Hakutulokset

  1. A

    Elokuiset 2024

    Täällä myös ihan älytöntä tää väsymys 🥱 Mun tytöt on nyt 9v, 8v ja 5v ☺️
  2. A

    Elokuiset 2024

    Ultrassa löytyi yksi pieni tiitiäinen, kokoa 17,6 mm ja viikot nyt 8+3 😍 Hienosti oli kasvanut ja vahva syke näkyi ❤️
  3. A

    Elokuiset 2024

    Ensimmäinen neuvola takana. Olin positiivisesti yllättynyt siitä että verenpaine oli täydellinen 😂 Hemoglobiinikin oli hyvällä tasolla ja muutenhan tuo oli jo ihan tuttua juttua. Sokerirasitukseen täytyy varata aika (🤢) kun kaikissa edellisissä raskauksissa on ollut insuliinihoitoinen radi.
  4. A

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. @Memata / 38v / 3. @Pikkumyy04 / 19v / 1. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2...
  5. A

    Elokuiset 2024

    7+0 ja edelleen kovin vähäoireista oloa tällä suunnalla. Varhaisultra on tasan viikon päästä, jännittää ihan kamalasti 😬 Pitää vaan yrittää ajatella että niin kauan kaikki on hyvin kun ei ole kipuja tai vuotoja. Ensimmäinen neuvolakin on jo ylihuomenna.
  6. A

    Elokuiset 2024

    Meillä vu 8.1. 😍 Täällä on ne vähäisetkin olot helpottaneet, vähän jännittää että saadaanko hyviä uutisia.
  7. A

    Elokuiset 2024

    Mä tein positiivisen raskaustestin ja koronatestin samana iltana 😂
  8. A

    Elokuiset 2024

    Mulla on myös tajuton jano koko ajan! Kurkku on kuiva kuin Saharan autiomaa. Rinnat on myös arat ja maha todella turvoksissa. Ihanaa kun on jotain oikeita oireita 😅 Tänään 5+0 ❤️
  9. A

    Elokuiset 2024

    Tein tänä aamuna toisen testin ja viiva vahvistui oikein kivasti 😍 Mulla on ollu alkuraskaudet aina oireettomia niin tällä saa itselle edes vähän mielenrauhaa ekoilla viikoilla.
  10. A

    Elokuiset 2024

    Varovasti liityn teidän seuraan, plussasin eilen illalla ja yllätys oli suuri kun testiin lävähti samantien kaksi viivaa. Lapsi olis erittäin toivottu, minulle neljäs ja miehelleni ensimmäinen 🥰 Mitään oloja ei vielä ole, menkkojen piti alkaa eilisen tai tämän päivän aikana ja testinkin tein...

Yhteistyössä