Hakutulokset

1. L

Sims pelit.. minkälaisia?

Tuohan on kuin lottovoitto, jos saat lapses pelaamaan Sims pelejä, jos vertaa näihin nykyajan peleihin. Mun mielestä nuo Sims pelit opettaa ja kannustaa oikeissa asioissa. Voisi ehkä verrata nukkekotileikkeihin, mutta kannustavalla ja opettavaisella tavalla. Antaa myös lapselle näkökulmaa...
  2. L

Renkaiden ilmanvaihto

Renkaiden typpitäytöstä olen kuullut ja sen hyödyt ovat vain siinä, että typpi ei laajene lämpötilavaihteluissa niin paljoa, kuin tavallinen ilma, mutta että renkaiden ilma pitäisi vaihtaa väliajoin kuulostaa myöhästyneeltä aprillipilalta :D
  3. L

Mä vihaan tätä taloa niin paljon, että tekis mieli erota ihan jo senkin takia.

Kirjoitan tähän nyt muille vinkiksi omasta 2 vuoden kokemuksesta painovoimaisen omakotitalon hajuhaitan korjaamisessa. Jos teillä on 75-90 välillä tehty kutteripuru eristys, esim lattioiden alla tai välikatolla on tämä erittäin usein hajuhaittojen ongelmana. Kyllästeaineita, joita siinä on...
  4. L

super mario peli?

Itse hankein lapsille semmoisen uusiotuotanto retro-NES ja SNES konsolit. Niissä oli useita satoja vanhoja retropelejä sisäänrakennettuna, esim kaikki Super Mario Bros pelit. Tuo Super Nintendo on parempi mitä vanha 8-bittinen NES vähän kaikilta osa-alueilta ja sisältää myös paljon vanhemman...
  5. L

Mistä löytyisi netissä pelattava Hugo- peikko peli?

Haluaisi itsekkin kokeilla vielä Hugo pelejä, mutta tuntuu olevan aika kiven alla löytää semmoinen mitä voisi suoraan pelata netissä. Play kaupasta löytyy kyllä uusiotuotantona, mutta ei niissä ole samaa tunnelmaa, mitä siinä vanhassa TV:ssä nähdyssä retro-hugossa.
  6. L

Saako kimble peliin mistään pelkkiä nappiloita?

Tietääkseni Tactic games:ilta kysymällä pitäisi saada varaosia Kimble lautapeliin. puh. (02) 6244 144 Sähköposti: info(at)tactic.net
  7. L

Onko Citroen ihan huono auto?

Tämmöinen Citroen BX oli vielä Citikka, mutta uudempia en lähtisi laittamaan kyllä käyttöautoksi. Olihan noissakin aikoinaan kaiken maailman ongelmia, mutta pehmeä kyyti, eikä paljoa töyssyt tuntunut.
  8. L

Ärsyttävin mainos kautta aikojen?

Kyllä Simo Vaatehuoneelta Hei taitaa viedä voiton tässä. Tosin mainos on tavallaan aika onnistunut, kun se on palanut mielen syövereihin näin vuosikymmenienkin jälkeen

Yhteistyössä