Hakutulokset

  1. P

    kesäkuun IVF/ICSI/PAS

    Anteeksi, kun tunkeudun teidän ketjuun, mut oli aivan pakko tulla onnittelemaan Helmi -78 ja toki teitä muitakin. Piinailtiin helmikuussa samassa ketjussa ja punktiossaki oltiin samaan aikaan. Aivan mielettömän paljon onnea :hug: Mä meen nyt puolessa välissä ja raskaus on sujunut melko hyvin...
  2. P

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Uskaltaudun minäkin liittyä tähän pinoon ;) Alexandrian kanssa mennään täysin samalla aikataululla ja tuolla samassa pinossa aikaisemmin piinailimmekin. Meillä raskaus onnistui 1. ivf:n tuoresiirrosta ja nyt on menossa rv 7+3 ja laskettuaika 7.11. Meillä oli ultra viime viikon keskiviikkona ja...
  3. P

    Flunssan vaikutus kiinnittymiseen?

    Ei ollut ainakaan vaikutusta minulla :) Alkion siirtopäivänä alkoi flunssa ja nosti lämmöt 37.7. asteeseen. Laskin lämpöjä aina Panadolilla. Nyt siis olen plussannut tästä kyseisestä kierrosta :)
  4. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Alexandria: Mulla on sama tilanne kun sulla. Nimittäin mulla oli kans lievä hyperi ja ne oireet loppui joku aika sitten, mut tulivat takaisin muutama päivä sitten. Ajattelin eka, että jos se johtui siitä kun lomalla tuli käveltyä pitkiäkin matkoja. Ehkä se sit kuitenkin johtuu hcg:n noususta...
  5. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Oltiin lomareissulla, joten olen ollut hieman nettipimennossa. Täällä on aika paljon negatiivisia uutisia. :hug: kaikille neganneille! Paljon onnea Alexandria plussasta =) O.N. Mulla olisi ollut tänään testipäivä, mut en malttanut odottaa vaan tein testin jo...
  6. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Tintti74 vielä tuosta testauksesta . Se voi olla just sitä varman päälle pelaamista. Luultavasti kuitenkin testailen aikaisemmin, kun teillä muillakin on lyhyempi väli ;) Mulla oli tänään alkion siirto ja nyt illalla nousi kuume 37,7 asteeseen. Panadolilla laski sit melkein normaaliin lämpöön...
  7. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Moi taas, Amelia3 ei kai se mitään haittaa, vaikka ei oireita ole. Oireettomuushan voi olla myös raskauden merkki :) Helmi78: Kiva, kun jaksat jo katsoa tulevaisuuteen. Toivotaan, että saisitte hoidon vielä julkisella puolella. Alexandria: Mukava kuulla, että tekin saitte muutaman alkion...
  8. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Voi Helmi-78 ei oo todellista, että voi olla noin huono tuuri. Muakin harmittaa kauheasti teidän puolesta. :( Koita nyt jaksaa ja kun itkut on itketty, teette jotain kivaa yhdessä. Ei tässä oikein osaa nyt sanoa mitään semmosta mikä sua helpottais :hug:
  9. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Moi, täällä on siirto takana ja yksi 1. luokan alkio matkassa. Lisäksi saimme 7 hyvää alkiota pakkaaseen, joista kaikki oli nelisoluisia ja vähintään 2. luokkaa. Tää hoito on kyllä mennyt tosi hyvin tähän asti. Toivottavasti jatkossa menee yhtä hyvin. Tuo alkion siirto ei muuten sattunut...
  10. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Mulla on kans punktio ohi kuten Helmi-78:llakin ja odotusaika kului nopeasti jutellessa :) Helmi-78 tuossa kyselikin vointia. Punktio meni ihan OK, mutta eilinen ilta oli aika tuskaa. Kramppeja tuli vähän väliä ja liikkuminen oli tosi vaikeaa. Nyt kuitenkin jo aamulla parempi olo. Mulle...
  11. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Alexandria minkä kokoiseksi munarakkulat olivat kasvaneet ja kuinka paljon sinulla niitä oli viimeisessä ultrassa. Muistelen vaan, että kirjoittelit aikaisemmin rakkuloita olevan paljon, mutta silloin vielä pieniä. Mukava, kun meitä on useampia jännäämässä samalla aikataululla =) Tulehan...
  12. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Tänään oli viimenen ultra tähän tietoon ja keskiviikkona olis punktio. Pistin äsken Pregnylin ja täytyy vaan toivoa, että sitä ainetta meni tarpeeksi sinne, kun vähän säädin sen kanssa. Helmi78 kiva ollaan sit molemmat keskiviikkona punktiossa =) Moneltako sulla on punktio? Mulla on klo 7.00.
  13. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Täällähän on jo positiivisempia uutisia. Helmi78 muistaakseni sinä olit hoidoissa myös Keski-Suomen keskussairaalassa. Me mennään aivan samoissa aikatauluissa eli mullakin vielä maanantaiaamuna ultra ja keskiviikkona punktio. Saa nähdä ollaanko "lepäilemässä" samaan aikaan. Oliko sulla ultrassa...
  14. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Täälläpä oli joidenkin osalta huonoja uutisia. Saara ja Nennuliini jaksamisia. Tommoinen on kyllä niin ikävää :hug: Amelie 3: Sinullahan oli hieno saalis :) Vilma: Miten sinulla meni tämän päiväinen ultra? Sitten omaa napaa. Kävin tänään ekassa kontrolliultrassa ja olen erittäin helpottunut...
  15. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Minäkin haluan tähän ketjuun :) Täällä on monia suht samassa aikataulussa eteneviä. Meillä on menossa 1.IVF pitkällä kaavalla. Procren -pistos on pistetty pari viikkoa sitten ja tänään kävin nollaultrassa. Gonal -pistokset aloitetaan tänään ja arvioitu punktio on viikolla 7. Taustaa sen...

Yhteistyössä