Hakutulokset

  1. elo07

    KAJAANI - Millanen paikka asua?

    Kajaanissa ikäni asuneena en oo nuottapurosta kuullukkaan :ashamed: No anyway... Kyllä minä kajaanissa viihdyn, ihan sopivan kokoinen kaupunki. Kyllä sitä nuorempana joskus leikitteli ajatuksella ouluun tai kuopioon muuttamisesta, mut poikasen synnyttyä ei oo käyny enää mielessäkään, kaikki...
  2. elo07

    Imetys ahdistaa!

    Minä suorastaan vihasin imetystä aluksi... rinnanpäät rikki, rintakumit apuna, puolentoista tunnin välein vähintään 1/2tunnin imetyksiä ja siitä huolimatta lapsi jatkuvasti tyytymätön :o Kun olin jaksanut sen 2-3kk alkoi tilanne helpottua. 4kk imetys alkoi olla ihan mukavaa ja 5kk olin todella...
  3. elo07

    Elovauvat 2007 vol2.

    Heips! Minä täällä vaan taustailen, pitänee välillä kirjotella kuulumisia :heart: Pikkumies lähti ryömimään 6kk tasan ja samantien nousi konttaus asentoon. Ryömimis vauhti todella hurja, taitaa konttaus jäädä meiltä kokonaan väliin kun tänään nousi itse tukea vasten seisomaan! Ja kyllä äitiä...
  4. elo07

    G: Paljonko painoit ennen lapsia, entä nyt? Montako raskautta?

    ennen 57, nyt 54. 1 raskaus
  5. elo07

    Eikö lapsen saannin jälkeen oikeasti ehdi

    Ensimmäiseen kolmeen kuukauteen en juuri kerennyt mitään.. 4kkn jälkeen tilanne alkoi rauhottua ja nyt 6kk kerkee jo jotain. Näin meillä. Kateeksi käy niitä jotka kerkee/pystyy enemmän.
  6. elo07

    Minka ikaisena rattaisiin?

    tänään jäi ensimmäisen kerran koppa pois ja istuttiin+makoiltiin rattaissa! poika 6kk.
  7. elo07

    Elovauvat 2007 vol2.

    5 tippaa jekovitia sisältää n.10ug d-vitamiinia ja 1 minisun 7,5ug. Elikkäs järkeiltynä 1 minisun=4 tippaa jekovitia.
  8. elo07

    Elovauvat 2007 vol2.

    mirjamic! Erään ystäväni poika kieltäytyi myös d-vitamiinista (jekovit). Nykyään hän antaa pojalleen (9kk) omia minisun-tapletteja murskattuna soseen seassa.
  9. elo07

    G:Kumman sukunimi avoparin lapselle?

    meillä annettiin äidin nimi B)
  10. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    POIKANEN syntyi 27.8!! 3360g ja 51cm, viikkoja oli 40+2 Eilen kotiuduttiin ja nyt sitten harjoitellaan perhe-elämää =)
  11. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Mieliala vaan pomppii ylös ja alas, hormoonit varmaan asialla!! :D Tänään ollu ihan kiva päivä tähän asti,hihih. Tulin tänne hehkuttaa ku havaitsin limatulppaa vessa reissulla! Ukko lauma kattoo formuloita olohuoneessa, parempi pitää limat ihan omana tietona :laugh: Supistellutkin on, ei...
  12. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Tätä päivää olen odottanut, tästä päivästä puhunut, tänä päivänä minulla mielessäni oli vauva... :) Ja nyt se vaan sitten menettää merkityksensä! Tästähän ne piiiitkät päivät alkaa..? Autokaan ei menny katsastusta läpi eilen ja nyt sataa vettä!! tympäsee. t.elo07 40+0
  13. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    :wave: 77mm! Äläkä tule kappaleena takas.. =) Uskaltaakohan sen lasin punaviiniä ottaa, käynnistys mielessä..? Jalka hieronnan vois kans isännältä pyytää, etsiä netistä niitä vyöhyketerapia ohjeita, niillä kun joidenkin uskomusten mukaan olisi myös mahdollisuus käynnistää synnytys...
  14. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Voitas vaikka koota listaa kaikista hömppä käynnistys-kikoista! Olishan tuo ihan ajankohtainen aihe, siitä tuskin kellään on vastaan väittäminen :D
  15. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Marsu81: Toi käynnistys oli siis varmaan kaksilla? Varmaan kahden viikon päästä sinne itsekkin käynnistelemään. Kasassa siis täälläkin ollaan.. Ja tylsää on! Tässä just ikkunassa kyylään ku entinen luokkakaveri työntelee vaunuja tossa pihalla.. minäkin haluan.. *kade tosiaan*
  16. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Onneksi olkoon taas uusille vauvautuneille! :flower: Neuvola käynti taas takana. Rv 39+3. Paino +1.925/vko!!! :o Turvotus + Verenpaineet sentään laskussa 132/82 Hb 100 elikkä raudan syönti pitäis alottaa sf 35 rt, syke ja liikkeet ok Ja viikon päästä seuraava aika. Uskoisin että...
  17. elo07

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Kehottaisin nauttimaan oireettomista odotus päivistä.. Kovin on ikävää tämä jatkuva kärvistely vihlonnan, supistusten ja menkka jomotusten kanssa(jo kolmatta viikkoa). Tai no jos ne jotain saisi edes aikaiseksi niin kai tän kestäs :( mutta eipäs vaan kohdunsuulla mitään silti tapahdu...
  18. elo07

    Kokemuksia suunnitellusta sektiosta...

    Synnytys pelko iskenyt vasta nyt ja rveet 39+0. Vauva todettiin iso kokoiseksi... Voinko vaatia sektiota?!

Yhteistyössä