Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2025

Haluutko piinailulistalle? 😊
  2. M

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  3. M

Haaveena vauva 2025

Mulla nesteenä Ruohonjuuresta tilattua vehnänalkioöljyä, ei mikään makuelämys mut kyl se teelusikallinen aamuisin menee😁 hei pitää kans hakee tummaa suklaata! 😍 Jep joka kerta sama tunne 🙄 Täällä vatsanippailuja ja turvotusta, varmaan oviksen jäljiltä, väsymys ja inan lämpöinen olo! Ja...
  4. M

Haaveena vauva 2025

Okei eli luteaali kyllä riittävän pitkä ettei siitä pitäisi olla kiinni! Mulla onnistu viimeksi raskautuminen kun sain ferritiinin ekaa kertaa yli 40, kaikki aiemmat arvot alle sen, 17-32. Uskon itse sen vaikuttaneen asiaan muun muassa! Ja eiks kilpirauhasjututkin voi vaikuttaa kyllä? Niin...
  5. M

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  6. M

Haaveena vauva 2025

Mulla viime yrityksessä samoja ajatuksia ja ovis välillä myöhäinen nu kiinnittymistä murehdin. Sit tärppikierto olikin sellainen et ovisplussa tuli jo kp 15 sen normi kp 17-19 sijaan. Kuinka pitkä luteaali sulla on? Raudanpuute yks mikä voi kohdun limakalvoon ja kiinnittymiseen ilmeisesti...
  7. M

Haaveena vauva 2025

8. M

Haaveena vauva 2025

Jee! Täällä tuli ovisplussa, Pregcheckin liuska eilen illalla tosi vahva jo, ja aamulla vielä vahvempi ja Clearbluen Dualiin pysyvä hymynaama 😊 Jännä kyllä, Sofin halppistesti illalla vahvempi ja aamulla jo haaleampi, liekö huippu sit ollut yöllä en tiiä 😊 Pakko testata kaikilla mahdollisilla...
  9. M

Haaveena vauva 2025

Päivitin listan, toivottavasti kaikkien kp tuli oikein ku oli lista eilen jääny päivittämättä. Eli DPO 0 sulla ilmeisesti tänään, plussatuulia sinne 😍 tehän ootte oikein hyvään aikaan sit eilen talletellu sinne kavereita valmiiksi odottelemaan 😁 Mulla Dual yhä tänään kp 17 vilkkuva hymynaama jo...
  10. M

Haaveena vauva 2025

11. M

Haaveena vauva 2025

Siellähän näyttää hyvältä testit jo, kunpa ny täälläkin jo!😍 Oon muutamankin kerran bongannut niin nopean lh-piikin et jos oisin testannut kerran päivässä, olis jääny huomaamatta testien väliin! Siks usein lähestyessä testaan iltasinkin. Mulla myös greippimehu nyt käytössä ekaa kertaa, en oo...
  12. M

Haaveena vauva 2025

Ymmärrän fiilikset, mulla kans raskaustestien suhteen sama. Ja varsinkin viime yrityksellä alko tökkiä lopussa kun 1,5v kyttäsin ja aina petyin ni alko maistua puulta koko homma. Mä laskin kans et tää on vika kierto et LA olis tän vuoden puolella, tosin jos seuraavasta tärppää ni meille ehtis...
  13. M

Haaveena vauva 2025

https://aijaa.com/3lP0SB Mulla ekaa kertaa nää dualit käytössä. Eka näistä ympyrä, sit vilkkuvaa. Ihmeen haaleita välissä nuo, tänään vasta selkeä toinen viiva. 🤔 testaatko muilla testeillä rinnalla vai vaan näillä? Mä oon mielenkiinnosta testannut myös pregcheckin testeillä joka päivä, ne...
  14. M

Haaveena vauva 2025

Onko sulla noita clearblue dual testejä nää? Mulla tänään kuudes päivä vilkkuvaa hymynaamaa ja normi ovisliuskat vielä negaa, oireita kuitenkin ollu pari päivää jo, limoja ja vatsakipuja ja kohdunsuu "auki" 🤔 kp 16 tänään. Tänään dippas aamulämpökin, oon jotenkin ihmeissäni ettei oo vielä tullut...
  15. M

Haaveena vauva 2025

Korjasin listaan! 😊
  16. M

Haaveena vauva 2025

@Kolmattakehiin mikäs siellä tilanne? 😊 @suunnaton lentäjä minkä ikäinen teidän esikoinen on? 😊 itse haaveilen lapsista pienellä ikäerolla, mut tulis nyt se ensimmäinenkin vauva kotiin asti 🩷 ON; Eilen illalla ja tänään sylkitestissä kunnolla saniaisia ja clearblue dual yhä vilkkuva...
  17. M

Haaveena vauva 2025

18. M

Haaveena vauva 2025

19. M

Haaveena vauva 2025

Ymmärrän fiilikset @AMR ja @Kolmattakehiin ! Aikoinaan kun aloitettiin yritys, oli todella raastavaa joka kuukausi kun menkat alkoikin ja tajusin että eihän se vauva sieltä niin vaan tulekaan. Sit siihen vähän turtui kun alko olla yli vuosi yritystä takana. Ja nyt kun todella kohtukuoleman...
  20. M

Haaveena vauva 2025

Yhteistyössä