Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2023

    Kiva jos facebook-ryhmä kiinnostaisi muitakin!🤗 Mä en muista täällä foorumilla käydä niin jää kirjoittelu täällä vähälle. Kukas osaisi sen fb-ryhmän luoda?🙈
  2. S

    Elokuiset 2023

    Täälläkin käytiin alkuviikosta varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin, viikot vastasi aikalailla sitä mitä itsekin ajattelin.🥰 Pahoinvointi on myös alkanut ja painottuu enimmäkseen iltapäivään ja iltaan… Mietin että kiinnostaisko muita salainen Facebook-ryhmä? Edellisen kohdalla oli sellainen ja...
  3. S

    Elokuiset 2023

    Meillä tosiaan 3. lapsi olisi tämä. Unohdin sen mainita🙈
  4. S

    Haaveena vauva 2023

    @Peanutbuttercup Mullahan kävi viime kierrossa niin, että tiistaina tein positiivisen koronatestin ja ovis plussa tuli torstaina. Aika lievänä tuli onneksi (ei kuumetta) ja tosiaan tästä kierrosta tulin raskaaksi🙈 Ja onnea plussasta @haaveillen❣️ Mulla oli ihan samankaltaisia oireita ennen...
  5. S

    Elokuiset 2023

    Moikka! Mäkin voisin varovasti liittyä porukkaan. Eilen plussattu ja nyt olis sitten 4+2 ja laskurin mukaan la olisi 25.8., sairaala PHKS. Toivotaan että tämä paras mahdollinen joululahja saadaan syliin asti elokuussa❣️
  6. S

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos paljon onnitteluista kaikille!❤️ Mut voisi siis poistaa piinailijoista ja siirtää plussanneisiin @sarater ★ 8/2022 ★ 3. ★ 12/2022 Toivon niin paljon plussatuulia kaikille täällä❤️✨
  7. S

    Haaveena vauva 2023

    En osaa laittaa kuvaa näköjään tänne, mutta toimiskohan toi linkki. https://aijaa.com/DMS19O Heti tuli kaks viivaa😭❤ Tää on tehty nyt illalla, ehkä tunti pissaamatta. Nyt vasta sain testin käsiini, mutta kyllä se ovistestikin siis raskauden eilen näytti. Ei ollut kyllä niin yhtään mitään...
  8. S

    Haaveena vauva 2023

    On. Mulla olis tänään pitänyt alkaa menkat, yleensä alkaa aamusta menkkakivut ja heti perään vuoto. Tänään alko aamupäivästä menkkajomottelut, ihan samanlaiset kun aina muutenkin. Vuotoa ei oo kuulunut, oon käynyt sata kertaa vessassa ja aatellut et nyt ihan varmaan, mut ei. Tein sit äskön...
  9. S

    Haaveena vauva 2023

    Tuossa kun aloitettiin tän kolmosen yritys elokuussa, niin ekoissa kierroissa testailin innokkaana jo hyvissä ajoin ja ainahan se nega sieltä pamahti ja pilas kyllä päivän(parin) fiilikset. Nyt en oo kahteen kiertoon testannu ollenkaan, vaan odottanut menkkoja ja jotenkin itelle tää on ollut...
  10. S

    Haaveena vauva 2023

    Paljon onnea plussista, ihanaa että niitäkin välillä ilmaantuu 🥰 Ja pahoittelut nega-testeistä☹️ Täälläkin pms pukkaa päälle eli turha toivo taitaa olla myös. Pe pitäis alkaa menkat, en taida edes testata ennen sitä. Huomannut, että ne mahdolliset nega-testit vaan lisää entisestään tätä pinnan...
  11. S

    Haaveena vauva 2023

    Oho sullahan sitten monta päivää vilkuttaa sitä hymynaamaa!😄 Ja josko se sieltä vielä ilmestyisi tähänkin kiertoon! Mulla on aina tullut se vilkkuva ensin, vilkkunut kaksi päivää ja sitten tullut se pysyvä kp 14-16. Mutta tosiaan tässä kierrossa suoraan vaan pysyvä hymiö kp14.🤷🏼‍♀️
  12. S

    Haaveena vauva 2023

    Heips! Sopiiko liittyä porukkaan?🙈 Olipas kiva lukea teidän kirjoituksia ja saada vähän vertaistukea tähän touhuun!☺️ Täällä toiveena siis kolmas lapsi. Yritys aloitettu 8/2022 ja nyt dpo 5. Heti 9/2022 ollut Clearbluen ovulaatiotestit käytössä (se mikä näyttää neljä hedelmällisintä päivää)...

Yhteistyössä