Hakutulokset

1. S

Syyskuiset 2024

Osaan niin samaistuu tohon. Joka toinen hetki oon sitä mieltä, että tää menee kesken ja joka toinen hetki oon varma et pysyy matkassa. Varsinkin, kun tärppäs yllättävän nopeesti, niin ei meinaa uskoo et pysyis loppuun asti mukana. Oireet vaan pahenee/lisääntyy ja silti ressaan. Yritän olla...
  2. S

Syyskuiset 2024

Tän väsymyksen takia, oon kyllä onnellinen että on vaan tuo 8v sörkkimässä. Vaikka onkin sellainen, joka tarvii hirveesti aktiviteetteja, mutta antaa silti nukkua. En tiiä miten sitä jaksais, jos oliski taapero. Nostan teille kyllä hattua, jolla on se taapero siinä! 😁
  3. S

Syyskuiset 2024

Helou! Liityn kanssa mukaan. Viikko sitten tehty positiivinen testi. Ihan epätodellinen olo. Nyt pitäis olla 5+1, mutta epäsäännöllinen kierto, tiiä sitten kuinka paikkaansa pitävä on. Edellisestä raskaudesta 9vuotta, joten tää on huomattavasti ressaavampaa edelliseen verrattuna. Pienetkin...
  4. S

Syyskuiset 2024

Syyskuiset 2024 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 1.9 @Lilibeth / 35 / 2 / OYS 5.9 @Sunsetcoast / 25 / 1 / KPKS 12.9 @__PikkuMyy__ / 34 / 2 / HUS 16.9 @uutamo / 33 / 1 / HUS 17.9 @karoliip / 31 / 3 / SATKS 17.9 @Mandis /31 / 4 / HUS 19.9 @-sirpula- / 26 / 2 / TAYS...

Yhteistyössä