Hakutulokset

  1. K

    Tammikuiset 2024

    Eikä, voimia teille❤️toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pääsette pian uuteen yritykseen!
  2. K

    Tammikuiset 2024

    Vieläkö sinne faceryhmään mahtuis?😊
  3. K

    Tammikuiset 2024

    Täällä kans ultra takana ja ainakin nyt päällisinpuolin kaikki näytti hyvältä, eloisa pikkuinen oli🥰
  4. K

    Tammikuiset 2024

    Mulla tää pahoinvointi alkoi 6+jotain ja tauotta ollut tähän asti, viikkoja nyt kohta se 12..oksentelen toisinaan, mut olo on vaan niin voimaton, ei vaan pysty syömään ja sen vähänkin mitä syö tuntuu että vaan pahentaa. En muista millon oisin syönyt hyvällä ruokahalulla..mulla on nyt torstaina...
  5. K

    Tammikuiset 2024

    Hei kuinka moni kärsii vielä pahoinvoinnista?rupeen olee aika loppu tähän olotilaan mikä vie kaikki voimat ja päivät on vaan selviytymistä perusjutuista….ei haluis valittaa, mut pakko🫠
  6. K

    Tammikuiset 2024

    Ihanaa❤️ mäkin kävin juuri neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä, kun ollut viikonajan vatsa enemmän ja vähemmän kipeä. Ihanan vahvat sykeäänet kuului❤️helpotti kyllä myös omaa mieltä, nyt ehkä pystyn odottelee hyvillä mielin myöskin ensi viikon ultraa. Mutta kyl luulis jonkun perus...
  7. K

    Tammikuiset 2024

    Pääsispä itsekin jo ultraan..nyt taas kummaa mahakipua, ei vuotoa..mut olis niin lohduttavaa päästä just nyt ultraan. Mulla se nt-ultra 20pvä. Meillä nykyään se nipt-tutkimus kuuluu tai siis toki vapaaehtoinen mut saa halutessaan, tämä siis varsinais-suomessa..
  8. K

    Tammikuiset 2024

    Mä oon käyttänyt multivitan se raskaus versio. Nyt raskauden aikana ruvennut maito maistuu juomana muiden maitotuotteiden lisäksi joten oletan että saan kalsiumia ihan ok.
  9. K

    Tammikuiset 2024

    Mä olin eilen ekalla neuvolakäynnillä ja just niin turhaa kun ajattelinkin..mielummin tosiaan haluis sen ultran tässä kohtaa niin olis jotain konkreettista..mut nyt ei kyllä pysty laittamaan yksityiselle rahoja toiseen varhaisultraan. Pitää vaa toivoa et kaikki hyvin!oireita on, mut vähän myös...
  10. K

    Tammikuiset 2024

    Siis mä maksoin mehiläisessä varhaisultrasta 285€😳😳joku raja tossakin pitäis olla, alle vartissa ulkona et ei siinä paljoa höpisty. Mut tietty ite sai mielenrauhan, mut olis varmaa vähä pitänyt ottaa selvää hinnoista enemmän…ja vatsakivut lieventynyt, ehkä se sitten on jotain asiaan...
  11. K

    Tammikuiset 2024

    Mulla on nyt juilinut vatsaa viime yöstä asti😔toivottavasti ei mitään vakavaa…ei mitään vuotoa, mut heti kyl tulee mieleen aiempi keskenmeno et nytkö se sitten käy..
  12. K

    Tammikuiset 2024

    Täällä kans meno sellasta, et jokainen päivä on suoritus selviytyä. Syöminen on aikalailla pakkopullaa, eli pahaaoloa edelleen ja närästyskin tuli takaisin. Muutama ”hyvä päivä” välissä ollut..ja tää helle ei kyllä yhtään auta, yleensä oon nauttinut näistä ilmoista mut nyt ei pysty..viikkoja...
  13. K

    Tammikuiset 2024

    Siis voiko se huonovointisuus vain kadota?!nyt on ihan sellainen ns normi olo😳toisaalta olen voinut tooosi huonosti monta päivää, että ihan kiva jos vähän helpottaa.. ja tosta kertomisesta muille, niin ollaan myös kerrottu lähipiirille vaikka alussa onkin, kertoisin myös keskenmenosta. Ja...
  14. K

    Tammikuiset 2024

    Me oltiin varhaisultrassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin♥️ viikkoja ultran mukaan just 7+0 eli la olisi 29.1. olo edelleen super etova ja hilkulla kokoajan ettei oksenna...muuten tietty jäi hyvä fiilis ja tietää, että ainakin nyt oikeassa paikassa tää tyyppi kasvaa
  15. K

    Tammikuiset 2024

    Huhu tänään on halailtu vessanpönttöä ja pahoinvointi ollut läsnä ihan kokoajan. Näemmä se närästys sitten vaihtui tähän..😔 mut täytyy kokeilla tota b-vitamiinia mistä täällä ollut puhetta
  16. K

    Tammikuiset 2024

    Kiitti vinkistä!tota multa löytyy myös kaapista, joten täytyy kokeilla👍😄
  17. K

    Tammikuiset 2024

    Täällä on nyt joka aamuinen/iltainen/öinen närästys ja huono-olo. Onneksi päivisin helpottaa vähän. Nopeasti googlettelin, että ilmeisesti ainakin rennietä voisi käyttää ja sellaisen nyt otinkin yöllä kun olo oli ihan kauhea. Maanantaina varhaisultraan, pari kertaa meinannut jo aikaistaa sitä...
  18. K

    Tammikuiset 2024

    Mulla kans varhaisultra viikon päästä. Silloin viikkoja olisi 7+0, en tiiä onko sit liian aikaisin..onneksi nyt tosiaan oireita ainakin on, mut ainahan sitä tässä kohtaa kaikenlaista miettii..
  19. K

    Tammikuiset 2024

    Nyt taitaa se etova olo ja huonovointisuus löytänyt myös tiensä tänne. Ja joku herkkyys, koska meinasin ihan todella ruveta itkemään kun katoin facebookissa videota missä varsat laskettiin laitumelle😅
  20. K

    Tammikuiset 2024

    4.1. Rasberry_jam / 1. / LKS 6.1. pikkukirppu15 / 3. / ? 24.1. Elinia/ 1./ HUS 26.1 orvokkii/ 2./ KsKs Nova 27.1 Mimerkki/ 3./ PHKS 28.1 Dinaas / 1. / ? 29.1 Kesäheinä32 /1./? 30.1. cordola89/ 1. / KYS

Yhteistyössä