Hakutulokset

  1. Amanda85

    käykö tuo 98 e wv golffiin?

    mulla 95vm golffi. ja tuo 95 e10 alkaa vituttaa kiu kuluttaa niin paljo.. mut en oo varma käykö 98 tohon autoon?..ähh, tyhmä-:confused:
  2. Amanda85

    suolitähystys?

    voiko tehä kumpaakin kautta? kumpi pahempaa?.. joudun siihen ja haluaisin kuulla kokemuksia. pelkään kipua. Liikaa:(
  3. Amanda85

    onko keltanen pörssi luotettava yleensä?

    Sielä ois myynnis montaki juttua mitä vois ostaa mut ku ei tiedä millasia huijareita siel on myymäs:D eli kokemuksia?
  4. Amanda85

    häihin leikki?

    olen kaaso ja pitäs keksii joku kiva leikki morsmaikulle ja sulholle. Mutta ajatukset nyt on siinä tuoli/kysymysleikissä, missä otetaan kengät kumpaankin käteen(toisen ja oma) ja nostetaan sitä kenkää kumpi sopii vastaukseen. mutta nyt en keksi mitään hyviä kysymyksiä, olisiko ideoita? tai muita...
  5. Amanda85

    miten täältä löytää oman avauksen?"sinulla ei ole käyttöoikeuksia" lukee vaan tuola kun hakee

    ei missään nimessä tykkää tästä:mad: pakko löytää se oma avaus mut ei tällä menolla..
  6. Amanda85

    keksikää hyviä kysymyksiä morsiammelle ja sulhaselle tässä leikissä?!!

    Eli olen kaaso ja tehtävänäni on kysyä morsiusparilta parisuhdekysymyksiä /lastenkasvatus siinä perus tuolileikissä missä istuvat vastakkain kumpaisenkin kenkä molemmissa käsissä ja vastausten perusteella nähdään kuka määrää kaapin paikan parisuhteessa. Mutta mielikuvitus ei riitä. Auttakaa...
  7. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    elikkäs vuosi sitte otin ja nyt toukokuus ekaa kertaa vaihoin korua, sit yhtäkkii se alko kovettuu se lävistyksen seutu ja ottaa kipiää ku koskeekaan, oon yrittäny desinfioida ja muuta, eilen otin pois ku tuntu ilkeeltä. ja nyt sieltä tulee, verta/mätää ja on siis ihan kivikova siitä alueelta...
  8. Amanda85

    Halpaa ja hyvää autoa etsin..

    ja eka auto kyseessä-- aiemmin ajelin miehen autolla. saako n 1000 e hyvää autoa joka kuitenkin ei hajoilisi ja kestäisi muutenkin pitkään? Voikohan maksaa osamaksulla, ettei tarvitse ottaa lainaa..? ja yleensä mitä pitäis tietää.. sen tiedän et kalliiksi tulee, mut töitäkin olisi varmaan...
  9. Amanda85

    noi martina aitolehden huulet

    on kyllä ihan kammottavan näköset.. nauratti siinä niitten ohjelmassa se kun itse sanoi "et tuos kuvas mun huulet näyttää ihan luonnottomilta" musta ne näytää kokoajan luonnottomilta.. heh. :ashamed: Mutta pistää siis ekana silmään ne pusuhuulet, joita botoxilla pumpattu on :xmas:
  10. Amanda85

    ei kai taas

    monta kertaa oon huomannu kun täällä etelässä ei lunta pahemmin ole, ettei sitten kiinnosta niin mikään muutenkaan. Mutta nyt aion jättää turhat valitukset pois ja lähteä lenkille. sehän piristääkin ja saa tän masennuksen pois. ja ruokavaliokin täytyy varmaan muuttaa. :$ (herkuilla ei kauas...
  11. Amanda85

    hei kertokaa joku hyvä karkki/toffee tai kakku yms herkku..resepti?!

    Muistan kun joskus pentuna tehtiin sellasta karkki/toffee juttua mihin tuli siirappia, maitoa,sokeria yms..mutta nyt ei mulla löydy ees maitoa kaapist ja tekis mieli tehä nyt jotain hyvää... kinuskikastiketta, siirappia, jauhoja, sokeria, mausteita löytyy.. ei siis löydy kananmunia tmvs.. joten...
  12. Amanda85

    onx kellää option globe trotteria?

    nettiliittymää..tai siis laitetta? mulla jo toinen laite käytös ku eka ei toiminu sillä 3g taajuudella ku hetken ja nyt tää "uus" tekee saman tempun vaik aluks toimi ku pläkki :| Et onkohan näis nyt taas jotain ongelmaa...?pitää ilmeisesti soittaa sinne centteriin missä laite vaihdettiin...
  13. Amanda85

    huh huh

    On tässä ootettu miehen kanssa sitä pikku kakkosta,mut ei oo näkyny.. menkat oli tosi monta päivää myöhässä ja nyt ne sit sunnuntaina alko. laskin et pyhäinpäivänä ois ovis :saint: pitäsköhän taas kuitenkin yritellä sit useammin..tuntuu et seksihalut on menneet, kun ajattelee vaan sitä...
  14. Amanda85

    miksei anna muokata tietoja=?

    ei pysty päivittään profiilitietoja eikä mitään kuvaa vaihtaan, jättää samat asetukset ku ennenki..prkl! :headwall: paskaa....MIkä vikana? vissiin liian kauan ollu pois täältä palstalt :xmas:
  15. Amanda85

    kaikki koulunkäyntiavustajat!!

    kertokaa millainen koulutus on?onko vaikea? onko matikkaa paljon?(tyhmä pää) :D aikuiskoulutuskeskuksessa ois koulutus joka alkais syksyllä ja loppuis n.vuoden päästä ,mutta ala kiinnostais paljon. Itekkin juuri noiden matikka ongelmien takia tarvin koulunkäyntiavustajaa..Mutta kertokaa kiitos...
  16. Amanda85

    olipa taas päivä

    kyllä tuo siivous tekee tehtävänsä.tuntuu ettei taas mitään jaksa...samaa rataa päivästä toiseen..ja mun "vauvakin" on jo toista vkoa mummolassa Kmossa...niin eli kivaa joo.Mutta pakko valittaa kun väsyttää eikä jaksais mennä töihin..mutta tämmöstä marinaa tällä kertaa :kieh: :o
  17. Amanda85

    Onko kellään jetta-taloa?

    ja millainen? mä niin haaveilen siitä modern malliston auer mallista..aika iso on mutta ihana..jospa joskus sais.tietäis vaan kuinka paljon tulis maksaan :(
  18. Amanda85

    voiko masennuslääkkeet aiheuttaa

    sen ettei menkat tuu ajallaan? kun mietin tässä että mulla oli uutenavuotena viimeksi menkat :D ..eli voisko johtua tuosta lääkkeestä?sepram nimistä käytän
  19. Amanda85

    kuinka paljon oikeen saa rahaa jos ryhtyy opiskelemaan?

    ja yhden 3 vuotiaan äiti? mietin vaan..että kuinkakohan tiukkaa tulee taas olemaan jos meen kouluun.. :headwall: mutta pakkohan se on joku ammatti saadakkin.ja kun omasta talostakin ois haaveet mutta mitenköhän lainaa maksaa jollain opintotuella..? :/
  20. Amanda85

    onko kukaan kotona ja sairaslomalla?

    ja miksi?

Yhteistyössä