Hakutulokset

  1. L

    mitävoi ostaa n50 -vuotiaalle miesopelle

    Jotakin syömistä? Liköörikonvehteja?
  2. L

    Voi hyvää päivää mikä päiväkirjamerkintä!

    \ Anteeksi kun sanon mutta minusta on tekopyhää tuomita tuollainen arvostelu - varsinkin kun arvostelun kohde itse on varsin provosoivan näköinen vapaaehtoisesti ja laittanut kuvansa julkisiksi maailmanlaajuisesti vapaaehtoisesti. Se joka väittää ettei arvostele muita vaikkapa vain ulkonäön...
  3. L

    no saako jakeluauton kuljettajat sitten p.iereskellä....

    \ :laugh: :laugh: :laugh: :flower:
  4. L

    G. MIkä on mielestäsi sopiva ikä lopettaa IMETYS?

    Kaksivuotissyntymäpäivään mennessä on minun mielipiteeni.
  5. L

    Mikähän iski?!

    Ihan selvä migreenikohtaus! Ota ihmeessä särkylääke.
  6. L

    Mies armeijassa--->ei synnytykseen

    Ehkä kuitenkin on parasta että mies/varusmies IHAN ITSE ottaa yhteyttä yksikkönsä päällikköön tiedustellakseen syytä miksi ei synnytykseen annettu lupaa lähteä... Jos kerta IHAN ITSE on asiasta jo hyvissä ajoin esimiehiään informoinut. Periaate armeijassa on että oman lapsen syntymä ja läheisen...
  7. L

    Loukkaantuisitteko?

    \ Näin on!
  8. L

    EI TODELLAKAAN VOI OLLA NÄIN!!

    \ Nyt kyllä puhut pelkkä p.askaa. Millä h.elvetin Datsun 110 A:lla itse ajelet? Etkä ainakaan asu omistusasunnossa. Voi jessus mitä järjenköyhyyttä! :headwall:
  9. L

    Miksi Ihmiset Ei Siivoa Pihojasa???!!!

    \ Iso peesi! Ihan samaa olen minäkin miettinyt. Uusia hienoja taloja ja pihat kuin kaatopaikkoja. Onkohan syy suomalaisessa oma tupa oma lupa -luonteessa vai pula-ajoilta iskostuneesta naurettavasta tarpeesta hamstrata ja säästää kaikki mahdollinen p.aska?
  10. L

    Onko oikein?

    No ei hemm.etti vie tietenkään ole oikein vaan törkeää! Mutta toisaalta taas - olet kyllä aika outo jos et tähän päivään mennessä ole rattaitasi takaisin kysellyt... :/
  11. L

    Voisko joku testata?

    KIITOS! Ja höh. Mikähän mulla yhteydessä vikana? =)
  12. L

    Voisko joku testata?

    Pääsettekö muut HM:n sivuille? Kun mulla vaan väpättää ja läpättää eikä pääse perille. Eilisillasta lähtien temppuillut. Kiitos kaunis ja suuri jos joku viitsisi auttaa ja kokeilla! :flower:
  13. L

    en mee hesburgeriin kyl enää... sis. ällötyskuvia!!

    \ :headwall: :headwall: :headwall: Onko joku oikeasti noin lapsellinen?!
  14. L

    Aukaisetteko miehen kirjeitä?

    \ Näin myös meillä!
  15. L

    Liitetäänkö teidän lapset vauvana jo kirkkoon?

    \ Sepä se onkin. Uskontokuntaan kuuluvalla on oikeus sanoa mielipiteensä uskonnottomista hyvinkin tiukkaan sävyyn mutta uskonnoton on sitten ilkeä ja inhottava ja suppeakatseinen jos uskaltaa julkituoda sen ettei pidä uskonnoista ollenkaan. Miksi ihmeessä miehesi ei saisi olla sitä mieltä kuin on?
  16. L

    Joku kiltti auttaa suomentaan reffi jutun

    \ Tätä peesailen.
  17. L

    Kumpi näistä raskaampaa? Rehellisesti?

    Molemmilla siis miehet, jotka töissä. Työssäkäyvän äidin mies osallistuu jonkin verran kotitöihin, mutta päävastuu jää äidille.
  18. L

    Kumpi näistä raskaampaa? Rehellisesti?

    Jos oletetaan että äidillä A on kaksi lasta, 2v ja 4v ikäiset. Äiti A on kotona lasten kanssa, mies käy töissä. Äidillä B on kaksi lasta, samanikäiset kuin äiti A:lla. Äiti B käy töissä 8 tuntia päivässä, vie lapset aamulla kello 7.30 päiväkotiin ja on kotona vähän yli 16.30. Illalla äiti B:llä...
  19. L

    tietsikka-apuja olisin vailla...

    Käynnistä - Ohjauspaneeli - Ulkoasu ja teemat Valitse näytönsäästäjä Odota... valitset sitten ajan
  20. L

    kolmosille rattaat *kuva*

    Kerran on vastaani tullut tuollaiset ja ihan pakko oli hetken aikaa perään tuijottaa. :D

Yhteistyössä