Hakutulokset

1. N

Ovistesteistä

Ja tänä aamuna oksensin sitten iloisesti oikein kunnolla, ja hirvee paha olo, joka meni puoleen päivään mennessä ohi, nälkä on, mutta ruoka ei maistu, johtunee nyt tosta oksentamisestakin kyllä.
  2. N

Ovistesteistä

Eli laitan tämän nyt tähän osioon, eli mulla ovistesti näyttää neljättä päivää selkeetä plussaa, ja kierto on hormoonikierukan takia ihan sekaisin, vuodin putkeen yli puolivuotta, ja kierukka otettiin pois, vuodin pari päivää kun seula sen jälkeen. Nyt sitten tuli rakastettua ilman ehkäsyä...
  3. N

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Kiitos AMM:lle vinkistä :heart: Eli nannuli täällä moi, onpas kiva nähä teitä vanhoja odotuskavereita :heart: Täytynee taas ajan kanssa paneutua kuulumisiin, täällä se "tyyppi" neiti on 10kk:tta täyttänyt ja kovasti kiipeillään, ja kävellään tukia pitkin, ja sylissä ei pahemmin enään...
  4. N

koulukypsyystestit

kovasti. Kyseessä on ollut erityisopettajan kanssa käydyt testit, nyt enään oikeestaan mietityttää, milloin näitä tuloksia tulee?! :|
  5. N

ongelma palstan kanssa

Kun näyttää että tähän osioon on tullut uusia viestejä tänäänKIN, mutta missä ne sitten on?!?!? kun etusivu sama, eikä missään niitä näy niitä etusivulla ilmoitettuja uusia viestejä.
  6. N

Minkä ikäisenä vielä rattaissa?

Meillä tuo poitsu oli alle 2v kun ei enään viihtynyt rattaissa, käveli. nyt siis 3v, mennyt kesästä asti sitten pidemmät matkat pyöräillen (se ohjaustanko kyllä aikuisella siinä), sekä pyörän kyydissä, istuimessa.
  7. N

lelujen keräämisestä

Juu samoin meillä 3v poika kyllä osallistuu omien lelujensa keräykseen, oivaksi havaittu konsto on, että laskee montako lelua oikein menee laatikkoon :D Ja kyllä meillä on pienestä pitäen tehty tätä, ja kuuluu ihan iltarutiineihin, jolloin viimeistään kaikki lelut kerätään.
  8. N

koulukypsyystestit

Kyselen nyt mieheni puolesta, hänen 7v (syksyllä koulunsa ehkä aloittava) poikansa on ollut koulukypsyystesteissä, on kovin levoton, ja vilkas, ja kova leikkimään, itse sanoo ettei tykkää yhtään tehtävistä,eikä halua kouluun, koska siellä ei saa leikkiä. Plus paaaljon muuta. Mutta kun...
  9. N

***HELMIÄISET 2007***

Mitäs silmiini osuikaan :heart: Heippa vaan, meillä 3v täytti esikko, ja kovasti on virtaa pojassa, silti 3v neuvolassa sanoivat, että kovasti on harvinaisen fiksu ja keskittyvä poika, ja saatiin tehtyä jo 4v neuvolaankin kuuluvia asioita, en voinut olla sanomatta, että näkyspä tuo kotonakin...
  10. N

koulukypsyystestit

Kyselen nyt mieheni puolesta, hänen 7v (syksyllä koulunsa ehkä aloittava) poikansa on ollut koulukypsyystesteissä, on kovin levoton, ja vilkas, ja kova leikkimään, itse sanoo ettei tykkää yhtään tehtävistä,eikä halua kouluun, koska siellä ei saa leikkiä. Plus paaaljon muuta. Mutta kun mieheni...
  11. N

G:näyttääkö mies että rakastaa sinua?

näyttää kyllä, ja sanookin sen joka päivä :heart: 5 vuotta yhteiseloa takana, ja äsken juuri laittoi textiviestin, että on ikävä ja rakastaa minua :heart:
  12. N

HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

hitto mä en kerkee tänne ikinä :( solina tais kysellä pikku-emännän mittoja, siis meillähän kävi alussa niin, että multa tuli niiin huonosti maitoo, ettei neidin paino ollut noussut kun 50g, tissi pois, tutteli tilalle, ja paino nous vkossa 300g!! ja syntyessäään neitihän oli 2730g ja 47cm...
  13. N

HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

MOI ÄISKÄT :hug: en oo unohtanu teitä, vihdoin oikeestaan aikaa tulla etsimään pino, ja kertomaan että hengissä ollaan, on ollu tää muutto, ja uudet kuviot, kaikki on menny enemmän kun hyvin, mitä nyt esikolla 2.5v JÄRKKY uhma jatkuu.. pokkuneiti on KILTTI, siis äärimmäisen tyytyväinen...
  14. N

<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

alkuun onnea vauvautuneille :flower: voin vihdoin lukea itsenikin tähän kastiin :D eli pikkuruinen tyttö syntyi 28.4. klo. 11. 13, ei tarvinnut sitten mennä ke aamuna käynnistykseen :D painoa 2730g ja pituutta 47cm, pieni mutta sisukas tyttö. lisää paremmalla ajalla, viihtyy meinaan...
  15. N

pikaisia ä-poli kuulumisia: eli ylihuomenna aamulla käynnistykseen klo. 9 jos ei tyyppi sitä ennen maailmaan omin avuin ala tulemaan!! lapsivesi alkanut niukentua vähän, ja nuo supparit joita käyrällekin tuli 5min välein oli syynä!! tosin lekuri kysyi että mikä mun oma toive on..no arvanette sen...
  16. N

huomenta!! yö valvottu kipujen kanssa, ja suppailikin kovasti, mutta enemmän se oli sellasta juilintaa ja kolotusta, virtsalla rampattu tunnin välein, ja klo. 4 alkaen liki vartin välein, puuuuuh :headwall: supistaa ja supistaa, kun vein esikon hoitoon äsken, ajattelin etten pääse perille...
  17. N

Usvikselle tsempitykset huomiselle, koita saada pikkusen edes unta yöllä :hug: ja KIITOS teille, tuli niin ihana mieli lukea halien kera ymmärryksestä kaiken tän keskellä :heart: suppailee taas kipeesti, mutta arvatenkin loppuu ihan just seinään..pöh!! jos kattoisi ton madventuresin ja...
  18. N

mä vaan poraan täällä :( :headwall: mies taas lähtee huomenna ja jäädään esikon kanssa kahden, mä oon niin väsynyt ja kipee, että säälittää jo lapsenkin puolesta!! :( onneksi pätkä-vko, pikkusen helpottaa fiilareita, mutta kun EI JAKSA enään, mä oon koittanu kärvistellä mut nyt alkaa oleen...
  19. N

Tassutin kyllä tää lahopää ainakin ymmärsi :D terkkari höpötteli että jos yli menee, ja käynnistykseen, että 10.5 on lauantai, että saattaisin saada ekan y-a kontrollin sitten sinne maanantaille 12.5 :o ja höpötteli juu että meillä päin tuo 43 vko sitten on se yleensä milloin käynnistystä...

Yhteistyössä