksin hoitoihin lähtevä nainen. Olen menossa suoraan syvään päähän, eli aloitan hoidot luovutetuilla alkioilla. Minulla ei ole hoito- tai tutkimushistoriaa ja lapsiakin on (aikuisia jo). Ex-puolison kanssa olimme ilman ehkäisyä...

Yhteistyössä