Hakutulokset

  1. L

    Panettaako?

    Kyllä kiinostaa kun oma ei anna ja saan yhdyntöjä viiden vuoden edestä...ja kun oma ei anna...siksi täytyi jo vieras pyytää tänne ja annan hänelle pillun...
  2. L

    Vaimo nussii vierasta miestä

    Aijon antaa pillua vieraalle miehelle ...kun oma mies ei anna.
  3. L

    Oletko antelias pimpin suhteen

    Ehdota vierasta miestä....samoin tein minä kun ei ole antanut viiteen vuoteen minulle munaa...
  4. L

    Oletko antelias pimpin suhteen

    Meillä ei taas mieheni ole antanut viiteen vuoteen munaa minulle...mikä neuvosksi...kun mies ei anna...ja mulla oli enää vaihtoehdot vähissä...jouduin kysymään että voiko minun kaveriksi tulla etten ole ihna yksin? Mieheni suostui ja saan vieraalta mieheltä munaa ...
  5. L

    Oletko antelias pimpin suhteen

    Oma mieheni ei ole antanut munaa viiteen vuoteen...yhdyntä ja siitä saatu sperma on jäänyt samat...nyt on tulossa siihen helpotus...vieras tulee käymään ja lähtee vasta lauantaina pois...pillu vain odottaa vierasta miestä...
  6. L

    Vaimo nussii vierasta miestä

    Mieni lähtee kesämökille ja jään yksin....minulle on tulossa juhannuksen ajaksi vieras mies asunnolle. ja harrastamme seksiä eli yhdyntä on se mikä kuuluu vieraan miehen saada...ja yhteistä oleskelua...hän on luonani lauantai iltaan asti, yhdyntää on luvassa onkein viiden vuoden edestä...
  7. L

    Siemensyöksy ?

    19 vuotias ja Jyväskylän harjun piosto.
  8. L

    Miten olit ekakerran sukupuoliyhdynnässä

    Haluasin varatun kanssa olla yhdynnässä...ja itsekkin olen varattu... Ei haittaisi jos joku kerta toisen mihen kanssa olisikin yhdynnässä. Ja vaikka juhannus viikon loppu 21-22.6.2024 perjantai - lauantain välinen yö ja kaksi päivää. Luokseni voisi tulla 12.30 iltapäivällä.
  9. L

    Haluan yhdyntää...

    Millaista varattua miestä olisi tarjolla tai sinkkua...viikon lopuksi? Perjantai 12.30 lauantai kello 23 väliseksi ajaksi?

Yhteistyössä