Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2025

Kiva kun säkin tulit kertomaan kuulumiset, oon odottanut niitäkin🤭 Ihan mahtavaa ja tsempit myös loppuraskauteen😍 oliko teillä ollut ultraa vielä?
  2. A

Haaveena vauva 2025

Kiva kun tulit kertomaan, minä ainakin odotin tietoa. Mahtavaa, että kaikki oli hyvin😍 toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hienosti, tsemppiä loppuraskauteen💕 Meidän tyttövauva syntyi 9.10 kanssa pitkän odotuksen jälkeen.
  3. A

Lokakuiset

Oli sulla kuitenkin loppujen lopuksi kohtalaisen pitkä synnytys, ihan nopea tuo ponnistusvaihe. Paljon onnea @ykslokki 🥰 ja ihan miehekkään kokoinen pikkuinen😍 meillä kävi tänään vauvakuvaaja, sain lahjaksi. Ootan innolla kuvia😍
  4. A

Lokakuiset

Paljon onnea @viivaviivi🥰 hyvä että kaikki sujui lopulta hyvin😊 Hikoilu on mullekkin tuttua, toivon että se kohta loppuisi🙈
  5. A

Lokakuiset

@ykslokki huh, kylläpäs teillä nyt pienet laittaa odotuttamaan, varmasti alkaa olla jo tukala olo🥵 Joo ei se oksitosiini oo kovin kiva niin toivottavasti pieni päättäis nyt ite tulla ennen ulos. Mä voin ihan hyvin, vauva on onneksi aika tyytyväinen eikä huuda ylimääräisiä😅 mua hikoiluttaa ihan...
  6. A

Lokakuiset

Oi oho, hän antaa sitte odotuttaa itseään😵 no onneksi sit viimeistään ens viikolla varmaan käynnistellään? Me päästiin tänään jo kotiin kun kaikki molemmilla ok ja maito on lähtenyt nousemaan🥰
  7. A

Lokakuiset

Mites @viivaviivin tilanteen kävi? Ei ne mun alavatsakivut ollu vissiin ihan mitättömiä vaikka loppuivatkin kyllä. Ti-ke yönä heräsin klo 4 kun lapsivettä tuli sänkyyn ja sitte valutteli pitkin lattiaa ja vessaa. 4.30 alkoi supistella, aluksi harvemmin. Isimies lähti viemään karvalapsia hoitoon...
  8. A

Lokakuiset

Onko muut vielä yhtenä kappaleena? Täällä 39+6 ja olo alkaa olla kanssa aika täyteläinen😅 vaikka pieni masu onkin niin nukkuminen on hankalaa ja valvon joka yö. Viime yönä oli vatsakipuja, mutta ne helpotti. Aattelin että joko nyt, mutta eeei. Huomenna laskettu aika. Edelleenkään ei...
  9. A

Haaveena vauva 2025

Insseissä on valitettavan huonot ne onnistumisprosentit kun tutkin asiaa silloin kun itse sain niitä sen 3 kertaa. Toivottavasti teillä tärppää niistä😍 mutta jos ei niin IVF-hoidoissa on jo paljon paremmat onnistumisprosentit. Itse plussasin ekasta PAS:sta, tuoresiirto jäi negaksi. Ja kaksi...
  10. A

Haaveena vauva 2025

Mä jätin ehkäisyn pois 30-vuotiaana ja nyt laskettu aika on tässä kuussa ja oon nyt 33😅 että ei se ikä näköjään kaikkea kerro, vaikka meissäkään ei mitään "vikaa" ole niin ihan IVF-hoidoilla vasta raskauduin. Saa olla kiitollinen että on lääketiede🙏
  11. A

Haaveena vauva 2025

Voi ihan mahtavaa että teilläkim tärpännyt pitkän yrityksen jälkeen😍 tarrasukkia matkaan💕
  12. A

Lokakuiset

Täällä 38+6 eikä edelleenkään minkäänlaisia harjotussupistuksia😅 olo on muuten hyvä, mutta nukkuminen on vähän hankalaa kun pieni kovasti möyrii. Huomenna neuvola niin kuulee taas vähän mikä tilanne😊 en usko että tulee ennen laskettua aikaa. Mulla on simppelit toiveet, riittävä kivunlievitys ja...
  13. A

Haaveena vauva 2025

Ihan mahtavaa, selkeä plussa on😍 ihanaa kun nyt jo useampi 2024 ketjun pitkään yrittäneistä itseni lisäksi plussanneet. Olitteko te menossa kohta hoitoihin vai muistanko väärin? Toivottavasti pieni pysyy kyydissä💕
  14. A

Haaveena vauva 2025

Tuuhan kertomaan jossain kohtaa miten teillä menee, ihan mahtavaa😍
  15. A

Lokakuiset

Mä luulen et mull alkaa sit kunnon supistukset heti kun ei tosiaan noita harkkoja oo ollut😳 täällä on kaikki valmista vauvaa varten, nyt vaan odotellaan että ilmottelee tulostaan🤭 täällä on ollut tosi hiljaista edelleen, onko sulla @Hemingway tietoa onko facessa jotain aktiivisempaa ryhmää myöskin?😊
  16. A

Haaveena vauva 2025

Voi ihan hyvin olla alkuraskauteen liittyyvää vuotoa, itsellänikin oli menkkojen normaalin alkamisen ajankohdan aikana parina päivänä rusehtavaa vuotoa, loppui itsekseen. Jos vuoto ei oo kirkkaan punaista, runsasta tai sulla ei oo kipuja niin ei oo hätää. Kaikille ei myöskään tuu oksentelua tai...
  17. A

Lokakuiset

Täällä rv 36+6 ja tänään oli lääkärikäynti neuvolasta. Pieni on noin 2600g ja vahvasti jo pää alhaalla. Veikkasi ettei menisi ainakaan yli lasketun ajan, voisi syntyä 1-3 viikon sisällä😱 aiemmin mua ei oo jännittänyt, nyt ehkä vähän alkoi jännittämään. Harkkasupistuksia ei mulla oo ollut. Pää...
  18. A

Haaveena vauva 2025

Mä käyn edelleen kurkkimassa mitä muille kuuluu ja oot Heltsuli ollut mielessä. Ihan mahtavaa😍 toivottavasti pieni pysyy matkassa💕 itse ivf matkalaisena suosittelen, että puoliso käy silti spermanäytteellä, kun raskaus on vielä tosi alussa. Nyt rauhallisin mielin ja testaa parin päivän päästä...
  19. A

Lokakuiset

Meidän neiti kasvaa ihan normaalisti, oli oikein erikoislääkäri ultraamassa Taysissa😊 painoarvio oli torstaina 2401g. Kovasti möyrii ja mua sattuu välillä myös. Pää oli jo alaspäin, musta tuntuu kyllä että liikkeet seilaa joka puolella vatsaa😅 voitte keskustella synnytyksistä, mulla ei kokemusta...
  20. A

Lokakuiset

Joo mä huomasin suosituksen ja työni puolesta asia onkin kunnossa. Täällä alkaa olemaan vauvan huone valmis, kai sitä täytyy alkaa kohta katselemaan kasseja sairaalaa varten valmiiksi. Vähän jännittää torstain ultra että onhan pieni kasvanut riittävästi.

Yhteistyössä