Hakutulokset

  1. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Onnittelut tytöstä💕 Mulla mennyt aika samaan tyyliin käynnistys. Piti vaan jonottaa synnytyssaliin. Oli niin ruuhkaa silloin Oyssissa.
  2. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Kiitos❣️ Tsemppiä sinne❤️
  3. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Kiitos❣️ Sielläkin siis vauva syntynyt?
  4. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Esikoisella oli hoitopöytä myös makuuhuoneessa. Se toimi ihan hyvin. Toki, jos olis mahdollista lähempänä allasta vaihtaa. Niin parempi se varmasti on. Meillä ei tilaa siellä. Kodinhoitohuone jossa pöytätaso ja allas taitaisi olla paras vaihtoehto🙂
  5. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Heippa! Mukava tietää vähän kuulumisia, kun en oo siellä facessa. Täällä menossa nyt 25+ viikko. Yleensä ottaen ihan hyvin mennyt. Toki ei ilman oireita, mutta nehän kuuluu asiaan. Pojan liikkeitä mukava seurailla. Usein on hyvin aktiivinen🥰 Eli toinen poika siis tulossa. Raskausdiabetes jo...
  6. H

    Haaveena vauva 2024

    Tulin kommentoimaan tänne.. Ensiksi onnittelut plussanneille:love: Sain esikoisen vähän alle 40v. Nyt raskaana jo 17+ ja täytin vasta 42. Molempiin plussiin on pitänyt oottaa yli vuosi, mutta ne on sit onnellisesti pysyneet:love: Olisin halunnut jo nuorempana lapsia. Se ei vaan tietyistä syistä...
  7. H

    Vauvan liikkeiden tunteminen

    Onkohan normaalia, että näin alumpana tulee taukopäiviä liikkeissä? Nyt menossa 15+ viikko. Viikko sitten eka kerran huomasin kutittelut. Kahteen päivään en oo nyt huomannut mitään. Viikolla aiemminkin oli taukoa ja sit taas tuntui. Heti sitä on vähän huolissaan🤔
  8. H

    Haaveena vauva 2023

    Ihania plussatuulia täällä😍 Onnea matkaan kaikille sen saaneille❤ Voimia niille jotka siirtyvät tai on siirtyneet ens vuodelle❤ Jospa itse sais pysyä marraskuisissa. Toistaiseksi ainakin vaikuttaa ihan hyvältä🙂🤢
  9. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Tervetuloa tänne uudet😊❤ Ollut vähän hiljaisempaa nyt täällä. Itsellä menossa nyt 6+3. Etovaa oloa nyt useammin. Eilen maistoin vihreitä jalapeno-oliiveja. Yllättäen olivatkin hyviä ja söin sit useamman. Varmastikin raskauden teettämä mielihalu😋 En aatellu mennä varhaisultraan. Ei käyty eka...
  10. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Harmi😔 Toivottavasti raskaudut pian uudestaan ja saat kokea sen loppuun asti❤
  11. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Joo tiedän tuon palvelun👍
  12. H

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa ja paljon onnea laurenzia ja millis86 😍😍
  13. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mä en oo facessa😏 Mulla tuli nyt vähän huolta. Kumpaa uskoisitte enemmän lapsettomuusklinikan lääkäriä vai työterveyslääkäriä? Mulla on muutama lääke käytössä säännöllisesti. Viime vuonna oli alkionsiirtoja kaksi. Siellä lääkäri sanoi, että turvallista käyttää nuita samoja lääkkeitä mitkä nyt...
  14. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mullakin sama😍 Sain varattua neuvolan. Se tuli 3.4. Onko sulla jo aika?
  15. H

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä😍 Menin jo marraskuisiin, mutta käyn kyllä kurkkimassa täällä. Toivottavasti ei tarvi palata.
  16. H

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Minäkin hyppään jo tänne mukaan, kun ei tiedä pääseekö "maaliin"🙂 Tänään sain selkeän plussan😍Eilen oli vielä melko vaalea viiva. Meillä esikoinen 2v ja mulla ikää pian 42v. Lasketuksi ajaksi näyttäis nyt 9.11 ja Oys. Aika jännästi, kun viimeksi oli la 9.1😊 Saa nähä milloin kerrotaan kellekään...
  17. H

    Haaveena vauva 2023

    Vielä päivittäjälle huomautus, että mun plussa tuli maaliskuun puolella😊
  18. H

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos❣ Okei. Tsemppiä sulle piinailuun❤
  19. H

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos❣ Mulla on ollut välillä oviksen jälkeen. Vasemmalla alavatsalla jännää kipua, vihlasua. Mitäköhän lie meinaa🤔 viimeksi huomasin erityisesti perjantaina. Vähemmän ollut hikoilua. Mitä yleensä ollut ennen menkkoja. Eipä tässä muuta kummempaa. No vatsa toimii laiskemmin. Parin viime...
  20. H

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos❣

Yhteistyössä