Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2024

    Laittakaa @ipanassu viestiä että haluatte fb-ryhmään. Ihana pieni porukka jo kasassa ja mukaan mahtuu mainiosti 🥰
  2. M

    Helmikuiset 2024

    Mainostan tässä välin tuota fb ryhmää! Meitä on siellä vasta ihan kourallinen ja reilusti mahtuu vielä mukaan ihanaan porukkaan 🥰 Ipanassulle vaan viestiä, piilotettua ryhmää ei löydä etsimällä 😊
  3. M

    Helmikuiset 2024

    Se on kyllä pitkä aika odotella! Onneksi kuulet ihan pian että mikä siellä on nyt tilanne ❤️
  4. M

    Helmikuiset 2024

    Ihanaa että siellä on tarrattu kiinni! ❤️ Saitteko mitään pakkaseen?
  5. M

    Helmikuiset 2024

    Kyllä tuo kuulostaa tosi hyvältä! 🥰 pidetään peukkuja! Mulla ollut kaksi keskenmenoa ja se tuntuu kyllä niin virstanpylväältä kun pääsee päivissä pidemmälle! Just "tänään" alkoi edellisellä kertaa vuoto ja ihan kikseissä kun nyt ei näy merkkiä.
  6. M

    Helmikuiset 2024

    Mä olen ollut! Ihan best. Oisko ollut joku about 30hlö tuossa esikoisen ryhmässä. Aktiivinen ryhmä ja semmoinen hyvän mielen porukka että ei todellakaan ollut mitään ilkeilyä tms. Keskustelua ja vertaistukea ja neuvoja ja mahakuvia 😎
  7. M

    Helmikuiset 2024

    Joo! Mä aloin jo miettimään että hmm mitäs ohjelmaa meillä mukamas olisi sielläpäin 😅 Mites se fb ryhmä, oliko niin että oli vaan muutamia joilla on siihen kiinnostusta? Toki paljon vielä helmikuisia plussaamatta että ehkä tänne vielä tippuu porukkaa 😊 Mutta mua ainakin kiinnostaisi kovasti!
  8. M

    Helmikuiset 2024

    Huomasin tuossa että Kaunis Odotus yrityksellä on tarjous varhaisultrasta eli jos joku asuu pääkaupunkiseudulla tai on muuten asiaa sinnepäin niin tää on hyvä! 59€ heinäkuun loppuun asti, nyt en muista mikä se alekoodi oli mutta Kaunis Odotus instatililtä löytyy!
  9. M

    Helmikuiset 2024

    Oho no on kallista! Varmasti kyllä vaihtelee paljon paikkakunnan ja kysynnän mukaan mutta aika suolaista pulittaa monta sataa euroa! Minä asun Pirkanmaalla ja täällä nuo varhaisultrat on ihan ok hintaisia, esim. PerheArte 69e+toimistomaksu 17e Ihanaa että olet kertonut mummille, on varmasti...
  10. M

    Helmikuiset 2024

    Voisiko tämä olla mun ensimmäinen raskausoire? Tänään on ollut NÄLKÄ! Ensin kunnon aamupala, mutta tunnin päästä oli jo nälkä taas ja söin muutaman hedelmän. Nyt vedin kunnon lautasellisen lounasta ja edelleen tuntuu että voisi syödä mitä vaan. Edellisessä raskaudessa oli myös jatkuva nälkä...
  11. M

    Helmikuiset 2024

    Ja nyt tulee mullakin kaksi viestiä putkeen 🙈 Soitin just neuvolaan, pyysin ekan ajan vasta varhaisultran jälkeen. Meillä neuvola 30.6 jolloin viikkoja 8+4. Mun on tosi vaikea uskoa että olen raskaana niin olen tehnyt joka aamu testin jo parin viikon ajan. Jotenkin mieltä rauhoittaa kun...
  12. M

    Helmikuiset 2024

    Ymmärtääkseni tämä on ihan neuvolakohtaista mutta lähtökohtaisesti varhaisultrat ei kuulu julkiselle puolelle ilman erityistä syytä. Jotkut kai huijaavat että eivät tiedät miten pitkällä raskaus on niin pääsee ultraan. En usko että itse pääsisin julkisella puolella varhaisultraan. Meillä IVF...
  13. M

    Helmikuiset 2024

    Täällä kans ihan oireetonta! Ei oikein osaa suhtautua vielä kun olo on ihan normaali. Hassua miten sitä oikein toivoo pahoinvointia :ROFLMAO: Onko muilla jo oireita?
  14. M

    Helmikuiset 2024

    Ihanaa että 3+! Mä tein viime viikolla digitestin (näytti raskaana 1-2 vko) ja säästelen toista testiä että näyttäisi varmasti isompia viikkoja 🙈 Keskenmenokierroksella jäi jumittaan tuohon 1-2 vko niin ajattelin että jos nyt pääsisi "ylemmille tasoille" niin ehkä uskaltaisi jo pienesti toivoa...
  15. M

    Helmikuiset 2024

    Ihanaa jos perustat, mukana! :)
  16. M

    Helmikuiset 2024

    Hyvin hyvin varovaisesti liityn myös mukaan! 🥰 Laskettu aika 5.2. Helmikuussa oli keskenmeno rv5. Myös tällä kertaa ollut hieman vuotoa mutta enempi sellaista rusehtavaa tuhruttelua joka miljoonan googlailun perusteella voi hyvinkin olla harmitonta. Peukut pystyssä! Tässä taustalla IVF-hoidot...

Yhteistyössä