Hakutulokset

  1. Rieputarallaa

    Johan taas tuli idea!

    Tuota terassilaatoitusta kun suunnittelen, niin iski sitten vuosisadan idea: haluan terassille pöydäksi kaapelikelan ja jakkaroiksi puupölkkyjä. Olisittepa nähneet miehen ilmeen, kun tätä hänelle visioin... just sellainen, että mitähän vielä :D :D :D
  2. Rieputarallaa

    Mistä vanhoja tiiliä? Jyvässeutu

    Olisko kellään mitään ideaa, mistä voisi ostaa / saada vanhoja tiiliä? Tarvitsisin jonkin verran terassin "lattiaksi". Ymmärrän kyllä, että esim. purettavista navetoista voisi tietty niitä saada, mutta eipä täällä keskellä kaupunkia liiemmälti sellaisia ole :D. Ihan neuvoton, mistä voisi...
  3. Rieputarallaa

    Ei hyvä tavaton, mikä meininki! (Kanavasurffailua)

    Osyuin kanavasurffatessani TV7:lle, joku hengellinen kanava. Kyllä loksahti leuka kun tajusin, että suomalaisella tv-kanavalla esitetään Israel-uutiset. Ei siis mitään israelinkielisiä, vaan ihan suomeksi Valitun Kansan juttuja. Jotenkin oksettavaa.
  4. Rieputarallaa

    Minusta on vähän hassua viettää näyttävästi lapsettomien lauantaita,

    jos kuitenkin on vapaaehtoisesti lapseton. Tai sanoo olevansa, suorastaan hehkuttaa. Vaikka toisaalta - eihän se minulta ole pois, toisten viettämiset.
  5. Rieputarallaa

    Jahas. Nukkumaan pitäisi mennä. Kello soi aamulla 04.10

    Sit vaan kuontalo ojennukseen, meikit naamaan, kahvi kitusiin ja menoksi! Miten ihmeessä mä jaksan?
  6. Rieputarallaa

    Mulle iski tänään ihan mieletön ikävä

    Katselin YouTubesta muinaisen LTEK:n keikkavideoita ja aloin ikävöidä keikkafiilistä ihan hulluna. Sais nyt se Elonkerjuu pian sen uuden plättynsä valmiiksi, niin pääsisi taas jorailemaan. Kauheaa kidutusta tällainen keikaton elämä!
  7. Rieputarallaa

    Ideoita, mitä ruissipsien kanssa / päälle?

    Löytyi pussi kaapista, vien sen illalla nyyttäreille. Mitä sipsien päälle?
  8. Rieputarallaa

    Hm. Ukko ei tule yöksi kotiin.

    Mitäs mä nyt sitten keksisin?
  9. Rieputarallaa

    Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä meillä on kiva koti

    Ja se on pääasia. Nih :cool:
  10. Rieputarallaa

    Kannattavaa tämä kirpparipöydän pito ;)

    Kaverin kanssa kirpparipöytä. Tuloa on tällä hetkellä (viikosta) yhteensä vajaa 200 euroa. Mutta on sitä mennytkin: joku tuntematon oli kolhinut parkkiksella kaverin autoa, kunnon naarmut kyljessä --> korjaus maksaa, no, ei ihan vähän. Ja mä kävin tänään täydentämässä pöytää +...
  11. Rieputarallaa

    Plääh. Syvältä tämä työhakemusten rustaaminen

    Pakko hakea openpaikkoja, että ansiosidonnainen jatkuu jos en jostain syystä työllistykään harjoittelun jälkeen uudelle alalle. Sydän hakkaa ja vatsaa kouristaa ajatuskin paluusta. Oon niin täynnä sitä hommaa. Veetuttaa, jos suoraan sanon.
  12. Rieputarallaa

    Tutkimus: Korkeasti koulutettujen vanhempien lapset kaikkein terveimpiä

    Taas yksi syy hankkia kunnon koulutus: Vanhempien koulutus ja tulot selitt
  13. Rieputarallaa

    Hih, voin vaan kuvitella, kuinka kieroonkasvatettuna täällä pidetään mun poikaa...

    ...herra nimittäin halusi kaupasta pinkin t-paidan :).
  14. Rieputarallaa

    Jesse Kaikurannan (TVOF) tulkitsema Äiti kosketti niin, etten voi lopettaa itkemistä...

    ...ja sitten miesväen piti mennä nukkumaan ja jättää mut yksin nyyhkimään. Pöh.
  15. Rieputarallaa

    HINNOITTELUAPUA kirpparille, KIITOS!

    Paljonko voisi laittaa hinnaksi suolakidelampulle lasten polkupyörään takoitetulle työntöaisalle (vai mikä lienee oikea nimi, siis se, joka kiinnitetään istuimen alle ja aikuinen voi työntää) Ahvenaron kilpa-autoradalle (Lauri kilpa-auto) Please, auttakaa!
  16. Rieputarallaa

    Joo. Pitäisi kirpparille hinnoitella tavaraa. Just nyt ei nappaa yhtään.

    Mistä tuota myytävää kertyy koko ajan noin hulluna? (Vastaus: lapsi kasvaa, iskee sisustusinspiraatio...) Joo, täysin turha :D. Tsemppiä tarvis.
  17. Rieputarallaa

    Ostin tänään tällaiset kengät

    Miilaikit :heart:
  18. Rieputarallaa

    Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

    Vaikka en liiemmälti pidä presidenttiparistamme, nyt on pakko todeta, että onpa Jenni Haukio kerrassaan tyylikkäänä edustamassa Ruotsissa. Vau! Vau mik
  19. Rieputarallaa

    Te, joilla on ollut akillesjänteessä ja / tai polven eturistisiteessä vamma: onko jalka ollut kipeä?

    Epäilen nimittän, että mulla on jalassa jonkinlainen hermovaurio tai jotain, kun kumpikaan vamma ei ole sattunut _yhtään_.

Yhteistyössä