Hakutulokset

1. T

Lapsettomuushoidoissa olevat

Hyvä, että täällä tuli puhetta noista maksuista yms.. En ois todellakaan tajunnu, että noita maksuja kannattaa seurata ja laittaa hakemus, kun maksukatto tulee täyteen. Toivottavasti siihe asti ei jouduta, mutta hyvä tietää, että tollanen maksukatto on!
  2. T

Teilläkin on kyl huonoa tuuria noiden suhteen!
  3. T

Mä kans eile miehelle urputin tosta poliklinikkamaksun noususta. On kyllä hurja korotus kerralla!
  4. T

Joka kerta julkisella ollut eri lääkäri. Ei ottanut mitään kantaa, kait toi tilanne periaatteessa iha hyvä edelleen on. Jotenki ite tykkäsin enemmän niistä edellisistä lääkäreistä. Joo, kylhä yks hyvä riittää, mutta sen metsästys näyttää olevan aika hankalaa😂. Laskeskelin jo ens kiertoa ja sen...
  5. T

Täällä käytii tänää siinä ylimääräisessä ultrassa. Ristiriitaset fiilikset: tänää kp 10 ja suurin folli vaa 11mm ja limakalvon paksuus 6mm, joten ovisplussa todennäköisesti vasta ma. Siinä mielessä hyvä, että pääsee inssii, mut jotenki ois toivonut lyhyempää kiertoa. Ja täl hetkel näyttää, että...
  6. T

Teillä on kyllä ollut pitkä ja raskas tie🙁 Toivottavasti nyt hoidot tuottaisi tulosta, kun on kaikki arvot saatu kohdalleen, täällä kans pidetään peukkuja! Nyt ollaan julkisella hoidossa. Kaikki tutkimukset tehtiin yksityisellä, kun halusin edistää asioita jo ennen kuin tuli vuosi yritystä täyteen.
  7. T

Tää on taas näitä asioita, että helpommin sanottu kuin tehty; että vois ottaa rennommin, kun joutuu odottelee hoidon alkua. Eipä sitä voi tietää, miltä susta tuntuu ja, miten rankkaa on, mutta voin vain kuvitella! Kyllähän tällane asia on meille kaikille iso kriisi elämässä. Toivottavasti oot...
  8. T

Olin hoitavaan tahoon yhteydessä, kun näytti, että taas saattaisi jäädä inssi välistä. Sain nyt "ylimääräsen" ultran tähä kiertoon kp 10, jossa mietitään sit jatkoa, onko tarvetta irtotuspiikille vai ei👏 Tässä kierrossa ei siis alunperin pitäny olla ultraa. Hyvällä tuurilla saatankin päästä...
  9. T

Täällä lähdettiin uuteen kiertoon tänään. Hyvää kait tässä kierrossa oli se, että tiputteluvuoto alko vasta dpo 13 ja kesti 2 päivää. Ikinä ennen tiputtelu ei oo alkanu noi myöhään, myöhäsimmillään dpo 12 joskus. Mitää muuta hyvää ei sit ollu, pettymys oli valtava, kun ei plussaa tullut. Kaiken...
  10. T

Ei oo mitää kokemusta teroluteista, mut voisko kyseessä olla vasta ennen menkkoja tuleva tiputtelu, jos menkat on vasta tulossa? Periaatteessahan terolutien tarkoitus on kait estää tiputtelua, mut joillakin tiputtelee siitä huolimatta ennen menkkoja.
  11. T

Mä hain kans kaupasta tota Ubikinonia ja eka pilleri otettu.
  12. T

Eli selvästi munkin on siis kokeiltava tota Ubikinonia. Millasella annostuksella @RLiisukka ja @ToiveikasToivoton söitte?
  13. T

Lueskelin jotai vanhoja keskustelupalstoja, siellä oli pohdittu, voiko letrot nostaa progesteronitasoa tai se, että siel oli 2 follia. Tietääkö joku?
  14. T

Ei vitsi, ihanaa 🥰 Nyt vaa toivotaan parasta jatkon kannalta🙏
  15. T

Okei. Mulla on myös tehty munatorvien aukiolotutkimus ja siinä kaikki ok. Luulis, että jotain epäilystä niistä ois jo tullut, jos niitä ois 🤔
  16. T

Multa on varmaa mitattu verikokeilla kaikki mahdollinen ja osa useampaa kertaa🙈 Osan oon ostanut omakustanteisesti Puhdin kautta ja osa iha lääkäreiden toimesta. Kilpparit otettu 3 kertaa vuoden sisään ja kaikilla kerroilla normaalit. Siis noi perus ultraukset tehty 5 kertaa vuoden sisään ja...
  17. T

Ooo, nyt on kyllä jännittävää, miten käy. Toivottavasti hyvin!
  18. T

Varmaa ollu toi kuva. Nyt tarkemmalla syynillä näyttää, että se estrogeeni laskee heti ovulaation jälkee samalle tasolle, mut loppu menee sit eri tavalla. Silmä ehkä hämääntyy luulemaan, että laskisi vähemmän, jos hedelmöittyy. Mulla ainakin toimi tosi hyvin imeytymiseen se, että söin rautaa...
  19. T

Mä rupeen epäilee, että mun munasolut on heikkolaatusia, kun raskaus ei ala. En vaa uskalla syödä mitää ilman lääkärin ohjeita😅 Toisaalta koht oon kyl valmis kokeilee kaikkea, jos parantaa mahdollisuuksia
  20. T

Tuun vielä paremmalla ajalla lukemaan uudet kirjoitukset, mutta pakko purkaa omaa ihmettelyä. Mul oli tänää dpo 5 progesteronin mittaus. Tulos oli 85 eli yli viitearvojen. Nyt oon iha ymmälläni, mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu. Kolme kertaa mitattu progesteroni ja niistä 2 kertaa ollut...

Yhteistyössä