Hakutulokset

  1. R

    Toinen tuttipulloton yö takana :)

    Tuunpa tänne piipahtaa pitkästä aikaa :wave: Meillä siis laitettiin molempien lasten (tyttö 1v, poika 2v) pullot piiloon sunnuntaina. Yllättävän hyvin on menny, paremmin kun etukäteen uskalsin unelmoida. Vieläköhän tässä vois suurempia ongelmia tulla? Kauan on menny teillä muilla että ovat...
  2. R

    Netistä piilareita ostavat apuja!

    Mä tilasin piilarit, jotka on eri merkkiä kun mitä normaalisti käytän ja -yllätys yllätys- en näe näillä niin hyvin kun entisillä :headwall: Näin vaikka on ihan sama vahvuus, BC ja kaikki kun niissä toisissakin :/ Tiedän että avattuja pakkauksia ei voi palauttaa, mutta mitenköhän on kun...
  3. R

    Nyt toi meidän telkkari hajos :(

    Viisi vuotta se jo hyvin toimikin, nyt parina päivänä alkoi kuva vilkkumaan aina aluksi, mutta nyt kuva vilkkuu vaikka olis kuinka pitkään päällä :| Ei varmaan kannata alkaa korjauttaa, taitaa maksaa korjaaminen samanverran ku uus kuvaputkitelkkari.
  4. R

    Kellä on Alligator/Crocs-kengät? (Myös puutarhakenkinäkin tunnetut)

    Kellä siis nyt viimeistä huutoa olevat Alligatorit/Crocsit? Mulla on mustat :wave: On muuten yhdet parhaista kengistä mitä olen koskaan omistanut =) Hinnat vaan näkyy olevan tosi kovat täällä Suomessa, omani ostin Tallinnasta ;)
  5. R

    Mikä se on se Apulannan biisi jossa puhutaan tähdistä??

    Nyt apuja kun en tiedä nimeä... jotain tähdistä siinä lauletaan ja on sellanen hidas biisi... tää olis tärkeää mulle :| kiitti jos joku viitsii kertoa =) :flower:
  6. R

    2 v 7 kk pojan mahtava mielikuvitus :D

    En olis arvannu että noin hyvä mielikuvitus voi olla jo noinkin pienillä; Poika näyttää (meille muille näkymätöntä) pikkulintua, juttelee sille ja kun kysytään missä on pikkulintu, näyttää poika missä se on, eilen se oli hänen seläntakana, joskus sohvan selkänojalla jne. =) Tänään se nyt...
  7. R

    Mistä ihmeestä te ostatte ne taightsinne?

    Vai miten ne nyt kirjotetaan :ashamed: Kun kaikilla näkyy sellaset olevan ja ne on tosi hyvän näköset tunikoiden ja lyhyiden mekkojen kanssa =) Mutta kun olen koittanut niitä etsiskellä en ole mistään löytänyt :/
  8. R

    Rukousapua Margelle ja syntymättömälle vauvalle

    Nyt pian rukousapua Margelle ja vauvalle: http://keskustelu.kaksplus.fi/t798833 Meillä on elävä, kaiken näkevä, kuuleva ja ihmeitätekevä Jumala, tänäkin päivänä, siis pyytäkäämme yhdessä apua.
  9. R

    Erikoisin nimi-leikki, montako Suomessa?

    Tuli noista erikoisista nimistä mieleen, että laitetaas tällanen leikkimielinen juttu pystyyn; Käy katsomassa väestörekisterin sivuilta montako samannimistä henkilöä on Suomessa, oma tai jonkun perheenjäsenesi nimi :) https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 Meidän pojan...
  10. R

    Onko kellään luomi mennyt rikki?

    Mulla on kasvoissa yksi n 2mm hakaisijaltaan luomi. Tänään huomasin että se on vähän niinkuin irti, tai silleen että siinä on niinkuin rupi keskellä ja reunoilta punottaa. Voi olla että olen raapassut sitä tai lapset on raapassu. Onko muilla näin ollut?
  11. R

    Laktoosivaivaiset apuja!?

    Mulla on diagnosoimaton laktoosi- intoleranssi, joka ilmenee jos juon maitoa tmv. ilmavaivoina yms. Nyt eilen illalla erehdyin syömään melkosen satsin rahkaa, siis ei ollut tosiaan HYLAa se :/ Nyt aamupäivällä on mahassa kiertäny ja vatsa ollut löysällä...siis voiko nää oireet olla siitä...
  12. R

    Omakotiasujat, paljon teillä sähkölaskut kun sähkölämmitys?

    harkitaan omakotitalon vuokraamista. 100 m2, yhdessä tasossa, ja lämmitys sähköllä. mietityttää paljon on vuodessa, etenkin talvisaikaan kulut? entä vesimaksut yleensä? Kiitoksia jos joku viitsii valaista =) :flower:
  13. R

    Miten tää on mahdollista??

    Kattelin tossa omia viestejä... ja löysin sieltä aiheen jota en ole todellakaan itse kirjoittanu... tosi outoa. Miten on mahdollista?? http://keskustelu.kaksplus.fi/t777962#m7474093
  14. R

    Suositelkaa hyvää aurinkovoidetta

    mikä olis hinta/laatusuhteeltaan paras aurinkovoide, mieluiten koko perheelle sopiva? Hinta ja mistä sitä saa... kiitän :flower: =)
  15. R

    Luontaistuotteet netistä

    Kun täällä näyttää yks jos toinenkin "mainostavan" omia tuotteitaan, kuten Aloe Veraa jne, niin laitanpa minäkin nyt omani tänne =) Täältä löydät n. 20 erilaista laadukasta ruotsalaista luontaistuotetta, on Aloe Veraa, Nonia, granaattiomenaa, vitaamiini -ja hivenainevalmisteetta, omegaa...
  16. R

    Olitteko häämatkalla?

    Tuossa muistelin ihanaa hääpäiväämme kolmen vuoden takaa... silloin ei keritty lähteä häämatkalle ja puhuttiin että lähdetään sitten myöhemmin. Vieläkään ei olla häämatkalle keritty, siitä pitää huolen ihanat kullannuput 2.5 v ja 1.5v. :D Ehkäpä sitten 10.vuotishääpäivänä? ;) Olitteko...
  17. R

    Pelkkä jäykkäkoristusrokote??

    Onko mahdollista saada VAIN jäykkäkouristusrokotetta? En halua antaa yhdistelmärokotteita. Neuvolassa ei tiedetty. Onko mahdollista itse hankkia rokote lapselle jostain? Joskus luin, että joku oli antanut vain jäykkäkouristuksen. Eli pitäisi olla mahdollista.
  18. R

    millä saa pissanhajun pis matosta? Pesu ei auttanu

    Kyse on ryijymatosta. Poika pissas siihen useamman kerran, ja pesin sen mäntysuovalla ja vedellä. Nyt kun se on kuivunu, haisee edelleen :x Millä sais hajun pois? Auttakaa hyvät ihmiset kun toi mattokin on ihan uusi :ashamed: ei millään viittis poiskaan heittää
  19. R

    monelta euroviisut alkaa 12.5?

    siis monelta tulee TV:stä finaali lauantaina 12.pvä??
  20. R

    Onko tää ihan laillista (vuokrankorotus)

    No joo... tuli taas ilmotus että vuokra nousee heinäkuun alusta. Ollaan asuttu tässä asunnossa nyt kaksi vuotta, ja tänä aikana on vuokraa nostettu jo kolme kertaa. Ensin vuodenvaihteessa 05/06 30?, sitten vuodenvaihteessa 06/07 taas 30? ja nyt taas 30?! Siis puolessatoista vuodessa lähes 100...

Yhteistyössä