Hakutulokset

  1. R

    Haaveena vauva 2024

    Pakko tulla tänne jakamaan tämä ilo: käytiin tänään yksityisellä ultrassa (suositteli kaksi viikkoa sitten kontrollia kahden viikon päähän) ja siellä näkyi pikkuinen ja sen syke 🧡 Eli tänään 6+3 ja syke löytyi ja kaikki oli hyvin, mittaa oli hurjat 6.4 mm (7. viikolla yleensä 4-8 mm). Vielä...
  2. R

    Haaveena vauva 2024

    Minulla kävi vähän päinvastoin eli rinnat tulivat aroiksi ja pitkät menivät päälle tyyliin heti seuraavana päivänä hedelmöityksestä. Ja samaan aikaan leukaan räjähti ihan järjettömän isoja ja turvonneita hormonifinnejä! 😱 nuo finnit oli ehkä itselle se herättävä tieto, koska normaalissa PMS:ssä...
  3. R

    Haaveena vauva 2024

    Voi ei, otan osaa! 😭😭 Olitteko ehtineet käydä monta kertaa ultrassa vai paljastuiko tuo siellä ensimmäisessä ultrassa? Menee varmasti aikaa, että olo helpottaa ja niin saa mennäkin! Anna itsellesi aikaa ja rauhaa surra. Toivottavasti sitten myöhemmin tärppää taas ja saatte pienokaisen syliin...
  4. R

    Haaveena vauva 2024

    Mulla parhaita on ollut ne Apteq:n testit (rasiat on vihreä-valkoisia). Näytti tosiaan jo selkeää viivaa kuukautisten oletettua alkamispäivänä ja vahvistui tasaisesti. Ne Clearbuen viikkonäyttötestit antaa mielenrauhaa 😁
  5. R

    Haaveena vauva 2024

    @Kukkatyyny Minulla myös luteaalivaihe on melko lyhyt: kierto on yleensä 30 päivää ja ovulaatio noin 19-21. Ei ole gynet ikinä siitä sanoneet mitään, vaikka käyn tarkastuksissa vuosittain ja nyt tosiaan plussa napsahti ensimmäisestä kierrosta ja on ainakin vielä matkassa (6 + 1)...
  6. R

    Haaveena vauva 2024

    Tosin nyt kun tarkemmin mietin, niin sellaisia pieniä epämääräisiä oireita on ollut heti hedelmöityksestä lähtien: - hedelmöityksestä kaksi viikkoa nukuin to-del-la huonosti. Heräsin joka ikinen yö aamuyöllä klo 2-5 välisenä aikana enkä enää saanut unta. Luulin aluksi sen johtuvan ärsyttävästä...
  7. R

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  8. R

    Haaveena vauva 2024

    Täällä uusi jäsen tähän ryhmään! Ikää on kohta 30 ja ensimmäisestä haaveillaan. Mies on vuoden vanhempi ja yhdessä on oltu kolme vuotta. Yritys aloitettiin toukokuussa 2023 ja kesäkuun 2023 alussa plussattiin. Koska olen stressipeppu, niin pelkäsin heti alkuun kohdunulkoista (vasemmalla...

Yhteistyössä