Hakutulokset

  1. J

    Uskonnottomat tai muuten ev.lut. seurakuntaan kuulumattomat/toista uskontokuntaa edustavat: miltä tämä teistä kuulostaa?

    Mun lapseni aloitti juuri ekaluokan alle 40 lapsen kyläkoulussa. Tiedustelimme hyvissä ajoin elämänkatsomustedon opetuksen mahdollisuutta, mutta kävi ilmi, ettei edes keskustan vajaa 200 oppilaan koulussa ole kai koskaan ollut moista ryhmää. Lapseni on aika ujo ja jotenkin en halua häntä...
  2. J

    Tulkaa tsättäämään!

    Juu, sakkia mahtuu, ois kiva saada kanavalle uutta porukkaa.
  3. J

    Suositelkaa HYVÄÄ rintapumppua

    Avent Isis on paras rintapumppu.
  4. J

    mikä on SINUN mielestäsi ihanteellinen imetysajan pituus?

    Niin kauan kun lapsi tahtoo. Itseni kohdalla kuitenkin kork. 3v.
  5. J

    Jos teijen 7v ei olis ikinä ennen yksin ylittän suojatietä

    Kyllähän monet tuonikäiset kulkevat jo yksin ja osaavat homman, mutten minä ilman harjoittelua laskisi. Eli tässä tapauksessa siis vastaus on ei.
  6. J

    Kaikki vapaana olevat KISSAT taajamassa pitäisi hävittää!

    Yksi meidän kissoista löytyi puolivilliintyneenä kuljeksimasta, koditon oli. Täysin ulkokissana elänyt varmaan ensimmäiset vuotensa, mutta hyvin on sopeutunut meille. Ulkoilutan sitä silloin tällöin hihnassa. Kyllä ne sopeutuu. Ja jos ei sopeudu niin minusta parempi vaikka lopettaa sellainen...
  7. J

    Elloksen alet ja palautusoikeus!!!

    Tarkoittanee siis sitä, että tuon alennuksen saa kun ostaa tietyllä summalla. Eli jos palautat osan vaatteista ja kys. summa ei täyty, niin et ole myöskään oikeutettu alennukseen. Muutenhan ihmiset saattaisivat saada kamansa ilmaiseksi.
  8. J

    kyllä muuten tekee meikki joillekkin miehille ihmeitä

    *etsii miestä kuvista* :D Ei vaan, ihan söpöltä se näyttää siinä (huonossa) elokuvassa, on vaan vähän turhan nuori, että viitsis sillä silmällä katsoa.
  9. J

    syökö teijän kissat rairuohoa?

    Syö jos antaa, kaikki viisi.
  10. J

    Minkä ikäisenä omaan huoneeseen nukkumaan?

    Meillä saivat oman yhteisen huoneen kun olivat 5v. ja 3v. Vauva kuuluu minusta samaan huoneeseen vanhempien kanssa.
  11. J

    Nyt kaduttaa hitusen x)

    Kuulostaa kivalta.. Sotkuiselta, mutta kivalta :D
  12. J

    minkärotuinen koira sulla on??

    Meillä on kahta rotua. Siperianhusky (oldline) ja chihuahua (pitkäkarvainen). Aika ääripäät :D Molemmat kuitenkin ovat koiria isolla K:lla, äskenkin oltiin peltolenkillä ja molemmat paahtaa kurassa ja ravassa intoa täynnä. Seuraavaksi meille tulee luultavimmin toinenkin husky. Ja toisen...
  13. J

    Inhottavin puhetyyli mitä tiedät?

    Ylimielinen :)
  14. J

    saako teille tulla virpomaan?

    Kyllä meille saa tulla, mutta en kyllä avaa ovea :) Minä en välitä tuosta perinteestä ja minusta tuttujen virpominen saisi riittää.
  15. J

    imetys kipeänä?

    Imetys nimenomaan suojaa. Sun keho muodostaa vasta-aineita ja lapsi saa niitä maidon kautta :) Heruminen voi hidastua kuumeessa, mutta maidontuloon se ei vaikuta.
  16. J

    Hei Joy Division

    Jep, loistava bändi on :) Tykkäilen myös näistä Joy Divisionin jalanjälkiä seuranneista nykybändeistä, Interpol varmaan ykkösnimenä :)
  17. J

    Hei Joy Division

    Et sotke, sama tyyppi olen :) Nukkeja on yhä kaapit pullollaan :D
  18. J

    Hei Joy Division

    Nikki tulee bändiltä ja olen se sama wanha, täällä taas tauon jälkeen :)
  19. J

    Mitäs vaurioita teille on tullut sektiosta? Sektioäitien kokemukset pinoon!!!!!!!

    Ei kai se ompelutapa siihen laukkuun vaikuta? Ylimääräistä nahkaahan se on :) Samalla tavalla sitä voi jäädä alateitsekin synnyttäneelle? Ja tunnottomuudesta. Mulla oli sitä ekan sektion jälkeen arven ympärillä, mutta toka sektio palautti tunnon. Mene ja tiedä..
  20. J

    Te, ketkä kerrotte miehellenne aprillipilana olevanne raskaana

    Ihmiset on erilaisia. Mä olen vienyt tuon pilan niinkin pitkälle, että näytin hänelle positiivista raskaustestiä (poikani raskaudesta). Mies oli aivan järkyttynyt ja minä nauroin hysteerisenä, hyvä että sain sanottua hälle, että vitsi vitsi. Tämän jälkeen mieskin nauroi katketakseen ja edelleen...

Yhteistyössä