Hakutulokset

  1. A

    Haaveena vauva 2024

    Minäkin siirtynen plussanneisiin. Viikko ekasta testistä ja nyt oon jo seonnut laskuissa, testejä on tullut tehtyä monta... Paljon tsemppiä kaikille, toivotaan paljon plussia tänne! ❤️❤️
  2. A

    Haaveena vauva 2024

    Ihanaa! Niin paljon onnea! 😍
  3. A

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/s3xk8c Täällä näytti Clearbluen joku varhainen testi tältä tänään! Eilen tein Onestepin 10 liuskan ja Pregcheckin 25 liuskan, samoin tänään. Molemmissa oli musta nähtävissä punertava viiva kumpanakin päivänä. Ilmeisesti ei näin aikasin viel tarvi huolestua, ettei ollut...
  4. A

    Haaveena vauva 2024

    Musta tossa näkyy! Toivotaan parasta!
  5. A

    Haaveena vauva 2024

    Voi ihanaa!! 😍
  6. A

    Haaveena vauva 2024

    Mä malttamattomana testasin jo... Jotain tossa näkyy, mutta yritän nyt saada itelleni uskoteltua sen olevan vaan viivan paikka... Vaikka näytti kyllä mun mielestä vähän punertavalta livenä, mutta luultavasti pelkkää toiveajattelua. https://aijaa.com/keK1Y2
  7. A

    Haaveena vauva 2024

    Kp 18 ja 19 Nyt ois muutama päivä ovulaatiosta ja jotenkin heti alkaa kuvitella kaikkia oireita, mut sit taas tuntuu et ei mitään. :D Unet on ollut tosi eläviä, mut niin ne kyllä oli viime kierrossakin tähän aikaan.
  8. A

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/QsNYvn Toivottavasti osasin ladata ton kuvan, mut kysyn nyt teiltä. Tulkitsisitteko te plussaks nuo keskimmäiset? Tai edes että ois noihin aikoihin ollut. Vai onks toi jotain muuten vaan olevaa nousua ja laskua ja oikee ovis ois vasta tulossa? Oireita kyllä oli, mutta mietin...
  9. A

    Haaveena vauva 2024

    Täällä myös samaistun noihin negatiivisiin tuntemuksiin! Yks kaveri on raskaana nyt kans ja tuntuuhan se. Ja uskon, et jouluna ja uutena vuotena tulee myös someen ihan takuulla raskausuutisia... :/
  10. A

    Haaveena vauva 2024

    Toi itelläki et ihana saada ees johonkin testiin plussa. Mä taisin kyllä missata tän kierron oviksen tai sit sitä ei tullu tai ääh. Oli jo mun mielestä ainakin, jos ei täysin niin ainakin todella, todella lähelle tasavahvat viivat, mutta digitesti näytti tyhjää. Sen jälkeen viivat on vaan...
  11. A

    Haaveena vauva 2024

    Moikka pitkästä aikaa! Oon käynyt aktiivisesti lukemassa muiden kuulumisia, ja muutamasti alkanut kirjoittaakin. Silti ei oo tullut kirjoteltua mitään tässä kierron aikana. Jotenkin nyt oon ajatellut, etten edes ajattelis koko yritystä, mutta noh... Päätin kyllä alkukierrosta etten testailis...
  12. A

    Haaveena vauva 2024

    Oon koittanut käydä tääl lukemassa teidän kuulumisia, mut tuntuu jotenkin nyt niin "tyhjältä" täs vaihees kiertoo, ettei jotenkin edes ajattele koko asiaa. :D Mut vois piinailijoista siirtää kiertolistalle, nyt kp 5/33
  13. A

    Haaveena vauva 2024

    Täällä kp 1 :( Alko vielä monta päivää etuajassa. Kierto oli nyt 33 et luulin et se alkaa vakiintua 33-34 paikkeille. Sinänsä kiva et ehdin sen testin eilen tehdä, ei ehkä harmita ihan niin paljoo. (eipä) Seuraavien menkkojen pitäis alkaa 1.1., ei auta ku toivoo, että vuosi alkais plussalla...
  14. A

    Haaveena vauva 2024

    Täällä DPO 11 enkä malttanut olla testaamatta. Negahan se. Toki onhan tässä vielä mahdollisuus, että se siitä muuttuu, kun menkkoihinkin vielä 4 päivää. Olin varma etten harmistuis negasta, mutta noh...
  15. A

    Haaveena vauva 2024

    Voi ihanaa, onnea! <3
  16. A

    Haaveena vauva 2024

    Hei muuten mut vois laittaa kans yrittävien listalle! @aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ ja myös piinailijoihin DPO 5 Sori jos en osannut merkata oikein, ei oikeen ajatus kulje :D
  17. A

    Haaveena vauva 2024

    Heippa taas! Meidän piti alottaa yritys vasta ens kierrosta, mutta päätettiinkin alottaa jo nyt. Luulin missanneeni oviksen, kun tuli jo melko vahvoja viivoja, jotka sit haaleni. Äsken tein huvikseni digitestin ja hymynaamahan se siihen tupsahti! Jännää!
  18. A

    Haaveena vauva 2024

    Heippa! Täällä pian 1-vuotiaan pienen äiti ja toisen yritys aloitetaan seuraavasta kierrosta. :) Foolihappo käytössä ja perussairauden takia pitäisi varata vielä labraan aika. Esikoinen sai alkunsa (ehkä vähän liiankin) helposti, jännittää miten käy seuraavan kanssa ja miten maltan odottaa!

Yhteistyössä