Hakutulokset

  1. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Me päästään luultavasti tiistaina.
  2. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Me tullaan! :) Keskiviikkona nähdään!
  3. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Me ei päästä torstaina. :(
  4. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Meillekin keskiviikko sopisi tiistaita paremmin, tosin yritetään tulla tiistainakin...
  5. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    No voi rähmä, me oltais tultu... No, ensi viikkoon!
  6. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    No voi rähmä, me oltais tultu... No, ensi viikkoon!
  7. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Mekin voitaisiin tulla keskiviikkona, tosin koska pikkuinen on vähän nuhanenä, niin sillä varauksella että ehtii parantua. Toivottavasti! :/
  8. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Kiva oli nähdä teitä kaikkia! :) Ensi viikolla uudestaan...
  9. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Huomenna mekin tullaan! Pakko päästä vähän tuulettumaan... Miten teidät tunnistaa? Meillä on beiget vaunut (tai viininpunainen ergoreppu). Mulla on vaaleat lyhyet hiukset. Heiluttakaa mulle jos mä palloilen siellä hoo moilasena! :)
  10. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Höh, meille tuli este niin ei sitten päästykään. :( Ensi viikolla uusi yritys! Tuntomerkkeinä meillä on beiget vaunut. Mitenkäköhän mä tunnistan marrasmammat jos tuo Wayne's on täynnä äitejä lapsineen? (niin olen kuullut...). No, se on ensi viikon murhe! ;)
  11. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Niin missäs ne treffit on, jos mekin uskallettais tulla/ päästäis tulemaan?
  12. N

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Nyt ollaan mekin piiiitkästä aikaa maisemissa ja haluttaisi tavata muita marrasvauvoja (ja -mammoja). Eli tullaan mielellään seuraaviin treffeihin! :)
  13. N

    Uskaltaisitteko lähteä 4 kk ikäisen vauvan kanssa Indonesiaan, Balille?

    Ap:lle! Kovasti täällä teilataan lähtöaikomuksia vaikka ei kirjoittajilla taida olla kokemusta reissaamisesta... Tässä muutama asia omista kokemuksista (3 kk ollaan oltu täällä "kamalassa" Kaukoidässä, vauva siis 1kk kun lennettiin tänne). Rokotukset: kysy neuvolasta tai Matkailijoiden...
  14. N

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Sannalle laitettu yv:tä! Jospa sitä kerhon puolelle saisi kirjoitettuakin, nyt olen täällä vain päivittäin käynyt lukemassa muiden tekstejä. :ashamed: Niksuliina
  15. N

    Uskaltaisitteko lähteä 4 kk ikäisen vauvan kanssa Indonesiaan, Balille?

    Sinne vain! Itse lensimme pitkän lennon vauvan ollessa 1kk, ja vauva oli varmasti vanhempia paljon levänneempi perillä... Pyytäkää vain vauvakoppapaikka, tissi/tutti suuhun nousujen ja laskujen ajaksi (korvien takia). Hauskaa matkaa!
  16. N

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Sanna, lisäätkö listaan: Meidän ihana tyttömme syntyi 15.11 klo 9:44. Pituutta 49cm ja painoa 2980 cm, rv 40+2. Eilen neuvolassa painoa oli jo 3600 g ja pituutta 51 cm. Päänympäryskin oli syntymästä kasvanut 32 cm:stä 37 cm:iin! Ikää nyt siis päivää vailla 3 viikkoa. :heart: :heart: :heart...
  17. N

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    ONNEA VAUVAUTUNEILLE, eli Hillalle, Sanlelle, Tulikellukalle, Piipelle ja Vimpulalle! Ja niille ketkä unohdin! :heart :heart Ja tervetuloa MAMMA84; parempi myöhään kun ei milloinkaan! :) Tänään päästään sairaalasta kotiin. Naikkarilla ollaan, ja kaikki on sujunut hyvin irtisanoutumisista...
  18. N

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Lisää tyttöjä marrastähtiin! Meille syntyi tänään klo 9:44 viikolla 40+2 tyttö, 2980g ja 49cm. Täyden kympin tyttö! :) :heart: Sektiolla tuli, ja kaikki hyvin molemmilla.
  19. N

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    TiTi83 kyseli flunssasta ja leikkauksesta: Ymmärtääkseni flunssalla ei sinänsä ole vaikutusta leikkauksen kulkuun (en tosin ole lääkäri joten en tiedä varmasti), mutta puudutuksen/nukutuksen jälkeen saattaa keuhkot kerätä normaalia enemmän limaa, joka sitten on yskittävä pois. Meillä ainakin...
  20. N

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Heipparallaa kaikille palstalla vielä kärvistelijöille! :D HE82:lle myöhästyneet onnentoivotukset sektioon! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin ja teillä on nyytti sylissä! :heart: Meilläkin on huomenna sama edessä, vauvahan on perätilassa eikä ole suostunut tulemaan (nyt 40+1) joten...

Yhteistyössä